Το momentum δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο για την Alfa Romeo. Η Giulia έχει «χτυπήσει» την κορυφή της κατηγορίας, η Stelvio αναμένεται να κάνει το ίδιο στα SUV, οι εκδόσεις Quadrifoglio σπάνε το ένα ρεκόρ πίστας πίσω από το άλλο. Ποια καλύτερη στιγμή για την ιστορική φίρμα να θυμηθεί το ένδοξο αγωνιστικό παρελθόν της και να παρουσιάσει ένα supercar;
Κάπως έτσι σκέφτηκε ο Matteo Gentile, ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής από το Μιλάνο, και παρουσίασε την GTL Evo. Eμφανισιακά αφήνουμε στις φωτογραφίες να κάνουν όλη τη δουλειά. ¶ξια αναφοράς είναι τα φώτα laser και οι απίστευτοι αεραγωγοί που διατρέχουν όλο το αμάξωμα. Ξεχωρίζουν επίσης το εξ ολοκλήρου γυάλινο κάλυμμα της καμπίνας που θυμίζει καλύπτρα μαχητικού, οι gullwing πόρτες και τα αεροδυναμικά στοιχεία με κάμερα που αντικαθιστούν τους παραδοσιακούς καθρέπτες.
Εάν αφήσετε τη φαντασία να τρέξει, θα μπορούσατε να σχηματίσετε την εικόνα ενός μελλοντικού supercar ή και hypercar από την Alfa Romeo βασισμένο σε κάποια Ferrari. Ήδη η συμβολή του «Cavallino Rampante» είναι κάτι παραπάνω από εμφανής, με τη μορφή του μοτέρ της Giulia Quadrifoglio Verde. Αν και κανείς από την FCA δεν το παραδέχεται, ο V6 των 2.9 λίτρων με τα δυο τούρμπο και τους 505 ίππους είναι το ίδιο σύνολο με αυτό της California, μείον δυο κυλίνδρους. Κατά τον ίδιο τρόπο, δεν θα ήταν απίθανο να δούμε μια Alfa βασισμένη στο μοντέλο της Ferrari.
Ακόμα και μια κεντρομήχανη Alfa θα μπορούσε να λάβει σάρκα και οστά. Παλαιότερα είχαμε δει ανάλογο project μεταξύ Ferrari και Maserati, όταν η Enzo δάνεισε το πάτωμα και τα μηχανικά μέρη στην MC12. Τώρα που η εταιρία με την «τρίαινα» αποτελεί το πολυτελές παρακλάδι του ομίλου, δεν θα ήταν απίθανο να δούμε μια Ferrari με προβιά Alfa.
Πωλησεις Νοεμβριος 2016 Ευρωπη:
AR Giulia: 2.000 , Jaguar XE:1.500 ,
BMW 3: 12.000 , MB C-Class:15.000!
Την κορυφη την χτυπησε λοιπον!Απο το τελος ομως...
Πωλησεις Νοεμβριος 2016 Ευρωπη: AR Giulia: 2.000 , Jaguar XE:1.500 , BMW 3: 12.000 , MB C-Class:15.000! Την κορυφη την χτυπησε λοιπον!Απο το τελος ομως...