3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Εντυπωσιακή η εμφάνιση του Juke-R 2.0 το οποίο αποδίδει 600 ίππους.
Juke-R με 600 PS
6.860 Επισκέψεις στο άρθρο (26/6/2015)
Η Nissan παρουσίασε και επισήμως το Juke-R 2.0 όπως το ονομάζει το οποίο έχει το μοτέρ του GT-R και αποδίδει για την περίσταση 600 ίππους.
Αυτό σημαίνει κινητήρας από το GT-R Nismo, V6, 3,8 λτ. ο οποίος αποδίδει 600 ίππους και 652 Nm ροπής. Σύμφωνα με τα όσα μαθαίνουμε θα χαρίζει 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3,7 δλ. και τελική που θα ξεπερνά τα 260 χλμ./ώρα.
Εμφανισιακά το Juke-R ξεχωρίζει από το μαύρο ματ χρώμα και τα αεροδυναμικά βοηθήματά του, τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και τις νέες ζάντες αλουμινίου.
Στο εσωτερικό του πλέον η οροφή είναι μαύρη, ενώ μαύρο είναι και το χρώμα που έχει επικρατήσει και στα υπόλοιπα μέρη της καμπίνας. Τα καθίσματα είναι φυσικά μπάκετ, ενώ αλλάγες υπάρχουν, στα φρένα και στην ανάρτηση.
Προς το παρόν η Nissan λέει πως το αυτοκίνητο είναι πρωτότυπο και δεν θα βγει στην παραγωγή. Αν και το προηγούμενο το είχε οδηγήσει σε περιορισμένη παραγωγή και κόστιζει περίπου 500.000 ευρώ.
Το πίσω μέρος είναι πολλά υποσχόμενο χάρη στην οροφή του και το νέο προφυλακτήρα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Δείτε το Δελτίο Τύπου
THE NISSAN JUKE-R GETS AN EXCITING UPGRADE – INTRODUCING THE JUKE-R 2.0 Nissan upgrades its legendary original Juke-R Crossover supercar The Juke-R 2.0 concept makes its global dynamic debut at Goodwood Festival of Speed (26-28 June in the UK) Drawing on impressive performance from the GT-R, the Juke-R 2.0 will reach 600bhp LM P1 driver and GT Academy winner Jann Mardenborough to showcase the Juke-R 2.0 up the famous Goodwood hill Launched this Summer to kick start the fifth anniversary of the Nissan Juke The birth of the Nissan Juke-R set a benchmark in 2011 as the worldΆs first Crossover supercar, marrying NissanΆs innovative Juke with the engine and running gear from the legendary Nissan GT-R – the brandΆs flagship sportscar. Now four years on, Juke-R has been given an exciting upgrade to reflect the latest model of the Juke coupled with even more power and bolder styling – welcome the Juke-R 2.0. The global debut of the Juke-R 2.0 will take place at the thrilling annual Goodwood Festival of Speed on Thursday 25 June on the Nissan stand, before being displayed in the Supercar Paddock for the remainder of the weekend. Visitors at Goodwood, along with those watching the spectacular event on television, will also witness the Juke-R 2.0 make its dynamic debut on GoodwoodΆs Hillclimb on all three days of the event, driven by Nissan GT Academy graduate and Le Mans 24 Hours driver, Jann Mardenborough. Based on the updated Nissan Juke launched in 2014 which features several significant design and technical enhancements, the Juke-R 2.0 has been injected with further levels of GT-R testosterone to now reach 600hp. Still sporting the iconic ΅RΆ matt black, the Juke-R 2.0 is an even more muscular, bolder and powerful version of its predecessor. Gareth Dunsmore, Marketing Communications General Manager for Nissan Europe said, “The Juke-R has become an iconic Crossover supercar and with the launch of the latest Juke model last year, it was the natural choice to upgrade the original Juke-R with added power and even bolder styling. The Juke-R 2.0 is a perfect ΅crossoverΆ of the best bits of Nissan – real innovation showcasing our Crossover prowess fused with the excitement of the GT-R supercar engine.” Soon to celebrate the JukeΆs fifth anniversary of production, the Juke-R 2.0 arrives in time to celebrate the birthday of EuropeΆs best loved compact crossover. With over 600,000 sales across Europe since initially launched in 2010, the Juke continues to highlight NissanΆs position as crossover leaders, alongside the award winning Qashqai and adventure-inspiring X-Trail. |
Εντάξει ωραία όλα αυτά, αλλά ας κοιτάξει η Nissan να βγάλει κάνα σοβαρό σκάφος για τέτοιες ιπποδυνάμεις και να το φέρνει και στην Ευρώπη, γιατί με juke χαΐρι δεν έχει...Επίσης λείπει και ένα μικρό coupe στυλ gt86, s2000, rx8, κ.τ.λ. αυτά ας δει η nissan που έχει renaultποιηθεί στα σημαντικά σημεία και μετά θα λέει...
ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΑΛΛΟ ΙΑΠΩΝΙΚΗ NISSAN ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ. ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΠΛΕΟΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕ ΜΙΚΡΟ ΚΥΒΙΣΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΥΠΕΡΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΥΠΟΥ GTR NISMO, 370Z AN ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗ NISSAN, ΠΑΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΤΟ 370Ζ ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. ΠΑΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ NISSAN ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΧΕΙ Η RENAULT, ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.