ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

KGM Torres: Ηλεκτρικό ή σε βενζίνη με την καλύτερη τιμή της κατηγορίας

 Σχολιάστε 
13.013 Επισκέψεις στο άρθρο (29/1/2025)
KGM Torres: Ηλεκτρικό ή βενζινοκίνητο, με τεράστιο πορτ-μπαγκάζ & την καλύτερη τιμή της κατηγορίας
2 Φωτογραφίες »

KGM Torres: Ηλεκτρικό ή βενζινοκίνητο, με τεράστιο πορτ-μπαγκάζ & την καλύτερη τιμή της κατηγορίας

Είναι το μεγαλύτερο μοντέλο της KGM, έχει μήκος 4,7 μέτρα και ανήκει στα μεσαία SUV σαν το RAV4
Είναι το φθηνότερο ηλεκτρικό μεσαίο SUV (30.190 ευρώ) και το φθηνότερο βενζινοκίνητο (32.390)
Βγαίνει σε ηλεκτρικό με 635 χλμ. αυτονομία στην πόλη & σε βενζίνη με 163 άλογα
Ατού το τεράστιο πορτ-μπαγκάζ, 839 λτ. έχει το ηλεκτρικό, 703 το βενζινοκίνητο

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Είναι το μεγαλύτερο μοντέλο της KGM, έχει μήκος 4,7 μέτρα και ανήκει στα μεσαία SUV σαν το RAV4

Η KGM (ή αλλιώς KG Mobility) μπορεί να ξεκίνησε πρόσφατα μέσω της “Νικ. Ι. Θεοχαράκης” (Nissan) να κάνει διαθέσιμα τα μοντέλα της στην ελληνική αγορά (έχει ανοίξει την πρώτη έκθεση που άνοιξε την Συγγρού), ωστόσο δεν πρόκειται για μια μάρκα άγνωστη στο εγχώριο κοινό. Στην πραγματικότητα, η KGM είναι η συνέχεια της Ssangyong που μέχρι πριν λίγα χρόνια, είχε παρουσία μέσω δύο αυτοκινήτων. Τώρα, η KGM θέλει να αντλήσει μερίδιο αγοράς μέσω μιας ευρύτερης γκάμας, κορωνίδα της οποίας είναι το Torres, το οποίο και θα προσπαθήσουμε να γνωρίσουμε καλύτερα εδώ.

Το Torres είναι το μεγαλύτερο επιβατικό μοντέλο της KGM (διαβάστε εδώ για το Tivoli, το πιο μικρό μέλος της γκάμας), αφού έχει μήκος 4,7 μέτρα, πλάτος 1,89 μ., ύψος 1,75 μ. και το μεταξόνιό του είναι 2,68 μ. και διατίθεται σε μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με όνομα EVX και μια βενζινοκίνητη.

Στην πρώτη, το Torres, εκτός από κάποια χιλιοστά πιο μακρύ σε μήκος και λίγο υψηλότερο, διαφέρει επίσης σημαντικά από το βενζινοκίνητο σε εμφάνιση. Πιο συγκεκριμένα, ενώ το Torres EVX υιοθετεί πολύ λεπτά φωτιστικά σώματα που συνδέονται μεταξύ τους μέσω μιας λεπτής LED μπάρας και πιο χαμηλά υπάρχει μια κλειστή γρίλια, η έκδοση βενζίνης έρχεται με πιο περιπετειώδη μαρσπιέ, επιβλητικό προφυλακτήρα και ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα. Συνολικά, αμφότερα ξεχωρίζουν για την boxy (τετράγωνη) σχεδίασή τους και τις πολλές κοφτές και μεγάλες επιφάνειες.

Ατού το τεράστιο πορτ-μπαγκάζ, 839 λτ. έχει το ηλεκτρικό, 703 λτ. το βενζινοκίνητο

Ο εσωτερικός διάκοσμος του Torres είναι μίνιμαλ αλλά παράλληλα προσπαθεί να ακολουθήσει πιο upper-class μονοπάτια μέσα από την προσθήκη δερμάτινων φλοιδών και επενδύσεων από ξύλο. Υψηλό είναι το τεχνολογικό προφίλ, το οποίο εκφράζεται μέσα από δύο οθόνες, κολλητές η μία δίπλα στην άλλη, με μέγεθος 12,3 ιντσών στα πρότυπα της Mercedes.
Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στο πορτ-μπαγκάζ του Torres, αφού, σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που ανακοινώνει η KGM, το μεσαίο SUV της διαθέτει έναν από τους πιο μεγάλους χώρους αποσκευών στην κατηγορία του. Στην περίπτωση της ηλεκτρικής έκδοσης ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 839 λίτρα (703 λτ. το βενζινοκίνητο) ή 1.662 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. 

Βγαίνει σε ηλεκτρικό με 635 χλμ. αυτονομία στην πόλη & σε βενζίνη με 163 άλογα

Πηγή ισχύος του Torres EVX είναι μια μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) χωρητικότητας 73,4 kWh που δίνει ενέργεια σε έναν ηλεκτροκινητήρα που είναι τοποθετημένος στο μπροστινό άξονα, αποδίδει 207 άλογα και 339 Nm ροπής και δίνει την δυνατότητα στο αυτοκίνητο να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 8,1 δλ. με τη μέγιστη τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 175 χλμ./ώρα. Η ηλεκτρική του αυτονομία είναι 635 χλμ. μέσα στην πόλη και 462 χλμ. σε πόλη και ταξίδι σύμφωνα με τα τεστ WLTP, ενώ όσον αφορά την φόρτιση, η KGM ανακοινώνει πως για το 0-100 χρειάζεται 9 ώρες σε φορτιστή 11 kW, 42 λεπτά για το 10-80% με ταχυφορτιστή και 37 λεπτά με ταχυφορτιστή 300 kW, έχοντας την δυνατότητα να φορτίζει μέχρι και 120 kW. Ατού του είναι ακόμη πως μπορεί να υποστηρίξει vehicle-to-load (V2L) φόρτιση, δηλαδή μπορεί να δώσει ενέργεια σε μικρές συσκευές όπως λάπτοπ.

Η βενζινοκίνητη έκδοση φορά τον ίδιο 1.500άρη τούρμπο κινητήρα της KGM που βρίσκουμε και στα πιο μικρά Tivoli και Korando. Η ιπποδύναμή του είναι 163 άλογα και 280 Nm ροπής, μπορεί να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ. και έχει υψηλότερη τελική ταχύτητα από το ηλεκτρικό, αφού μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 191 χλμ./ώρα με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και τα 194 χλμ./ώρα με το 6άρι αυτόματο. Το Torres βενζίνης μπορεί να γίνει διαθέσιμο και με τετρακίνηση μόνο όταν συνδυάζεται με αυτόματη μετάδοση.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Hyundai
NISSAN