Τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότερες εταιρείες στρέφονται στους ψηφιακούς πίνακες οργάνων μπαίνοντας στο καταιγιστικά τεχνολογικό κλίμα της σημερινής εποχής. Μια εξ αυτών είναι και η SEAT που αφού πρώτα εφοδίασε τα Leon και Ateca με ψηφιακό πίνακα οργάνων, τώρα φέρνει στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων και τα μικρότερα Ibiza και Arona.
Αλλωστε, η εν λόγω τεχνολογία δεν είναι άγνωστη στους λάτρεις του VW Group καθώς διατίθεται σε πολλά από τα μοντέλα όλων των εταιρειών που βρίσκονται από τη σκέπη του.
Αναφορικά με το κομμάτι των τεχνικών χαρακτηριστικών του ψηφιακού πάνελ πρόκειται για μια έγχρωμη TFT οθόνη μεγέθους 10,25 ιντσών με ανάλυση 1.280x480 πίξελ και ρυθμό ανανέωσης 75 Hz. Από εκεί και έπειτα, σε ό,τι έχει να κάνει με την πρακτικότητα του εν λόγω πίνακα, υπάρχουν τρεις επιλογές εμφάνισης, μεταξύ των οποίων μπορεί να επιλέξει ο οδηγός: Classic, Digital και Dynamic.
Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως ο ψηφιακός πίνακας υποστηρίζει μεταξύ άλλων την απεικόνιση χαρτών κατά τη διάρκεια της πλοήγησης, ούτως ώστε ο οδηγός να μην χρειάζεται να αποσπάσει στο ελάχιστο την προσοχή του από το δρόμο, έχοντας στην ουσία μπροστά του το χάρτη, όπως επίσης και άλλες χρήσιμες πληροφορίες για το αυτοκίνητο.
Οπως καταλαβαινετε ο πινακας αυτος σε Χ χρονια θα ειναι αχρηστος και δεν θα δειχνει τιποτα.
Σε αντιθεση με τις "βελονες"που θα δειχνουν για παντα.
Αλλα εντυπωσιαζομαστε ως ιθαγενεις που τους δειχνουν χαντρες και καθρεπτακια και χανουμε την ουσια.Νομιζουμε οτι το αυτοκινητο πρεπει να ειναι ενα ταμπλετ με ροδες.
Οπως καταλαβαινετε ο πινακας αυτος σε Χ χρονια θα ειναι αχρηστος και δεν θα δειχνει τιποτα. Σε αντιθεση με τις "βελονες"που θα δειχνουν για παντα. Αλλα εντυπωσιαζομαστε ως ιθαγενεις που τους δειχνουν χαντρες και καθρεπτακια και χανουμε την ουσια.Νομιζουμε οτι το αυτοκινητο πρεπει να ειναι ενα ταμπλετ με ροδες.