Αυτό ισχυρίζονται μέσα του εξωτερικού, τα οποία μάλιστα αναφέρουν πως ο ατμοσφαιρικός κινητήρας V10 5,2 λίτρων θα αποτελέσει παρελθόν και στη θέση του θα έρθει το σύστημα κίνησης του πρωτότυπου PB18 e-tron το οποίο όπως εύκολα γίνεται κατανοητό βασίζεται αποκλειστικά στην ηλεκτρική ενέργεια.
Συγκεκριμένα το PB18 e-tron χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρικό κινητήρα που προσφέρει 764 ίππους, με την Audi να αναφέρει πως μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου δύο δευτερόλεπτα. Ωστόσο τα μέσα του εξωτερικού υπογραμμίζουν πως οι Γερμανοί κατασκευαστές θα ενισχύσουν ακόμα περισσότερο το νέο R8 για να φτάσει την ισχύ του στους 1.000 ίππους, κάτι που αν όντως συμβεί θα το βάλουν απέναντι από τα επόμενης γενιάς Τesla Roadster και Rimac C_Two.
Μέχρι στιγμής τίποτα από αυτά δεν έχει επιβεβαιωθεί και έχοντας ως δεδομένο πως όλοι οι σημερινοί αντίπαλοι του R8 (ΜcLaren 720S, Lamborghini Huracan και Ferrari 488 GTB) αναμένεται να γίνουν υβριδικοί και όχι ηλεκτρικοί στην αρχή της επόμενης δεκαετίας, μας κάνει να περιμένουμε την οριστική επιβεβαίωση προκειμένου να περιμένουμε κάποια στιγμή την άφιξη του πρώτου «πράσινου» R8.
Πάντως πριν φτάσει το ηλεκτρικό R8 αναμένονται μια σειρά από άλλα ηλεκτρικά μοντέλα της Audi, όπως το E-tron Sportback αλλά και το E-tron GT που θα αποτελέσει τον αντίπαλο της Porsche Taycan.