Εσείς είστε υπέρ ή κατά του ηλεκτρονικού φακελώματος;
Ηλεκτρονικό φακέλωμα;
4.737 Επισκέψεις στο άρθρο (28/7/2015)
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα ελέγχου για ανασφάλιστα οχήματα βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία πλέον και η συγκεκριμένη εφαρμογή θα ελέγχει σύντομα αν ένα αυτοκίνητο έχει περάσει ΚΤΕΟ.
Ο αριθμός των ανασφάλιστων οχημάτων δείχνει να μειώνεται το τελευταίο διάστημα, με τα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς να επισημαίνουν ότι το φαινόμενο παραμένει σε υψηλά επίπεδα.
Η κατάσταση αναμένεται να βελτιωθεί στο επόμενο διάστημα, μετά και την εφαρμογή της ηλεκτρονικής πλατφόρμας που ήδη λειτουργεί (κάντε κλικ εδώ). Με τη συγκεκριμένη διασταυρώνονται τα στοιχεία των οχημάτων από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων, με εκείνα του Επικουρικού Κεφαλαίου και έτσι προκύπτει άμεσα αν κάποιο αυτοκίνητο είναι ασφαλισμένο ή όχι.
Οι μέχρι τώρα πληροφορίες αναφέρουν ότι στο επόμενο διάστημα οι αρμόδιες αρχές θα ξεκινήσουν τη διασταύρωση στοιχείων (θα γίνεται πιθανότατα 2 φορές το χρόνο) και αμέσως μετά θα ξεκινήσει η εφαρμογή των κυρώσεων που προβλέπονται για τους παραβάτες (δείτε τα πρόστιμα και τις διαδικασίες εδώ).Σε αυτό το σημείο πρέπει να τονίσουμε ότι με την παραπάνω εφαρμογή είναι δυνατό να διασταυρωθεί και αν ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο είναι έγκυρο ή «μαϊμού».
Μάλιστα σε αυτή τη πλατφόρμα αναμένεται να βρει εφαρμογή και ο έλεγχος ΚΤΕΟ, αφού με τον αριθμό πινακίδας θα αναγράφεται αυτόματα αν το Ι.Χ έχει περάσει τον έλεγχο.
Εσείς τι πιστεύετε; Θα βοηθήσει ο έλεγχος για τα ανασφάλιστα οχήματα; Είστε υπέρ μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας να γίνεται και ο έλεγχος για ΚΤΕΟ;
Οπωσδήποτε δεν μας αρέσουν οι διάφοροι έλεγχοι και οι παρεμβάσεις του κράτους, από τη στιγμή όμως που γίνονται, θα πρέπει να αφορούν όλους. Δεν μπορεί να υπάρχουν τα "κορόιδα" που πληρώνουν ασφάλιστρα, που περνάνε ΚΤΕΟ, που συντηρούν τα αυτοκίνητα τους κ.λ.π. και από την άλλη οι "έξυπνοι", που ζουν εις βάρος όλων των υπόλοιπων. Όταν λοιπόν υπάρχουν νόμοι που καθορίζουν ότι οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έχουν υποχρεώσεις, αυτές οι υποχρεώσεις θα πρέπει να ισχύουν για όλους ανεξαιρέτως και θα πρέπει να τις επιβάλλει το κράτος με κάθε τρόπο. Όσοι δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν, δυστυχώς θα πρέπει, είτε να καταθέσουν τις πινακίδες, είτε να πουλήσουν τα αυτοκίνητα τους. Και εγώ έχω καταθέσει τις πινακίδες του αυτοκινήτου της φωτογραφίας, από το 2011, διότι δεν μπορώ να ανταποκριθώ στα τέλη κυκλοφορίας, τα ασφάλιστρα το τεκμήριο κ.λ.π.
