Μια πολύ σημαντική συνεργασία μεταξύ της Shell και της κοινοπραξίας Ionity (BMW, Daimler, Ford, VW) θα δημιουργήσει 80 σταθμούς ταχείας φόρτισης στο διεθνές οδικό δίκτυο της Ευρώπης.
«Ηλεκτρίζεται» η Shell
1.992 Επισκέψεις στο άρθρο (28/11/2017)
Η Shell προχωρά σε μια σημαντική συνεργασία με τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης με κύριο θέμα την ηλεκτροκίνηση. Πως, όμως, συμβαδίζει η γνωστή εταιρεία πετρελαιοειδών με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Το μεγαλύτερο πρόβλημα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων αυτή τη στιγμή είναι η περιορισμένη αυτονομία που προσφέρουν, κάτι που τα κάνει άρρηκτα συνδεδεμένα με τους σταθμούς φόρτισης. Προς το παρόν υπάρχουν περιορισμένοι σταθμοί στο ευρωπαϊκό οδικό δίκτυο, ωστόσο αυτό έρχεται να αλλάξει με τη νέα συνεργασία μεταξύ της Shell και μιας κοινοπραξίας μερικών από τους μεγαλύτερους Ευρωπαίους κατασκευαστές.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία πετρελαιοειδών σύναψε συμφωνία με τον συνεταιρισμό Ionity, που αποτελείται από τις BMW, Daimler-Mercedes, Ford και Volkswagen, όσον αφορά στη δημιουργία σταθμών ταχείας φόρτισης σε 80 αυτοκινητόδρομους της Γηραιάς Ηπείρου. Οι χώρες που θα επωφεληθούν αυτής της μεγάλης συνεργασίας είναι οι: Μ. Βρετανία, Βέλγιο, Γαλλία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Αυστρία, Τσεχία, Σλοβακία, Πολωνία και Σλοβενία. Αμέσως μετά το τέλος των εργασιών σε αυτές τις χώρες θα κατασκευαστούν άλλοι 20 σταθμοί στη Γερμανία.
Η βρετανο-ολλανδική εταιρεία καυσίμων ισχυρίζεται, σύμφωνα με δημοσιεύματα των Reuters, πως οι ταχυφορτιστές θα έχουν χωρητικότητα 350 kWh και θα είναι ικανοί να φορτίσουν πλήρως ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο μέσα σε 5 έως 8 λεπτά. Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί έως το 2019, δίνοντας μάλιστα ένα τεράστιο πλεονέκτημα στην Shell έναντι των ανταγωνιστικών εταιρειών του κλάδου.
Τέλος, χαρακτηριστικές ήταν οι δηλώσεις του επικεφαλής του τμήματος λιανικής, κ. Istvan Kapitany: «Οι καταναλωτές θέλουν να κάνουν μακρινά ταξίδια με τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα και νιώθουν αυτοπεποίθηση καθώς θα υπάρχουν αξιόπιστοι, άνετοι και βολικοί χώροι για να τα φορτίσουν σε μικρό χρονικό διάστημα».
Από τη στιγμή που μια εταιρεία με άμεσο συμφέρον στα υγρά καύσιμα εμπλέκεται σε τόσο σημαντικό βαθμό στην επέκταση της ηλεκτροκίνησης, μήπως το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιούν βενζίνη-ντίζελ πλησιάζει γρηγορότερα απ` όσο υπολογίζουμε; Εσείς τι λέτε;