ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πόσο καλό είναι το Honda ZR-V Hybrid με τη νέα τιμή των 34.990 ευρώ;

(7/4/2025)
Πόσο καλό είναι το Honda ZR-V Hybrid με τη νέα τιμή των 34.990 ευρώ;
2 Φωτογραφίες »

Είναι full hybrid σε τιμή mild hybrid και με πολύ καλό εξοπλισμό.
Καίει 5,3 λίτρα στην πόλη και 7,1 λτ. στο ταξίδι, στο μ.ο. των hybrid.
Έχει 184 άλογα και επιδόσεις αντίστοιχες SUV με παραπάνω άλογα (π.χ. 0-100 σε 7,8 δλ.).
Μεγάλοι οι χώροι για τους επιβάτες, μέτριο το πορτ-μπαγκάζ (390 λτ.).

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Είναι full hybrid σε τιμή mild hybrid και με πολύ καλό εξοπλισμό

Το Honda ZR-V είναι η πιο πρόσφατη προσθήκη στην SUV γκάμα της Honda και με μήκος 4,57 μέτρα τοποθετείται ανάμεσα στο HR-V (4,34 μ.) και στο CR-V (4,71 μ.), κοιτάζοντας περισσότερο προς το τελευταίο. Το Z Runabout Vehicle (αυτό σημαίνει το ΖR-V) ακολουθεί παρόμοια συνταγή με τα «αδέλφια» του, καθώς και αυτό κινείται χάρη σε ένα υβριδικό σύνολο υψηλής απόδοσης, έχει και αυτό ποιοτική και hi-tech καμπίνα και συγχρόνως εστιάζει στην πρακτικότητα και την λειτουργικότητα.

Σε κάθε περίπτωση, ατού είναι σίγουρα η τιμή του, αφού με αρχικό κόστος 34.990 ευρώ στο εισαγωγικό επίπεδο Elegance, το ZR-V εκτός από το πιο προσιτό υβριδικό μοντέλο της κατηγορίας του, είναι επίσης πιο φθηνό από κάποια ήπια υβριδικά της κατηγορίας του και μόνο 100 ευρώ ακριβότερο από το πιο φθηνό αυτόματο βενζινοκίνητο, το KGM Torres των 34.890 ευρώ στη βασική του εξοπλιστική έκδοση Urban. Αυτή την περίοδο μάλιστα, το ZR-V συνδυάζεται με το πρόγραμμα Honda Dream Offers που περιλαμβάνει επιτόκιο 5,5%, προκαταβολή από 0 ευρώ και δυνατότητα εξόφλησης έως και σε 84 μήνες.

Καίει 5,3 λίτρα στην πόλη και 7,1 λτ. στο ταξίδι, στο μ.ο. των hybrid.

To ZR-V χρησιμοποιεί έναν 2λιτρο βενζινοκινητήρα και δύο ηλεκτροκινητήρες, με την συνολική ιπποδύναμη να φτάνει τα 184 άλογα και τα 315 Nm ροπής και την κίνηση να μεταφέρεται αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου. Η κατανάλωση καυσίμου είναι πολύ χαμηλή ειδικά μέσα στην πόλη, αφού στην δοκιμή μας είδαμε, χωρίς μεγάλη προσπάθεια, νούμερα λίγο πάνω από τα 5 λίτρα, ενώ η μέση κατανάλωση γυροφέρνει τα 6,2 λτ./100 χλμ. λόγω της κατανάλωσης στην εθνική (7,1 λτ.). Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 57 λίτρων, η πραγματική αυτονομία φτάνει έως και τα 1.100 χλμ. με ένα φουλάρισμα του ντεπόζιτου, ειδικά με επιλεγμένη τη λειτουργία ECO.


Πόσο καλό είναι το Honda ZR-V Hybrid με τη νέα τιμή των 34.990 ευρώ;
2 Φωτογραφίες »

Πόσο καλό είναι το Honda ZR-V Hybrid με τη νέα τιμή των 34.990 ευρώ;

Μεγάλοι οι χώροι για τους επιβάτες, μέτριο το πορτ-μπαγκάζ (390 λτ.)

Η ευρυχωρία στην καμπίνα είναι επίσης ένα από τα πλεονεκτήματα του Honda ZR-V, παρότι το μήκος του είναι από τα μικρότερα στην κατηγορία των μεσαίων οικογενειακών SUV. Το πίσω κάθισμα έχει φάρδος σχεδόν 1,4 μέτρα και αυτό σημαίνει ότι μπορούν να κάτσουν 3 άτομα πίσω ακόμη και με 1,9 μέτρα ύψος χωρίς να βρίσκουν οι ώμοι τους, ενώ τα 21 εκ. «αέρας» για τα γόνατα θα τους επιτρέψει να καθίσουν σχεδόν σταυροπόδι. Ο χώρος αποσκευών στα 390 λίτρα δεν είναι μεγάλος, αλλά είναι θετικό πως μέσα στην καμπίνα υπάρχουν αρκετές θήκες για αντικείμενα και η εργονομία είναι πολύ υψηλού επιπέδου.

Έχει 184 άλογα και επιδόσεις αντίστοιχες SUV με παραπάνω άλογα (π.χ. 0-100 σε 7,8 δλ.)

Το υβριδικό σύνολο εξασφαλίζει οικονομία στις μετακινήσεις αλλά τα σπορ γονίδια της Honda δεν κρύβονται, με το ZR-V να ξεχωρίζει για την ενδιαφέρουσα οδική του συμπεριφορά και τις επιδόσεις του. Έτσι, όταν ο οδηγός επιλέξει να επιλέξει το πρόγραμμα Sport, το ZR-V μπορεί να επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ., ενώ το 60-100 και το 80-120 γίνεται σε 4,0 και 5,7 δλ. αντίστοιχα. Τα νούμερα αυτά είναι παρόμοια με μοντέλα κοντά στα 200 άλογα, και αυτό είναι ένα «συν».

Από εκεί και πέρα, στον δρόμο, τo ZR-V εμπνέει αυτοπεποίθηση τόσο στην ευθεία όσο και στις στροφές χάρη στο ακριβές τιμόνι και τα φαρδιά μετατρόχιά του. Η ανεξάρτητη, σε κάθε τροχό, ανάρτηση (πίσω με πολλαπλούς συνδέσμους) διαχειρίζεται ιδανικά το αμάξωμα ούσα όσο σφιχτή χρειάζεται για να μην διαταράξει την άνεση των επιβατών, τα φρένα είναι αποτελεσματικά (38,4 μέτρα για το 100-0), ενώ τα 180 χλστ. από το έδαφος είναι ιδανικά για να περνάς πάνω από τις «κακοτοπιές» των ελληνικών δρόμων.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Τεχνικά χαρακτηριστικά - Μετρήσεις
ford
NEXEN VS DUNLOP