Καλώς να έρθει το μέτρο και να εφαρμοστεί άμεσα, αν και έχει αργήσει μερικά χρόνια ! Όσο για τους διαφωνούντες και τους λοιπούς """επαναστάτες""" να μας πουν την άποψή τους αν είχαν εμπλακεί σε τροχαίο με ανασφάλιστο όχημα και ήταν στα δικαστήρια 5, 6 χρόνια μήπως και βρουν το δίκιο τους !!
Φιλε Σταθη τι εννοεις δεν σου αρεσει η παρεμβαση του Κρατους? Τι λαϊκισμος ειναι αυτος? Το Κρατος πρεπει να προστατευει το συμφερον του που ειναι και συμφερον των πολιτων του. Οι πολιτες εχουν και υποχρεωσεις , οχι μονο δικαιωματα. Αυτη ειναι η δημοκρατια.
Για τα κρατικά αυτοκίνητα τι θα ισχύει; Είναι γελοίο το δικό μου αυτοκίνητο να είναι σε καλύτερη κατάσταση από αυτό του τροχονόμου που με σταματάει για να δει αν πέρασα ΚΤΕΟ.
Αγαπητέ φίλε xenkr, θα προτιμούσα την παλιά κατάσταση, πριν 50 χρόνια, που τα πράγματα ήσαν πιό απλά. Υπήρχε περισσότερη ελευθερία. Δεν υπήρχε ΚΤΕΟ, η ασφάλιση ήταν προαιρετική κ.λ.π. Με τον τρόπο αυτό ο πολίτης ήταν πιό ελεύθερος να κάνει ότι θέλει και αντίστοιχα είχε μεγαλύτερες ευθύνες. Δηλαδή ήσουν ελεύθερος να μην έχεις ασφαλισμένο όχημα, αλλά όταν προκαλούσες ατύχημα ήσουν υποχρεωμένος να πληρώσεις από την τσέπη σου. Διάλεγες λοιπόν και έπαιρνες. Ήθελες κάλυψη; Ασφαλιζόσουνα, δεν ήθελες; Πλήρωνες. Βέβαια όπως λες το κράτος έπρεπε να προστατέψει και τους άλλους πολίτες και γιαυτό πήρε μέτρα. Τα μέτρα όμως αυτά προκαλούν ένα βαθμό περιορισμών, που προς χάρη της προστασίας των πολιτών, όλοι κάνουμε πιό δύσκολη τη ζωή μας. Με άλλα λόγια η δημοκρατία δεν σημαίνει και ελευθερία, αλλά περιορισμό της ελευθερίας. Εδώ λοιπόν θα πρέπει να δούμε πως θα δημιουργήσουμε μια ισορροπία ώστε και προστασία να έχουμε, αλλά και περισσότερη ελευθερία. Δύσκολο μεν αλλά όχι ακατόρθωτο. Για παράδειγμα θέλω τα ΚΤΕΟ, αλλά τα ΚΤΕΟ αυτά να είναι προς εξυπηρέτηση του πολίτη και όχι προς βασανισμό του. Τι θέλω να πω: Να μπορώ να αυξήσω ελεύθερα την ιπποδύναμη του κινητήρα, να μπορώ να βάλω ελεύθερα φαρδυά λάστιχα. Να μην με κόβουν γιαυτά, αλλά να είναι σε θέση να κάνουν ελέχγους και αν αυτά που έβαλα λειτουργούν σωστά να τα εγκρίνουν. Όχι να κόβουν ότι δεν συμφωνεί με τις προδιαγραφές, διότι αν εγώ είμαι καλός μηχανικός μπορώ να ξεπεράσω αυτές τις προδιαγραφές, χωρίς προβλήματα στην ασφάλεια. Η σωστή λοιπόν αντιμετώπιση είναι να ελέγξουν αν η δουλειά που έκανα είναι σωστή και όχι να κόβουν επειδή είτε βαριούνται είτε δεν είναι σε θέση να ελέγξουν.
