ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Και όμως τα θερμικά μοτέρ πρέπει να εξελιχθούν μέχρι τέλους!

Και όμως τα θερμικά μοτέρ πρέπει να εξελιχθούν μέχρι τέλους!

5.986 Επισκέψεις στο άρθρο (11/9/2022)

Γιατί οι κατασκευαστές πρέπει να εξελίσσουν κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι την τελευταία στιγμή; Και γιατί είναι λάθος να σταματήσουν τώρα λόγω κόστους αλλά και του τέλους της τεχνολογίας, λόγω ηλεκτροκίνησης;

Μόνο ηλεκτρικά μετά το 2030. Μέχρι τότε όμως;

Τα ηλεκτρικά θα είναι τα μόνα αυτοκίνητα που θα παράγονται από το 2030 και μετά. Όμως αυτό δε σημαίνει πως πρέπει να εγκαταληφθεί από τώρα η εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Γιατί;
 
Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι για όλους. Ήδη στην Ευρώπη οι χώρες χωρίζονται σε αυτές που καλπάζει η υιοθέτησή της, και αυτές που περνάει αλλά δεν έχει ακουμπήσει. Εμείς είμαστε μάλλον στην δεύτερη αυτή κατηγορία, που σημαίνει πως μέχρι να γίνει η ηλεκτροκίνηση και στην Ελλάδα η βασική τεχνολογία αυτοκίνητων, έχουμε πολύ μέλλον.
 
Τι θα οδηγούμε μέχρι τότε; Και τι θα οδηγεί η μισή Ευρώπη μέχρι τότε; Βάλε τώρα τον υπόλοιπο κόσμο, κυρίως τον αναπτυσσόμενο που θα μεταβεί στην ηλεκτροκίνηση ακόμη πιο αργά και από την Ελλάδα. Η Μ. Ανατολή, η Ν. Αμερική, η Αφρική, θέλουν τουλάχιστον 20 χρόνια μέχρι να γίνει η ηλεκτροκίνηση πιθανότητα.
 
Που σημαίνει πως στην Ελλάδα, ακόμη και το 2030 θα υπάρχει αγορά για καινούργια συμβατικά μοντέλα, όσο η ηλεκτροκίνηση, είτε λόγω δικτύου φόρτισης, είτε λόγω υποδομών, είτε λόγο κόστους αγοράς, παραμένει εκτός ελληνικής πραγματικότητας. Αυτά τα αυτοκίνητα που θα αγοραστούν τότε θα μείνουν στους δρομους άλλα 10-15 χρόνια το ελάχιστο. Βάλε και όλα όσα θα αγοραστούν από σήμερα μέχρι το 2030, και μιλάμε για έναν τεράστιο αριθμό αυτοκινήτων.
 
Αν πραγματικά θέλουμε η ηλεκτροκίνηση να έχει κάποιο αποτέλεσμα στην διατήρηση του πλανήτη, το να παρατήσουν οι κατασκευαστές τώρα την εξέλιξη κινητήρων εσωτερικής καύσης, σημαίνει πως μαζί με τα ηλεκτρικά, θα κυκλοφορεί ένας ολόκληρος στόλος, ίσως ακόμη η πλειοψηφία των αυτοκινήτων, με τεχνολογία από το 2015 ή νωρίτερα.
 
Δες τη Mazda. Παρότι ξεκίνησε με τα ηλεκτρικά, η εξέλιξη των βενζινοκινητήρων δεν σταματά. Η μάρκα κατάφερε χωρίς υβριδικά και ηλεκτρικά να ρίξει τους ρύπους της, όταν οι άλλοι αναγκάζονταν να αγοράζουν «πράσινα γραμμάτια» από ηλεκτρικές μάρκες για να μην πληρώνουν πρόστιμα. Αυτοί οι καθαροί κινητήρες είναι απαραίτητοι για τα επόμενα 20-30 χρόνια. Όσο νωρίτερα σταματήσει η εξέλιξη τόσο πιο πολλά χρόνια θα φάμε στη «μάπα» τα παλιά «βρώμικα» συμβατικά μοτέρ.
 
Αν μία μάρκα θέλει να λέει ότι ενδιαφέρεται για το περιβάλλον, δεν αρκεί απλά να ρίξει όλα της τα κεφάλαια στη ηλεκτρικά και να λανσάρει το ένα μοντέλο μετά το άλλο, αφήνοντας τα συμβατικά στη μοίρα τους μέχρι να σταματήσει να τα παράγει. Πρέπει να δείξει ενεργά ότι εξελίσει τους βενζινοκινητήρες ώστε οι τελευταία που θα φύγουν από τις γραμμές παραγωγής, να είναι και οι καθαρότεροι που μπορούμε να έχουμε εκείνη τη χρονιά. Όχι ότι περίσσεψε.
 
Τι λέτε λοιπόν; Τι δείχνει μια εταιρεία όταν διαφημίζει ότι κόβει την εξέλιξη των βενζινοκινητήρων; Είναι αυτό που θέλουν να νομίζουμε, ότι κάνει τα πάντα για το περιβάλλον, ή μήπως το αντίθετο; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
PEUGEOT