Όταν ο επικεφαλής του τμήματος Classic της Jaguar, Tim Hannig, αποκάλυψε στην έκθεση της Νέας Υόρκης πως η εταιρεία του θα «αναστήσει» τη θρυλική XKSS, πολλοί είχαν την περιέργεια, στα όρια της αμφιβολίας πως θα το καταφέρει αυτό το εγχείρημα η βρετανική φίρμα..Οι άνθρωποι της Jaguar λοιπόν έφτιαξαν στο χέρι εννέα XKSS, αντικαθιστώντας αυτές που χάθηκαν στην πυρκαγιά του 1957 στο εργοστάσιο Browns Lane. Η συνολική παραγωγή ήταν για 25 «κομμάτια», με την Jaguar XKSS να αποτελεί την έκδοση δρόμου της νικήτριας στο Le Mans, D-Type. Μόνο 16 πρόλαβαν να φτιαχτούν -μία είχε και ο Steve McQueen- με τις υπόλοιπες 9 τελικά να αναβιώνουν 60 ολόκληρα χρόνια μετά την καταστροφή.Διαβάστε περισσότερα νέα στο Auto ΤρίτηΓια να το καταφέρουν αυτό οι άνθρωποι του τμήματος Classic της Jaguar, χρησιμοποίησαν την τεχνογνωσία που είχαν αποκτήσει από την προηγούμενη εμπειρία τους , όταν και είχαν αναβιώσει την αυθεντική Lightweight E-Type, η παραγωγή της οποίας είχε περιοριστεί στα 12 και όχι στα 18 αντίτυπα, όπως είχε σχεδιαστεί αρχικά, στο μακρινό παρελθόν. Τους έξι αυτούς αριθμούς σασί που έμεναν αχρησιμοποίητοι μέχρι το 2014, η Jaguar αποφάσισε μετά από 50 και πλέον χρόνια και τους χρησιμοποιήσει σε 6 «καινούριες», αυθεντικές Lightweight E-Type.Με μπούσουλα λοιπόν εκείνο το εγχείρημα, το τμήμα Classic της Jaguar, ξεκίνησε την κατασκευή των 9 XKSS στη μονάδα «Experimental Workshop», στο Γουόρικ του Ην. Βασιλείου. Η κατασκευή της XKSS γίνεται εξ΄ ολοκλήρου στο χέρι και απαιτείται ένα χρονικό διάστημα 3 μηνών, με το κόστος κτήσης της να ξεπερνά το ένα εκατομμύριο λίρες (1,27 εκ. ευρώ). Βέβαια και η 9 XKSS έχουν ήδη βρει κάτοχο, με τον πρώτο τυχερό να παραλαμβάνει το θρυλικό μοντέλο την επόμενη άνοιξη.