O CEO της Mitsubishi, Osamu Masuko, ανακοίνωσε ποια μοντέλα της μάρκας δεν θα αποκτήσουν απογόνους.
Σε αυτά είναι τα δημοφιλή Galant και Lancer καθώς και το Pajero. Σύμφωνα με τον Osamu η κίνηση αυτή ήταν αναπόφευκτη καθώς η εταιρεία δεν έχει τα απαιτούμενα κεφάλαια προκειμένου να εξελίξει τις νέες γενιές των μοντέλων αυτών, ενώ δεν μπόρεσε να βρει και συνεργάτες για να το κάνει από κοινού με κάποιον άλλο κατασκευαστή.
Αντί αυτών των δύο μοντέλων, τα όποια χρήματα για εξέλιξη θα δοθούν για την κατασκευή δύο νέων crossover, ενός αντί-Juke και της επόμενης γενιάς του ASX, το οποίο θα είναι έτοιμο το 2019.
Ο Osamu Masuko δήλωσε "είμαστε δυνατοί στα SUV και την τετρακίνηση και εκεί θα επικεντρωθούμε στο μέλλον". Τώρα θα μας πείτε, αφού πήραν τέτοια απόφαση στη Mitsubishi γιατί δεν βγάζουν νέο Pajero. Η επίσημη απάντηση είναι πως ένα μελλοντικό Pajero που θα τιμούσε το παρελθόν του δεν θα μπορούσε να πληροί προδιαγραφές ρύπων και κατανάλωσης.
Είναι μεγάλο λάθος!
Η Mitsubishi έχει μεγάλη πείρα σε αυτά τα είδη οχημάτων.
Άλλωστε κάποιες εταιρίες θα πρέπει να μείνουν ώστε να κρατάνε παραδοσιακές λύσεις που έχουν πολύ μεγάλο κοινό και τις ακολουθούν για αυτό ακριβώς.
Η αυτοκίνηση δεν πρέπει να πέφτει θύματα των ευκαιριακών τάσεων που αποδεδειγμένα με τον καιρό πάλι επιστρέφουν στις παραδοσιακές αξίες...
Υπάρχει η τάση να μπασταρδεύουν κατηγορίες μεταξύ τους μόνο εμφανισιακά αλλά κατά βάση να είναι τα ίδια αυτοκίνητα.
Δυστυχώς τα αυτοκίνητα σήμερα είναι μονάδες CPU με 4 ρόδες χωρίς ψυχή και αυτό δημιουργεί οδηγούς αμοιβάδες.
Ασχετος αυτο σε πειραξε ....ολα θα ειναι αποστειρωμενα πλεον στη ζωη μας αφου μας επεισαν οτι ειναι για το καλο μας.
Είναι μεγάλο λάθος! Η Mitsubishi έχει μεγάλη πείρα σε αυτά τα είδη οχημάτων. Άλλωστε κάποιες εταιρίες θα πρέπει να μείνουν ώστε να κρατάνε παραδοσιακές λύσεις που έχουν πολύ μεγάλο κοινό και τις ακολουθούν για αυτό ακριβώς. Η αυτοκίνηση δεν πρέπει να πέφτει θύματα των ευκαιριακών τάσεων που αποδεδειγμένα με τον καιρό πάλι επιστρέφουν στις παραδοσιακές αξίες... Υπάρχει η τάση να μπασταρδεύουν κατηγορίες μεταξύ τους μόνο εμφανισιακά αλλά κατά βάση να είναι τα ίδια αυτοκίνητα. Δυστυχώς τα αυτοκίνητα σήμερα είναι μονάδες CPU με 4 ρόδες χωρίς ψυχή και αυτό δημιουργεί οδηγούς αμοιβάδες.