Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ιταλία: Επιδοτήσεις για υβριδικά & βενζίνης-diesel, πέρα από ηλεκτρικά

Ιταλία: Επιδοτήσεις για υβριδικά & βενζίνης-diesel, πέρα από ηλεκτρικά

5.818 Επισκέψεις στο άρθρο (7/4/2022)

Η Ιταλία επιδοτεί με 5.000 ευρώ τα καινούρια ηλεκτρικά, έως 4.000 ευρώ τα υβριδικά και έως 2.000 ευρώ τα οχήματα που εκπέμπουν έως 135 γραμμάρια C02 ανά χιλιόμετρο.

Επιδότηση και για καινούριο αμάξι με μοτέρ βενζίνης ή diesel

Ο Ιταλός πρωθυπουργός Μάριο Ντράγκι υπέγραψε ένα διάταγμα που περιλαμβάνει πακέτο οικονομικών κινήτρων ύψους 650 εκατομμυρίων ευρώ τον χρόνο μέχρι και το 2024 για την αγορά ηλεκτρικών και αυτοκινήτων χαμηλών εκπομπών ρύπων. To συνολικό ποσό που θα δοθεί ως οικονομικά κίνητρα στους πολίτες φτάνει το 1,95 δις ευρώ ενώ το συνολικό πρόγραμμα της Ιταλίας για την υποστήριξη της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι συνολικά 8,7 δισεκατομμύρια ευρώ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Έως 4.000 ευρώ επιδότηση για υβριδικά & 5.000 ευρώ για ηλεκτρικά

Συγκεκριμένα, όσον αφορά την αγορά ενός νέου ηλεκτρικού ή άλλου οχήματος που εκπέμπει λιγότερα από 20 γρ. CO2 ανά χιλιόμετρο, η κυβέρνηση προσφέρει επιδότηση 3.000 ευρώ, αρκεί το όχημα να κοστίζει έως 35.000 ευρώ, ενώ δίνει ακόμη 2.000 ευρώ εάν η αγορά συνδυάζεται με την απόσυρση ενός παλιού ρυπογόνου οχήματος (Εuro 1 έως Euro 4). Το σύνολο της επιδότησης για καινούργιο ηλεκτρικό δηλαδή μαζί με το bonus απόσυρσης είναι 5.000 ευρώ! Για τα ηλεκτρικά, η κυβέρνηση ανακοίνωσε πως έχει δεσμεύσει 220 εκατομμύρια ευρώ για το 2022. Το 2024, το ποσό αυτό ανεβαίνει στα 245 εκατομμύρια ευρώ.

Tα υβριδικά που εκπέμπουν από 21 έως 60 γρ. CO2 ανά χιλιόμετρο επιδοτούνται με 4.000 ευρώ με απόσυρση ενός ρυπογόνου οχήματος ή 2.000 ευρώ χωρίς κάποια απόσυρση, αρκεί το κόστος του να μην υπερβαίνει τις 45.000 ευρώ. Η Ιταλία έχει δεσμεύσει 225 εκατομμύρια ευρώ για την κατηγορία αυτή το 2022.

2.000€ για νέα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως μοτέρ αρκεί να εκπέμπουν έως 135 γρ. CO2

Τέλος, προβλέπεται επιδότηση 2.000 ευρώ για όσους αγοράσουν ένα αυτοκίνητο ανεξαρτήτως κινητήρα, δηλαδή βενζίνης, diesel, cng, lpg κ.λπ. που εκπέμπει από 61 έως 135 γρ. C02 ανά χιλιόμετρο και το κόστος του δεν υπερβαίνει τις 30.000 ευρώ, αρκεί να προχωρήσουν στην απόσυρση ενός ρυπογόνου οχήματος. Τα χρήματα που έχουν δεσμευτεί τις επιδοτήσεις αυτής της κατηγορίας είναι 170 εκατομμύρια ευρώ.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Hyundai
NISSAN