Ένα ολοκαίνουργιο πολυτελές τετράθυρο κουπέ στο μέγεθος του A5 Sportback κατασκευάζει η Audi, το οποίο θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα βασιστεί πάνω στη νέα πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκίνητων.
Η νέα αρχιτεκτονική Premium Platform Electric (PPE), που αναπτύχθηκε από κοινού με την Porsche, θα αποτελέσει λοιπόν τη βάση του συγκεκριμένου μοντέλου, όντας μέρος των «ηλεκτρικών» πλάνων της γερμανικής εταιρείας, που προβλέπει το λανσάρισμα 20 ηλεκτρικών οχημάτων βασισμένα σε τέσσερις διαφορετικές πλατφόρμες μέχρι το 2025.
Η πλατφόρμα PPE έχει σχεδιαστεί για μοντέλα που θα δίνουν έμφαση στο κομμάτι της πολυτέλειας και θα χρησιμοποιηθεί τόσο από την Audi όσο και από την Porsche. Μπορεί να προσαρμοστεί σε μοντέλα διαφορετικού μήκους και πλάτους και διαθέτει ηλεκτρικό σύστημα 800V με δυνατότητα φόρτισης 350kW. Παράλληλα μπορεί να συνδυαστεί με διαφορετικά μεγέθη μπαταρίας με τα μεγαλύτερα πακέτα να προσφέρουν αυτονομία κίνησης άνω των 482 χιλιομέτρων.
Η πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί με έναν ηλεκτρικό κινητήρα εγκατεστημένο στο πίσω μέρος, όμως υπαρκτή είναι η δυνατότητα προσθήκης ενός δεύτερου ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα που προσφέρει κίνηση σε όλους τους τροχούς. Εκτός από τετρακίνητη η PPE θα υποστηρίζει και σύστημα τετραδιεύθυνσης. Η Audi δεν έδωσε λεπτομέρειες σχετικά με τις επιδόσεις της νέας πλατφόρμας (PPE), αλλά λέει ότι είναι «παρόμοιες με της MEB».
Επιστρέφοντας στο ηλεκτρικό μοντέλο αλά Α5 μέγεθος, λέγεται πως ο σχεδιασμός στο εμπρόσθιο μέρος θα αντανακλά σε αυτόν του E-tron GT, ωστόσο η μάρκα δεν έχει επιβεβαιώσει πως το μοντέλο παραγωγής θα έχει ως τελικό σχεδιασμό αυτά τα χαρακτηριστικά. Μάλιστα η πρώτη εικόνα teaser έκανε την εμφάνισή της (γκαλερί), ωστόσο δεν αποκαλύπτει πολλά στοιχεία. Σε ότι αφορά τον ερχομό του ακόμα είναι νωρίς για να υπάρξουν συγκεκριμένες ημερομηνίες, όμως οι ιθύνοντες της Audi επιβεβαίωσαν πως τα μοντέλα που θα βασιστούν στην PPE θα αρχίσουν να παράγονται από τις αρχές της επόμενης δεκαετίας.
Τέλος, μιας και αναφερθήκαμε στο E-tron GT να πούμε πως θα είναι «αδελφοποιημένο» με την Porsche Taycan, χρησιμοποιώντας την αρχιτεκτονική J1 της εταιρείας, σχεδιασμένη για μοντέλα υψηλής απόδοσης.