Το Honda HR-V εξοπλίζεται με το υβριδικό σύστημα κίνησης e:HEV με δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι συνδέονται με τον γνωστό βενζινοκινητήρα i-VTEC 1,5, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα πρωτοποριακό κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης.
Το HR-V είναι το τρίτο μοντέλο με το «διακριτικό» e:HEV (hybrid electric vehicle) στη γκάμα της Honda, μετά το ανανεωμένο CR-V και το νέο Jazz που λανσαρίστηκε το 2020. Μιλάμε για ένα υβριδικό σύστημα κίνησης με δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι συνδέονται με έναν βενζινοκινητήρα i-VTEC 1,5, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα πρωτοποριακό κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης μέσω μίας ιδιαίτερα εξελιγμένης μονάδας ελέγχου παροχής της ισχύος.
Χάρη στην συγκεκριμένη υβριδική τεχνολογία το ιαπωνικό μοντέλο αποδίδει συνολικά ισχύ 131 ίππων και ροπή 253 Nm, την ώρα που η κατανάλωση ανέρχεται στα 5,4 λτ./100 χλμ.. Εκκινώντας αποκλειστικά ηλεκτρικά το HR-V e:HEV πετυχαίνει την μέγιστη δυνατή απόδοση, με το μοτέρ εσωτερικής καύσης να μπαίνει στην εξίσωση σε συνθήκες υψηλότερης και πιο σταθερής ταχύτητας κίνησης. Ανάλογο σύστημα κίνησης βλέπουμε και στα τρένα του ΟΣΕ. Ο θερμικός κινητήρας (diesel στην περίπτωση των τρένων) λειτουργεί σε σταθερές στροφές για να κινεί μια γεννήτρια η οποία μαζί με την μπαταρία δίνουν ηλεκτρικό ρεύμα στον βασικό ηλεκτροκινητήρα.
2. Ισορροπεί μεταξύ premium σχεδίασης και μοναδικής αεροδυναμικής
Το τρίτης γενιάς Honda HR-V e:HEV συνδυάζει αρμονικά την απέριττη και καθαρή σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας με λεπτομέρειες αεροδυναμικής για κορυφαία οδηγική απόδοση. Πρώτα από όλα, πρόκειται για ένα στιβαρό compact SUV με επιρροές από την αισθητική ενός coupe το οποίο συνολικά ξεχωρίζει για τα υψηλά πρότυπα λειτουργικότητας και αισθητικής. Η τολμηρή μάσκα, το μακρύ καπό και τα αιχμηρά, κάθετα πλαϊνά τμήματα δεσπόζουν στον πρόβολο του ιαπωνικού SUV, το οποίο εντυπωσιάζει με την μοντέρνα coupe οροφή και τα «κρυμμένα» χερούλια προς το πίσω μέρος του αμαξώματος.
Πρέπει επίσης να τονιστεί πως η Honda φρόντισε ιδιαίτερα να ενισχύσει την αεροδυναμική του μοντέλου για να μειώσει την κατανάλωση στις υψηλές ταχύτητες και να αυξήσει την σταθερότητά του. Έτσι, «βλέπουμε» ειδικά spoilers στο πίσω τμήμα των μαρσπιέ, αεροδυναμικό σχήμα των πίσω φώτων και αεροδυναμικές εσοχές στον εμπρός προφυλακτήρα για τον περιορισμό των στροβιλισμών. Σε όλα τα παραπάνω, προσθέστε την βελτιωμένη off-road προοπτική με την κατά 10 χλστ. αυξημένη απόσταση από το έδαφος ( στα 195 χλστ. πλέον) και την καλύτερη όραση περιμετρικά του αυτοκινήτου χάρη στα μεγαλύτερα παράθυρα.