Kαι με μηχανική μετάδοση θα εξοπλιστεί η Supra σύμφωνα με στελέχη της μάρκας. Δείτε ποια είναι η αγορά που θα επωφεληθεί πρώτη. Εσείς θα την προτιμούσατε με αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο;
Για τους σκληροπυρηνικούς φίλους της αυτοκίνησης το δίλημμα μεταξύ αυτόματου και μηχανοκίνητου κιβωτίου είναι λυμένο. Η θεωρία λέει πως κάθε οδηγός που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητό του, όχι μόνο να πηγαίνει από ένα σημείο Α σε ένα άλλο σημείο Β αλλά και για να απολαύσει την διαδρομή προτιμά το χειροκίνητο κιβώτιο, αφού αυτό δίνει ουσιαστικά μεγαλύτερο έλεγχο και η οδήγηση γίνεται πολύ πιο διασκεδαστική.
Το παραπάνω γεγονός είναι γνωστό από τις εταιρείες κατασκευής και για αυτό τείνουν να προσφέρουν τα περισσότερα μοντέλα τους και με τα δύο κιβώτια, θέλοντας να ικανοποιήσουν το κοινό στο οποίο απευθύνονται στο σύνολο του. Αυτό φαίνεται πως ίσως κάνει και η Τoyota για τη νέα Supra, καθώς, αν και θεωρείται σίγουρο πως θα εξοπλιστεί με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της μάρκας, στελέχη της μάρκας αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο να προσφερθεί και κάποιο μηχανικό κιβώτιο.
Σε συνέντευξή του, ένας από τους αρχιμηχανικούς της Supra, o κ. Masayuki Kai δήλωσε πως η Supra όντως θα λάβει και χειροκίνητο κιβώτιο αλλά δυστυχώς για την ευρωπαϊκή αγορά, θα προσφερθεί τουλάχιστον αρχικά μόνο στην Ιαπωνία και θα αφορά φυσικά μόνο δεξιοτίμονα αυτοκίνητα.
Όσο περνάει ο καιρός τόσο στελέχη της Τοyota αναφέρουν πως η Supra θα διαφοροποιείται σημαντικά από την ΒΜW Z4 και το μηχανικό κιβώτιο φαίνεται πως θα αποτελέσει μια σημαντική διαφορά μεταξύ τους.