Ξεκινώντας κατευθείαν από το κομμάτι του κινητήρα, τόσο το ανανεωμένο R8 όσο και το R8 Spyder παίρνουν ισχύ από τον ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα 5,2 λίτρων, ο οποίος πλέον είναι ρυθμισμένος να προσφέρει 570 ίππους και 550 Nm ροπής. Αυτό σημαίνει πως το τελευταίο R8 είναι κατά 30 ίππους και 10 Nm ροπής ισχυρότερο από το μοντέλο που αντικαθιστά. Σε ότι αφορά τους επιδόσεις, η μάρκα αναφέρει πως το coupe είναι πλέον σε θέση να κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα, ενώ το Spyder χρειάζεται 3,5 δευτερόλεπτα, πριν φτάσουν στην τελική ταχύτητα των 324 και 322 χλμ./ώρα, αντίστοιχα.
Από κει και πέρα σε ότι αφορά το ισχυρότερο R8 V10 plus, η ανανέωση έφερε και μία νέα ονομασία για το μοντέλο που πλέον ονομάζεται Audi R8 V10 Performance Quattro. Ακολουθώντας και αυτό τα ίδια βήματα με το R8, έρχεται με τον ίδιο κινητήρα, ο οποίος προσφέρει πλέον 620 ίππους και 580 Nm ροπής, κάτι που σημαίνει 10 άλογα και 20 Nm ροπής περισσότερα από το R8 V10 plus. Στη συγκεκριμένη έκδοση το coupe φτάνει από στάση τα 100 χλμ./ώρα σε 3,1 δευτερόλεπτα, ενώ 0,1 του δευτερολέπτου χρειάζεται επιπλέον το Spyder που βλέπει τα 100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα. Όλα αυτά πριν την τελικά ταχύτητα των 331 και 329 χλμ. /ώρα, αντίστοιχα.
Σε ό,τι αφορά το εξωτερικό μέρος, εκεί παρατηρεί κανείς αρκετές αλλαγές στην εμφάνιση κυρίως στον πρόβολο. Το ανανεωμένο supercar εφοδιάζεται με μια ευρύτερη μάσκα και ανασχεδιασμένους προβολείς, με τις «μυτερές» γωνίες να αποτελούν βασικό χαρακτηριστικό του ντιζάιν. Στο πίσω μέρος συναντά κανείς μία νέα γρίλια που βοηθά στη ροή του αέρα και εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αμαξώματος, ενώ το «παρών» δίνει ένας αεροδυναμικός διαχύτης αλλά και μια λεπτή και κομψή αεροτομή. Το αισθητικό σύνολο ολοκληρώνεται με τις ζάντες 19 ιντσών (προαιρετικά υπάρχει επιλογή και για 20άρες ζάντες) που στο εσωτερικό τους φιλοξενούν τα θηριώδη δισκόφρενα με κοκκινόμαυρες δαγκάνες, και χαρίζουν δυναμικές επιδόσεις στο φρενάρισμα με το 200-0 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε περίπου 195 μέτρα, ανάλογα πάντα με τις συνθήκες. Επιπλέον, όσοι επιθυμούν μπορούν προαιρετικά να προσθέσουν και ένα μπροστινό αεροδνυμαικό σπλίτερ κατασκευασμένο από ανθρακονήματα.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι σχεδόν ανεπαίσθητες, με τη καμπίνα να διατηρεί το σχεδιαστικό μοτίβο και τη γνώριμη έως τώρα διάταξη με κάποιες μικρές αλλαγές στη διακόσμηση της ταπετσαρίας. Να σημειώσουμε πως το ανανεωμένο R8 θα έρθει και με αναβαθμισμένη στα σημεία ανάρτηση, η οποία, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της εταιρείας, προσφέρει καλύτερη αίσθηση στην οδήγηση ανάλογα με το mode που έχει επιλέξει ο οδηγός, ενώ στο R8 V10 Performance Quattro υπάρχουν τρία νέα οδηγικά προφίλ για οδήγησ σε στεγνό οδόστρωμα (dry), βρεγμένο (wet) και χιόνι (snow).
Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως, το ανανεωμένο Audi R8 θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το πρώτο τρίμηνο του 2019.