ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ισχυρότερη και με το... διαφανές καπό η ανανεωμένη Mercedes G-Class

7.536 Επισκέψεις στο άρθρο (26/3/2024)
Ισχυρότερη και με το... διαφανές καπό η ανανεωμένη Mercedes G-Class
14 Φωτογραφίες »

- Έγινε ήπια υβριδική η ανανεωμένη Mercedes G-Class.
- Βενζίνη και diesel για 449 ή 367 (+20) άλογα!
- Με πολλές τεχνολογίες και το... διαφανές καπό.
- Με 585 +20 άλογα η ισχυρή Mercedes-AMG G 63.

Έγινε ήπια υβριδική η ανανεωμένη Mercedes G-Class

Πρεμιέρα έκανε η ανανεωμένη Mercedes G-Class. Το θρυλικό γερμανικό off-road SUV έρχεται τώρα με περισσότερη ισχύ και ήπια υβριδική υποβοήθηση σε όλη του την γκάμα, πριν φυσικά δούμε την αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση μέσω της EQG, που θα φτάσει αργότερα φέτος. Συνεχίζει αναλλοίωτη η διάσημη boxy σχεδίαση εξωτερικά, ενώ αναβαθμίζεται η καμπίνα με περισσότερες τεχνολογίες!

Βενζίνη και diesel για 449 ή 367 (+20) άλογα!

Ξεκινώντας απ' ευθείας από το κομμάτι των μηχανικών συνόλων, η ανανεωμένη Mercedes G-Class W463, στη βασική έκδοση G 500 εγκαταλείπει τον V8 κινητήρα για έναν νέο 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα 3,0 λίτρων με ήπια υβριδική υποβοήθηση 48 βολτ και διπλή υπετροφοδότηση, η οποία απαρτίζεται από ένα κλασικό τούρμπο και έναν ηλεκτρικό κομπρέσορα. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο αποδίδει 449 άλογα και 560 Nm ροπής, ενώ το ήπια υβριδικό σύστημα προσφέρει επιπλέον 20 ίππους και 200 Nm ροπής. Ο εν λόγω κινητήρας βενζίνης συμπληρώνεται και από έναν 6κυλινδρο diesel κινητήρα, που εξοπλίζει την G 450 d προσφέροντας 367 + 20 άλογα και ροπή 750 (+200) Nm.

Ένα αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων με μετατροπέα ροπής είναι επίσης παρών, στέλνοντας την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς. Η G-Class έχει εξοπλιστεί με τρία διαφορικά, τα οποία «κλειδώνουν» έως 100%, αλλά και κοντές σχέσεις, ενώ ίδιες παραμένουν οι γωνίες προσέγγισης (31 μοίρες), διαφυγής (30 μοίρες) και ράμπας (26 μοίρες).

Με πολλές τεχνολογίες και το... διαφανές καπό

Από κει και πέρα, η Mercedes δημιούργησε τη λειτουργία Off-Road Cockpit στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX για να βοηθήσει τον οδηγό στις εκτός δρόμου διαδρομές. Το Off-Road Cockpit εμφανίζει στοιχεία όπως η θέση του οχήματος, το υψόμετρο, η γωνία διεύθυνσης και η θερμοκρασία στην οθόνη αφής 12,3 ιντσών και στον αντίστοιχο ψηφιακό πίνακα οργάνων, επιτρέποντας στους χρήστες να προσαρμόσουν την οθόνη όπως τους ταιριάζει. Η λειτουργία «Transparent Hood» (διαφανές καπό), την οποία έχουμε δει στις EQE και GLC είναι επίσης διαθέσιμη, επιτρέποντας στον οδηγό να βλέπει «μέσα» το μπροστινό άκρο του αυτοκινήτου χρησιμοποιώντας την κάμερα 360 μοιρών. Οι προαναφερόμενες τεχνολογίες δεν είναι οι μοναδικές, αφού υπάρχουν μία σειρά από άλλες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένης μιας σουίτας ασφαλείας ως μέρος του στάνταρ πακέτου Driver Assistance. Στη σουίτα αυτή περιλαμβάνονται τεχνολογίες όπως το προσαρμοζόμενο cruise control, σύστημα παρακολούθησης τυφλού σημείου, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας και πολλά άλλα. Το πακέτο Parking συνοδεύεται επίσης από κάμερα 360 μοιρών.

Με 585 +20 άλογα η Mercedes-AMG G 63

Αφήνοντας τις τυπικές G 500 και G 450 d για την ισχυρότερη Mercedes-AMG G 63, εκεί θα βρούμε τον twin-turbo 4,0 λίτρων V8 κινητήρα και την ίδια ήπια υβριδική υποβοήθηση 48 βολτ με τα προαναφερόμενα μοντέλα. Η ισχύς ανέρχεται σε 585 +20 άλογα και η ροπή στα 850 + 200 ​​Nm.  Από στάση, η  Mercedes-AMG G 63 χρειάζεται μόλις 4,4 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα. Η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 220 χλμ./ώρα, ενώ με το προαιρετικά διαθέσιμο AMG Performance Package αυξάνεται στα 240 χλμ./ώρα, την ώρα που το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 4,3 δευτερόλεπτα. Η ισχυρή Mercedes-AMG G 63 λαμβάνει το αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων AMG SPEEDSHIFT TCT 9G, ενώ μπορεί να εξοπλιστεί και με το σύστημα ενεργής ανάρτησης AMG Active Ride Control, που προσφέρεται  είτε ως μεμονωμένη επιλογή είτε ως μέρος του AMG Offroad Package PRO και του AMG Performance Package.

Συνέχεια του άρθρου >>>
ford
Autotriti.gr