Μέσω ενός ειδικού βραχίονα, το ηλεκτροκίνητο φορτηγό μπορεί να δεχθεί το απαιτούμενο ηλεκτρικό φορτίο από ειδικές «ράγες» στο οδόστρωμα.
Ηλεκτροκίνηση χωρίς μπαταρίες;
2.341 Επισκέψεις στο άρθρο (3/7/2013)
Φαντάζεστε ένα μέλλον όπου τα φορτηγά και τα λεωφορεία θα είναι ηλεκτροκίνητα αλλά δεν θα διαθέτουν μπαταρίες; Αν όχι κακώς διότι αυτό ακριβώς είναι που οραματίζεται η Volvo Trucks.
μεταξύ των πρωτοπόρων στον κλάδο των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων αναφορικάμε τις τεχνολογικές καινοτομίες στους εναλλακτικούς τύπους καυσίμων.
Μεταξύ αυτών έχει ναεπιδείξει προηγμένες λύσεις στα υβριδικά οχήματα αλλά και στους ηλεκτροκινητήρες.Εξάλλου, ήδη έχει εξελίξει ηλεκτροκίνητα αστικά λεωφορεία που είναι σε θέση ναφορτίζουν τις μπαταρίες τους τόσο στην αφετηρία όσο και στις στάσεις πουπραγματοποιούν κατά τη διάρκεια του δρομολογίου τους.
Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις,υβριδικών ή αμιγώς ηλεκτροκινήτων οχημάτων, απαιτείται η ύπαρξη ειδικώνμπαταριών όπου συσσωρεύεται η απαιτούμενη ηλεκτρική ενέργεια για την κίνηση τουοχήματος.
Σε άλλες κατηγορίες βαρέων επαγγελματικώνοχημάτων, όπως για παράδειγμα τα φορτηγά εθνικών ή και διεθνών μεταφορών, οιαπαιτήσεις είναι σημαντικά διαφοροποιημένες και για τον λόγο αυτό, η Volvoαναζητάνέες λύσεις που δεν θα συμπεριλαμβάνουν το πρόσθετο βάρος των μπαταριών επί τουοχήματος.
Μια από αυτές τις λύσεις είναιαυτή που η Volvoδοκιμάζει πιλοτικά στο πλαίσιο ενός ερευνητικούπρογράμματος σε συνεργασία με το αντίστοιχο υπουργείο Μεταφορών της Σουηδίας,διάφορα πανεπιστήμια κ.ά.