Σήμερα παίρνουμε μια πρόγευση για το πώς θα είναι το τρίτης γενιάς Hyundai i30. Δείτε το προωθητικό video αλλά και τις μέχρι στιγμής πληροφορίες για το κορεάτικο μοντέλο.
Ιδού το νέο Hyundai i30
12.840 Επισκέψεις στο άρθρο (10/8/2016)
Στις 7 Σεπτεμβρίου, θα παρουσιαστεί η τρίτη γενιά του δημοφιλούς Hyundai i30, με τους Κορεάτες να μας δίνουν σήμερα ένα πρώτο προωθητικό video από το νέο τους μικρομεσαίο hatchback, η ισχύς του οποίου θα ξεπερνάει τους 260 ίππους.
Η Hyundai ξεκίνησε την προωθητική καμπάνια του τρίτης γενιάς i30, το οποίο σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και δοκιμάστηκε στην Ευρώπη. Θα ενσωματώσει τη νέα εμπρόσθια γρίλια «Cascading» της φίρμας, την οποία πλαισιώνουν φωτιστικά σώματα LED με κάθετα φώτα ημέρας.Δείχνει πιο ραφιναρισμένο από το υπάρχον μοντέλο, ενώ μοιάζει και μεγαλύτερο σε διαστάσεις, γεγονός που θα ευνοήσει και την εσωτερική ευρυχωρία, τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές, με το πορτμπαγκάζ να βρίσκεται σήμερα στα 378 λίτρα.Λεπτομέρειες για τη γκάμα των κινητήρων δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές. Ωστόσο ξέρουμε ήδη πως στην κορυφή θα υπάρξει έκδοση «Ν», με 2λιτρο turbo κινητήρα απόδοσης άνω των 260 ίππων και τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.Γυρίζοντας στο «κανονικό» Hyundai i30, έγινε γνωστό πως το νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί στις 7 Σεπτεμβρίου, ενώ θα κάνει παγκόσμια πρώτη εμφάνιση την 1η Οκτωβρίου στο Paris Motor Show. Το αδελφό Kia cee`d, τέλος, θα ακολουθήσει και αυτό με νέα γενιά, η οποία αναμένεται στο 2ο εξάμηνο του 2017.
Το νέο Hyundai i30 θα παρουσιαστεί στις 7 Σεπτεμβρίου, ενώ θα κάνει παγκόσμια πρώτη εμφάνιση την 1η Οκτωβρίου στο Paris Motor Show.
Το προηγούμενο i30 ήταν όντως ένα πανέμορφο αυτοκίνητο με δικό του χαρακτήρα που ξεχώριζε. Το νέο όμως, από μπροστά προσπαθεί να μοιάσει στο Α3, στο πλαί και πίσω θυμίζει έντονα Golf... Οσο για το εσωτερικό θυμίζει κάτι από Mercedes GLA... Βέβαια όσο κι αν προσπαθεί να μοιάσει σ όλα αυτά τα αυτοκίνητα σίγουρα δε θα τους μοιάσει στην αξιοπιστία γιατί η Hyundai είναι πολύ μπροστά σ αυτό το τομέα...
Όταν βλέπεις τους διπλανούς σου να είναι ποιοτικά κατώτεροι, κ.τ.λ. και να ζητάν και ένα σκασμό χρήματα για τα αναξιόπιστα προϊόντας τους, ΛΕΣ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΖΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΜΟΥ, ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΞΙΠΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...
Το θέμα είναι να μην γίνεις ολοκληρωτικά σαν μερικούς μερικούς και το χάσεις στο τέλος...
Επειδη οι κορεατες ειχαν το πλεονεκτημα να προσφερουν οικιονομικα αυτοκινητα,θα προτιμουσα ενα gti των φτωχων με 1.6 και 200 ιππους και τιμη γυρω στα 23 χιλ!!
Θα ηταν προς τιμην τους,οταν ολοι οι αλλοι πουλανε πανακριβα μοτερ υψηλης ιπποδυναμης,οταν δε τους κοστιζουν τιποτα παραπανω...
Οπως εγραφε και το autotriti 2 κανονικα=1 gti...
Το προηγούμενο i30 ήταν όντως ένα πανέμορφο αυτοκίνητο με δικό του χαρακτήρα που ξεχώριζε. Το νέο όμως, από μπροστά προσπαθεί να μοιάσει στο Α3, στο πλαί και πίσω θυμίζει έντονα Golf... Οσο για το εσωτερικό θυμίζει κάτι από Mercedes GLA... Βέβαια όσο κι αν προσπαθεί να μοιάσει σ όλα αυτά τα αυτοκίνητα σίγουρα δε θα τους μοιάσει στην αξιοπιστία γιατί η Hyundai είναι πολύ μπροστά σ αυτό το τομέα...
Όταν βλέπεις τους διπλανούς σου να είναι ποιοτικά κατώτεροι, κ.τ.λ. και να ζητάν και ένα σκασμό χρήματα για τα αναξιόπιστα προϊόντας τους, ΛΕΣ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΖΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΜΟΥ, ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΞΙΠΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ... Το θέμα είναι να μην γίνεις ολοκληρωτικά σαν μερικούς μερικούς και το χάσεις στο τέλος...
Επειδη οι κορεατες ειχαν το πλεονεκτημα να προσφερουν οικιονομικα αυτοκινητα,θα προτιμουσα ενα gti των φτωχων με 1.6 και 200 ιππους και τιμη γυρω στα 23 χιλ!! Θα ηταν προς τιμην τους,οταν ολοι οι αλλοι πουλανε πανακριβα μοτερ υψηλης ιπποδυναμης,οταν δε τους κοστιζουν τιποτα παραπανω... Οπως εγραφε και το autotriti 2 κανονικα=1 gti...