Η ITAP ισχυρίζεται ότι με μόλις 13.000 $ κατάφερε να φτιάξει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με αυτονομία πάνω από 640 χλμ.
Ηλεκτρικό με 644 χλμ. αυτονομία
2.907 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2017)
Μια αμερικανική εταιρεία η οποία ασχολείται με την επαναχρησιμοποίηση ηλεκτρονικών μερών κατασκεύασε ένα πλήρως ηλεκτρικό με το σασί μιας BMW του 1997 επιτυγχάνοντας αυτονομία της τάξης των 644 χλμ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το "Φοίνιξ" είναι μια BMW που το ITAP έβγαλε από ένα νεκροταφείο αυτοκινήτων. Αποτελείται από 88% ανακυκλωμένα υλικά (κατά βάρος). Το αυτοκίνητο ζυγίζει συνολικά 3.960 λίβρες (1.796 κιλά). Η μπαταρία και ο ελεγκτής ανακυκλώνονται πλήρως. Το κόστος του ITAP ήταν συνολικά 12.900 δολάρια (11.821 ευρώ).
Τα αυτοκίνητα θα ταξίδευαν σε μια διαδρομή 362 μιλίων (582 χιλιομέτρων) μετ` επιστροφής στην Καλιφόρνια από το Chatsworth έως το San Luis Obispo.
Το Nissan Leaf ξέμεινε πρώτο στα 81 μίλια (130.36 χλμ.).
Το Tesla Model S P90D ήταν το δεύτερο που εγκατέλειψε μετά από 238.2 μίλια (383.35 χλμ.).
Το Chevrolet Bolt εντυπωσίασε καθώς ταξίδεψε για 271.5 μίλια (436.94 χλμ.) πριν «πεθάνει».
Τέλος, το Φοίνιξ έκαψε μια ασφάλεια στα 340.3 μίλια (547.66 χλμ.) και αναγκάστηκε να σταματήσει έχοντας 32% ισχύ ακόμα.
Εάν το Φοίνιξ ολοκλήρωνε το ταξίδι του, θα μπορούσε να ταξιδέψει για πάνω από 400 μίλια (644 χλμ.).Η ITAP Inc. (IT Asset Partners) ειδικεύεται στην ηλεκτρονική διαχείριση περιουσιακών στοιχείων, τον εφοδιασμό επιχειρήσεων και την ανακύκλωση. Βασικά, η ITAP εργάζεται για την καλύτερη αξιοποίηση των περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας με την "επανένταξη νέων κύκλων ζωής σε παλιά ηλεκτρονικά συστήματα". Η διαδικασία αυτή οδηγεί σε λιγότερα απόβλητα, βιωσιμότητα και καθαρότερο περιβάλλον.
Ο Eric Lundgren πρόσθεσε κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με το αυτοκίνητο: «Η μπαταρία μας είναι 125 kWh ενώ όλο το αυτοκίνητο κατασκευάστηκε σε μόλις 35 ημέρες και μάλιστα σε μια αυλή. Στο βίντεο βλέπετε την πρώτη φορά που οδηγήθηκε το Φοίνιξ. Όσο για το κόστος: ήταν λιγότερο από $ 13.000 (11.905,88 ευρώ) συνολικά και έχει δύο ενσωματωμένους φορτιστές για να επιταχύνει το χρόνο φόρτισης. Δεδομένου ότι οι μπαταρίες προέρχονται από διαφορετικών τύπων ηλεκτρονικές συσκευές, καταφέραμε να κρατήσουμε το συνολικό κόστος χαμηλά. Αυτό μας επέτρεψε να κατασκευάσουμε με επιτυχία το ηλεκτρικό με τη μεγαλύτερη αυτονομία στον κόσμο και τα λιγότερα χρήματα.»