Χμ δεν είμαι σίγουρος. Έχω να πληρώσω τέλη κυκλοφορίας 4 χρόνια χωρίς να υπάρχει κανένα ενδεχόμενο να παραδώσω τις πινακίδες επειδή κάποιοι αποφάσισαν να με θάψουν ζωντανό. Για να υπάρχει ΚΤΕΟ, να μην υπάρχουν ανασφάλιστα και για να μπορεί ο κόσμος να πηγαίνει τα οχήματά του στο συνεργείο, και να πληρώνει και πρόστιμα για όλα αυτά, στην ΓΚΑΝΑ η προτεραιότητα είναι να έχει δημοτικά σχολεία. Το να είσαι Αφρική και να ανήκεις στην Ευρώπη κομματάκι δύσκολο το βλέπω. Σα να πηγαίνεις σε χωριό ινδιάνων και να πρέπει να φοράς γραβάτα ένα πράμα.
εγω ξερω οτι μας εχουν...π@@!ολο να παιρνουν θελουν.Ολο φορμουλες,εφαρμογες,καρτες και απο την αλλη σου παιρνουν ο,τι εχεις.ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!!!ΤΕΛΟΣ!ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΠΟ ΟΛΑ!ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΨΕΜΜΑ!
O τίτλος περί "ηλεκτρονικού φακελώματος" ειναι ατυχής και λαϊκιστικός.
Οπωσδήποτε δεν μας αρέσουν οι διάφοροι έλεγχοι και οι παρεμβάσεις του κράτους, από τη στιγμή όμως που γίνονται, θα πρέπει να αφορούν όλους. Δεν μπορεί να υπάρχουν τα "κορόιδα" που πληρώνουν ασφάλιστρα, που περνάνε ΚΤΕΟ, που συντηρούν τα αυτοκίνητα τους κ.λ.π. και από την άλλη οι "έξυπνοι", που ζουν εις βάρος όλων των υπόλοιπων. Όταν λοιπόν υπάρχουν νόμοι που καθορίζουν ότι οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έχουν υποχρεώσεις, αυτές οι υποχρεώσεις θα πρέπει να ισχύουν για όλους ανεξαιρέτως και θα πρέπει να τις επιβάλλει το κράτος με κάθε τρόπο. Όσοι δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν, δυστυχώς θα πρέπει, είτε να καταθέσουν τις πινακίδες, είτε να πουλήσουν τα αυτοκίνητα τους. Και εγώ έχω καταθέσει τις πινακίδες του αυτοκινήτου της φωτογραφίας, από το 2011, διότι δεν μπορώ να ανταποκριθώ στα τέλη κυκλοφορίας, τα ασφάλιστρα το τεκμήριο κ.λ.π.
Προφανώς και είναι σωστό το μέτρο. Ανασφάλιστα και κακά συντηρημένα οχήματα δεν θα πρέπει να κυκλοφορούν.
Καλώς να έρθει το μέτρο και να εφαρμοστεί άμεσα, αν και έχει αργήσει μερικά χρόνια ! Όσο για τους διαφωνούντες και τους λοιπούς """επαναστάτες""" να μας πουν την άποψή τους αν είχαν εμπλακεί σε τροχαίο με ανασφάλιστο όχημα και ήταν στα δικαστήρια 5, 6 χρόνια μήπως και βρουν το δίκιο τους !!
Φιλε Σταθη τι εννοεις δεν σου αρεσει η παρεμβαση του Κρατους? Τι λαϊκισμος ειναι αυτος? Το Κρατος πρεπει να προστατευει το συμφερον του που ειναι και συμφερον των πολιτων του. Οι πολιτες εχουν και υποχρεωσεις , οχι μονο δικαιωματα. Αυτη ειναι η δημοκρατια.
Για τα κρατικά αυτοκίνητα τι θα ισχύει; Είναι γελοίο το δικό μου αυτοκίνητο να είναι σε καλύτερη κατάσταση από αυτό του τροχονόμου που με σταματάει για να δει αν πέρασα ΚΤΕΟ.
