Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ισθμός: Σε 48 ώρες κατεδάφισαν και μάζεψαν τη γέφυρα στην Εθνική Οδό

2.174 Επισκέψεις στο άρθρο (10/6/2024)
Ισθμός: Σε 48 ώρες κατεδάφισαν και μάζεψαν τη γέφυρα στην Εθνική Οδό

Ισθμός: Σε 48 ώρες κατεδάφισαν και μάζεψαν τη γέφυρα στην Εθνική Οδό

- Κατεδαφίστηκε εντός 48 ωρών η γέφυρα στην Αθηνών-Κορίνθου
- Σήμερα, 10 Ιουνίου, η πλήρης αποκατάσταση της κυκλοφορίας
- Μπαίνει στα σκαριά το σχέδιο για την αποκατάσταση της γέφυρας

Κατεδαφίστηκε εντός 48 ωρών η γέφυρα στην Αθηνών-Κορίνθου

Σε χρόνο ρεκόρ 48 ωρών κατεδαφίστηκε η γέφυρα της Παλαιάς Εθνικής Οδού Αθηνών-Κορίνθου και μαζεύτηκαν τα συντρίμμια της από τη Νέα Εθνική Οδό, πάνω από την οποία στεκόταν στο ύψος του Ισθμού. Η κατεδάφιση ήταν το αποτέλεσμα ενός τροχαίου ατυχήματος που οδήγησε στην ανατροπή και την ανάφλεξη ενός βυτιοφόρου οχήματος.

Η απόφαση της κατεδάφισης πάρθηκε από την πολιτική ηγεσία κλιμακίου της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων, του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, καθώς και της υπεύθυνης εταιρείας μετά από αυτοψία στο σημείο ενώ δρομολογήθηκαν και ειδικές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.

Σήμερα η πλήρης αποκατάσταση της κυκλοφορίας

Εχθές 9 Ιουνίου παραδόθηκε στη κυκλοφορία μια λωρίδα του κλάδου προς Ισθμό της Ολυμπίας Οδού αλλά και της λωρίδας έκτακτου ανάγκης, ενώ σήμερα αναμένεται να αποκατασταθεί πλήρως έως νωρίς το απόγευμα. Την ολοκλήρωση της κατεδάφισης ακολούθησαν διοικητικές διαδικασίες για την άμεση αποκατάσταση της κατεστραμμένης γέφυρας.

Μπαίνει στα σκαριά το σχέδιο για την αποκατάσταση της γέφυρας

Σημειώστε πως μετά την κατεδάφιση πρέπει να υπάρξει πλήρης αποκατάσταση του οδοστρώματος και είναι σαφές ότι η αποκατάσταση θα πάρει περισσότερες ημέρες. Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας «Μέσα στην εβδομάδα θα είμαστε έτοιμοι και στη συνέχεια πρέπει να σχεδιάσουμε πώς θα αποκατασταθεί η γέφυρα το επόμενο χρονικό διάστημα. Θα πάρει μήνες αυτή η διαδικασία και θα αναζητήσουμε τη λύση η οποία θα διευκολύνει την κοινωνία στην καθημερινότητά της».

fiat
FALKEN ZIEX ZE 320 TEST