![KGM Musso: Το ηλεκτρικό Pick-Up έκανε την πρώτη του εμφάνιση KGM Musso: Το ηλεκτρικό Pick-Up έκανε την πρώτη του εμφάνιση](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/KG-Mobility-Musso-EV-6225 (2).jpg)
Διπλοκάμπινο με λεπτούς LED προβολείς.
Με αυτονομία στα 480 χιλιόμετρα.
Στην αγορά της Κορέας άμεσα, ακολουθούν Ευρώπη και Αυστραλία.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Προ των πυλών το ηλεκτρικό Musso της KGM
Η KGM (παλαιότερα γνωστή ως SsangYong) έχει επιστρέψει για τα καλά στην Ευρώπη αλλά και στην Ελλάδα, θέτοντας μάλιστα τα νέα της μοντέλα στη διάθεση του αγοραστικού κοινού. Παράλληλα, η κορεατική μάρκα ετοιμάζει και τα νέα της προϊόντα, ένα από τα οποία θα είναι το Pick-Up, Musso, το οποίο θα έρθει τόσο σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, αλλά και εξοπλισμένο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Πρώτη εμφάνιση στην Ν. Κορέα
Στο παρελθόν η KGM είχε προαναγγείλει την έλευση του νέου Pick-Up, παρουσιάζοντας τρία πρωτότυπα, τα οποία θα βασίσουν ισάριθμα μοντέλα παραγωγής που θα προσφερθούν στην Ευρώπη. Ένα από αυτά ήταν το πρωτότυπο 0100, το οποίο παρουσιάστηκε ως το νέο ηλεκτρικό Musso σε ένα φεστιβάλ αυτοκινήτου στην Νότιο Κορέα, όπως μπορείτε να δείτε στα βίντεο στο τέλος του κειμένου, που συνδυαστικά με κάποια σκίτσα μας παρουσιάζουν την εξωτερική εμφάνιση που θα υιοθετήσει.
Διπλοκάμπινο με λεπτούς LED προβολείς
Όπως παρατηρούμε, μπροστά οι λεπτοί προβολείς LED, το καπό και τα φτερά μοιάζουν πολύ με το SUV, Torres EVX. Ωστόσο, από τη μέση και πίσω η σχεδίαση αλλάζει άρδην κάτι που είναι φυσικό, αφού το Musso πρόκειται για ένα διπλοκάμπινο Pick-Up και όχι SUV. Η KG Mobility έχει δηλώσει ότι το νέο Pick-Up θα είναι προσαρμόσιμο σε διάφορα στυλ. Αυτό αποδεικνύεται και μέσω των επίσημων σκίτσων, όπου παρουσιάζεται η έκδοση του αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης και βλέπουμε πως σε μία από τις παραλλαγές έχει μεταμορφωθεί σε τροχόσπιτο.
Μιλώντας για τα σκίτσα του Musso με κινητήρα εσωτερικής καύσης (δεν έχει επιβεβαιωθεί για την Ευρώπη), βλέπουμε πως η σχεδίασή του έχει διαφορετική προσέγγιση, φέροντας άλλη γρίλια και προβολείς, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχουν και δύο απολήξεις εξάτμισης.
Με αυτονομία στα 480 χιλιόμετρα
Τέλος, αναφορικά με τα κινητήρια σύνολα του νέου Musso, οι πληροφορίες δεν είναι ακόμα πολλές. Για το ηλεκτρικό η μάρκα είχε πει στο παρελθόν πως για πηγή ενέργειας θα έχει μία μπαταρία 80 kWh (θα προέρχεται από την BYD), η οποία υπόσχεται πως θα προσφέρει αυτονομία κοντά στα 480 χιλιόμετρα. Η μάρκα έχει πει επίσης πως θα διαθέτει την τεχνολογία vehicle-to-load, για να μπορεί να τροφοδοτεί με ενέργεια άλλες ηλεκτρικές συσκευές ή εργαλεία επαγγελματιών. Πιθανότατα το ηλεκτρικό Musso θα εξοπλίζεται με ένα αλλά και με δύο ηλεκτρικά μοτέρ στις 4κίνητες εκδόσεις.
Συνέχεια του άρθρου >>>