Αγαπητέ φίλε xenkr, θα προτιμούσα την παλιά κατάσταση, πριν 50 χρόνια, που τα πράγματα ήσαν πιό απλά. Υπήρχε περισσότερη ελευθερία. Δεν υπήρχε ΚΤΕΟ, η ασφάλιση ήταν προαιρετική κ.λ.π. Με τον τρόπο αυτό ο πολίτης ήταν πιό ελεύθερος να κάνει ότι θέλει και αντίστοιχα είχε μεγαλύτερες ευθύνες. Δηλαδή ήσουν ελεύθερος να μην έχεις ασφαλισμένο όχημα, αλλά όταν προκαλούσες ατύχημα ήσουν υποχρεωμένος να πληρώσεις από την τσέπη σου. Διάλεγες λοιπόν και έπαιρνες. Ήθελες κάλυψη; Ασφαλιζόσουνα, δεν ήθελες; Πλήρωνες. Βέβαια όπως λες το κράτος έπρεπε να προστατέψει και τους άλλους πολίτες και γιαυτό πήρε μέτρα. Τα μέτρα όμως αυτά προκαλούν ένα βαθμό περιορισμών, που προς χάρη της προστασίας των πολιτών, όλοι κάνουμε πιό δύσκολη τη ζωή μας. Με άλλα λόγια η δημοκρατία δεν σημαίνει και ελευθερία, αλλά περιορισμό της ελευθερίας. Εδώ λοιπόν θα πρέπει να δούμε πως θα δημιουργήσουμε μια ισορροπία ώστε και προστασία να έχουμε, αλλά και περισσότερη ελευθερία. Δύσκολο μεν αλλά όχι ακατόρθωτο. Για παράδειγμα θέλω τα ΚΤΕΟ, αλλά τα ΚΤΕΟ αυτά να είναι προς εξυπηρέτηση του πολίτη και όχι προς βασανισμό του. Τι θέλω να πω: Να μπορώ να αυξήσω ελεύθερα την ιπποδύναμη του κινητήρα, να μπορώ να βάλω ελεύθερα φαρδυά λάστιχα. Να μην με κόβουν γιαυτά, αλλά να είναι σε θέση να κάνουν ελέχγους και αν αυτά που έβαλα λειτουργούν σωστά να τα εγκρίνουν. Όχι να κόβουν ότι δεν συμφωνεί με τις προδιαγραφές, διότι αν εγώ είμαι καλός μηχανικός μπορώ να ξεπεράσω αυτές τις προδιαγραφές, χωρίς προβλήματα στην ασφάλεια. Η σωστή λοιπόν αντιμετώπιση είναι να ελέγξουν αν η δουλειά που έκανα είναι σωστή και όχι να κόβουν επειδή είτε βαριούνται είτε δεν είναι σε θέση να ελέγξουν.
Και ένα σχόλιο από loukia θα αναβάθμιζε την είδηση.
Χμ δεν είμαι σίγουρος. Έχω να πληρώσω τέλη κυκλοφορίας 4 χρόνια χωρίς να υπάρχει κανένα ενδεχόμενο να παραδώσω τις πινακίδες επειδή κάποιοι αποφάσισαν να με θάψουν ζωντανό. Για να υπάρχει ΚΤΕΟ, να μην υπάρχουν ανασφάλιστα και για να μπορεί ο κόσμος να πηγαίνει τα οχήματά του στο συνεργείο, και να πληρώνει και πρόστιμα για όλα αυτά, στην ΓΚΑΝΑ η προτεραιότητα είναι να έχει δημοτικά σχολεία. Το να είσαι Αφρική και να ανήκεις στην Ευρώπη κομματάκι δύσκολο το βλέπω. Σα να πηγαίνεις σε χωριό ινδιάνων και να πρέπει να φοράς γραβάτα ένα πράμα.
εγω ξερω οτι μας εχουν...π@@!ολο να παιρνουν θελουν.Ολο φορμουλες,εφαρμογες,καρτες και απο την αλλη σου παιρνουν ο,τι εχεις.ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!!!ΤΕΛΟΣ!ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΠΟ ΟΛΑ!ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΨΕΜΜΑ!