To Νissan GT-R, παρά τα μικρά φρεσκαρίσματα που έχει λάβει στο πέρασμα των ετών, είναι ουσιαστικά το ίδιο αυτοκίνητο με το αυτό που έκανε ντεμπούτο το 2007. Αυτό σημαίνει πως είναι ένα από τα πιο «παλιά» μοντέλα που πωλούνται ακόμη, την ίδια στιγμή που δεν υπάρχει καμία σοβαρή ένδειξη πως η νέα του γενιά, με την κωδική ονομασία R36, είναι κοντά στο να παρουσιαστεί.
Σε δηλώσεις του πάντως, το διοικητικό στέλεχος της Nissan, κ. Philippe Klein συνέστησε υπομονή λέγοντας: « Ναι, έχετε πίστη γιατί εμείς έχουμε αρκετή! Η οδική εμπειρία που θα προσφέρει το μοντέλο είναι ψηλά στις προτεραιότητές μας. Τα αμιγώς ηλεκτρικά είναι fun to drive. «Ηλεκτρίζουμε» τα μηχανικά μας σύνολα ώστε να γίνουν υβριδικά. Στο τέλος θέλουμε να κατασκευάσουμε ένα ηλεκτρικό που θα είναι παράλληλα πολύ fun to drive».
O Κlein λοιπόν άφησε να εννοηθεί πως το επόμενο GT-R θα έχει κάποιου είδους ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο, ώστε να μπορεί να περνά τα νέα όρια εκπομπών ρύπων που έχουν τεθεί στην Ευρώπη. Ακόμα, ο ίδιος δήλωσε πως η Nissan «στηρίζει την κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων» και ο,τι θα κάνει τα πάντα για συνεχίσει το GT-R να βρίσκεται στην κορυφή.
Η νέα γενιά, αν και θα έχει ηλεκτρική τεχνολογία, δεν θα έχει παραπάνω βάρος, αφού ήδη το R35 ξεπερνά τα 1.780 κιλά (στις αμερικανικές προδιαφραφές του). Τέλος, σίγουρο πρέπει να θεωρείται πως θα λάβει όλα τα νέα συστήματα τεχνολογίας της Νissan και ό,τι τα υλικά κατασκευής που θα χρησιμοποιηθούν από το δάπεδο έως και τον εσωτερικό διάκοσμο θα είναι υψηλής ποιότητας.