Ποιός κερδίζει στη μάχη του μικρομεσαίου value for money ανάμεσα σε Hyundai και Skoda; Τι μετράει τελικά περισσότερο ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα που διαφέρουν αρκετά, αλλά μοιάζουν στην τιμή;
Πόσο κολακεύει πλέον ο όρος «value for money» τις δύο μάρκες που κάποτε καμάρωναν για αυτόν; Από τη μία η Skoda έχει αναβαθμιστεί σε κάθε επίπεδο και θέλει να συμπεριλαμβάνεται στα γερμανικά αυτοκίνητα, λόγω ομίλου, ποιότητας και αισθητικής. Από την άλλη η Hyundai έχει πλέον μπει για τα καλά στα mainstream, και το δικό της μικρομεσαίο όχι μόνο παίζει με τα «μεγάλα» παιδιά, έχοντας καλά μερίδια στη χώρα μας, αλλά έχει και έναν πολύ «δυνατό» εκπρόσωπο στην GTi κατηγορία. Τι γίνεται όμως όταν ψωνίζουμε;
Η Skoda ξεκινάει το Scala με την βασική έκδοση με τον 1.000άρη στη χαμηλότερη απόδοσή του, και έτσι κερδίζει στην τιμή, όμως όταν συγκρίνουμε ίδια με ίδια, το i30 είναι είτε στα ίδια λεφτά είτε και λίγο φθηνότερο στην μεγαλύτερη έκδοση με τους τέσσερις κυλίνδρους, απέναντι στην αντίστοιχη του Scala.
Οπότε οι συγκρίσεις έχουν μεγάλη σημασία. Το i30 έχει το προβάδισμα στην πλατφόρμα, αφού πατάει σε ένα καθαρά μικρομεσαίο πάτωμα, με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση. Απέναντί του Scala ως γνήσιος αντικαταστάτης του Rapid, έχει ένα πάτωμα-μείγμα μεταξύ μικρού και μικρομεσαίου, με αποκλειστικά ημιάκαμπτο στον πίσω άξονα
Στα μοτέρ οι διαφορές είναι μικρές. 1.000άρια τρικύλινδρα στη βάση της γκάμας, τετρακύλινδρα 1.4 και 1.5 πιο πάνω για i30 και Scala αντίστοιχα. Φυσικά το i30 ανεβαίνει και πιο πάνω με την εκρηκτική έκδοση N και τους 275 ίππους, όμως πέραν της αφίσας που θα κολλήσεις στον τοίχο σου, το πιθανότερο είναι να αγοράσεις κάποια άλλη έκδοση, μιας και το κοινό δεν είναι τόσο ένθερμο πλέον με τα γκαζιάρικα.
Θα είναι όμως το i30 ή το Scala; Για πολλούς η Skoda είναι προθάλαμος στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, και αυτό τους είναι αρκετό ως ισοφάριση στα επιμέρους χαρακτηριστικά όπου κερδίζει το i30. Ή απλά μετράνε τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών του Scala έναντι της ανεξάρτητης πίσω ανάρτησης του Hyundai.
To Hyundai όμως έρχεται με 5 χρόνια εγγύηση, ενώ το Skoda έχει 2 χρόνια. Και όταν μιλάμε για value for money, η εγγύηση είναι από τα σημαντικότερα κριτήρια.
Τι λέτε λοιπόν; Σας κάνει το Scala καλύτερα από το i30; Είναι κάτι που έχει και αξίζει περισσότερο από την καλύτερη πλατφόρμα και ανάρτηση του Huyndai, κάτι που αξίζει να θυσιάσεις την 5ετή εγγύηση και να πάρεις μόνο δύο χρόνια; Τι λέτε λοιπόν; Scala ή i30 για μικρομεσαίο;
Πριν ένα μήνα παρέλαβα ένα i30 στην βασική του έκδοση, το οποίο έχει ημιάκαμπτο.
Θεωρώ ότι η διαφορά στην αναμενόμενη αξιοπιστία είναι χαώδης.
Επίσης, προτιμώ το i30 από πλευρά αισθητικής.
Έχω το scala από τον Αύγουστο.Μεγάλοι χώροι, ζωηρός και οικονομικός κινητήρας 1.0 tsi. Aπό την
άλλη όμως το αυτοκίνητο έχει κάποιες κατασκευαστικές αστοχίες στο λογισμικό του infotainment και στον μηχανισμό ρύθμισης του καθίσματος του οδηγού που η skoda δεν μπόρεσε μέχρι τώρα να διορθώσει!
Προτιμώ το skoda το βρίσκω πιο ποιοτικό και πιο ελκυστικό από το χιουντάϊ και φαντάζομαι να'χει και καλύτερη αξία μεταπώλησης. Βέβαια σε ντίζελ όλα αυτά
Και μόνο στην ιδέα ότι θα δωσης τα λεφτά σου, και μπορεί σε λίγο να καίει λάδι (vw γκρουπ) είναι αποτρεπτικό.
Πριν ένα μήνα παρέλαβα ένα i30 στην βασική του έκδοση, το οποίο έχει ημιάκαμπτο. Θεωρώ ότι η διαφορά στην αναμενόμενη αξιοπιστία είναι χαώδης. Επίσης, προτιμώ το i30 από πλευρά αισθητικής.
I 30 φυσικά. Φαντάζομαι θα έχει την αξιοπιστία των παλαιότερων.δεν ξέρω όμως εάν έχουν φτιάξει τα προβλήματα που είχαν κάποτε στα τιμόνια τους
Έχω το scala από τον Αύγουστο.Μεγάλοι χώροι, ζωηρός και οικονομικός κινητήρας 1.0 tsi. Aπό την άλλη όμως το αυτοκίνητο έχει κάποιες κατασκευαστικές αστοχίες στο λογισμικό του infotainment και στον μηχανισμό ρύθμισης του καθίσματος του οδηγού που η skoda δεν μπόρεσε μέχρι τώρα να διορθώσει!
Προτιμώ το skoda το βρίσκω πιο ποιοτικό και πιο ελκυστικό από το χιουντάϊ και φαντάζομαι να'χει και καλύτερη αξία μεταπώλησης. Βέβαια σε ντίζελ όλα αυτά