autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Αν έβλεπες την κατηγορία που γενικά προσδιορίζουμε ως SUV πριν μερικά χρόνια, θα είχες ένα εύλογο ερώτημα; Τι τα θέλουν τόσοι άνθρωποι τόσα αυτοκίνητα για το χώμα. Μια ματιά σήμερα είναι αρκετή για να καταλάβεις πως το χώμα δεν έχει τίποτε κοινό με τα SUV, και αυτό θα είναι και το τέλος τους.
Βλέπεις οι εκτός δρόμου ικανότητες των SUV ήταν μόνο το πρόσχημα. Το ζητούμενο ήταν η εικόνα. Η πρακτικότητα. Η ευκολία. Γιατί ό,τι και να λέμε, αν δεν αγοράζεις SUV για το χώμα, όσο και να σου αρέσει το σχήμα, αν δεν είναι βολικό, δεύτερη φορά δεν θα το πάρεις. Όμως βλέπουμε πως οι αγοραστές SUV, επιστρέφουν σε SUV περισσότερο από κάθε άλλη κατηγορία. Γιατί εκτός από τη «μόστρα», τα SUV βολεύουν πολύ.
Όμως αντίθετα με τα άλλα χαρακτηριστικά, το «look» είναι αυτό που αλλάζει πιο γρήγορα. Αν το σκεφτείς, η βασική ιδέα του αυτοκινήτου είναι η ίδια εδώ και 100 χρόνια, και αυτό που μας κάνει να θέλουμε καινούργιο από καιρό σε καιρό είναι το σχήμα, η σχεδίαση και η «εικόνα». Τα SUV μπορεί να ήρθαν για να μείνουν, η μόδα τους όμως θα περάσει.
Που σημαίνει πως από τη στιγμή που κάτι άλλο μπορεί να προσφέρει όλη αυτή την πρακτικότητα, είναι πολύ πιθανό, όταν η μόδα του «τετράγωνου» περάσει, ή ακόμη καλύτερα, όταν οποιοσδήποτε δεσμός με το «χώμα» φαίνεται τελείως παρωχημένος, ξεχασμένος και παράταιρος, τότε τα SUV θα έχουν πρόβλημα.
Και το πρόβλημα έχει ήδη αρχίσει. Μπορεί στα μάτια της αγοράς, ακόμη ότι είναι ψηλό και με απόσταση από το έδαφος, να χαρακτηρίζεται SUV. Δεν είναι όμως. Δες ας πούμε τη διαφορά ανάμεσα σε μία Citroen C4 και ένα Peugeot 3008. Το Peugeot είναι SUV, η C4 όχι. Ακόμη περισσότερο, δες μία Citroen C5 X, και ένα Hyundai Santa Fe. Πάλι, το Hyundai είναι εμφανώς SUV, η Citroen όχι. Και τα παραδείγματα είναι πολλά. Η X1 και η X2, στη γκάμα της BMW. Η GLA και η GLB, στη Mercedes, και ετοιμαζόμαστε να δούμε και τη διαφοροποίηση της Audi μέσα στη γκάμα της σειράς Q, ενώ στα ηλεκτρικά το πράγμα είναι ακόμη πιο εμφανές. Είναι SUV το Skoda Enyaq; Ή το VW ID4;
Η νέα αυτή κατηγορία που έχει όλα τα συστατικά, αλλά δεν έχει καμία σχέση με «χώμα», ούτε σε χρήση, ούτε σε σχήμα, που προς το παρόν γενικά λέγεται «Crossover», δηλαδή διασταυρώσεις, όσο «κόβει» πωλήσεις από τα συμβατικά μοντέλα, τόσο κόβει και από τα συμβατικά, πλέον, SUV.
Τι λέτε λοιπόν; Θα είναι τα Crossover η κατηγορία που θα χτυπήσει τα SUV; Αν δεν θες να πατήσεις ποτέ χώμα, μήπως σε νοιάζει περισσότερο η μόδα και η πρακτικότητα, και έτσι ελάχιστα σε απασχολεί αν το ψηλό όχημα που θα πάρεις θα είναι SUV ή όχι; Τι λες; Πως βλέπετε τη νέα κατηγορία που θα σαρώσει ότι κινείται, και μαζί και τα SUV;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »