ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Καλό το downsizing… αλλά σαν τα άλογα δεν έχει!

4.429 Επισκέψεις στο άρθρο (1/12/2019)

Υπάρχουν και μοντέλα τα οποία συνεχίζουν να παρέχουν οδηγική ευχαρίστηση και δεν τα θυσιάζουν όλα στο βωμό της οικονομίας. Ποια είναι όμως;


Έχουμε αρχίσει να το βαριόμαστε εμείς και πιθανώς να έχετε αρχίσει να το βαριέστε κι εσείς όλο αυτό το debate γύρω από το ποιο είναι το πιο συμφέρον καύσιμο, ποιο είναι το πιο οικονομικό κλπ.. Εντάξει, το ξέρουμε, θα πάμε όλοι κάποια στιγμή στα ηλεκτρικά και μέχρι τότε τα υβριδικά είναι μια εξαιρετική μεταβατική λύση. Επίσης, ο αγώνας για να εξοικονομηθεί ακόμα και μία σταγόνα καύσιμο μέσα στο μοτέρ, έχει οδηγήσει τις βιομηχανίες στην εξέλιξη κινητήρων οι οποίοι, από 1.000 κ.εκ. βγάζουν έως και πάνω από 130-140 ίππους χωρίς κανένα πρόβλημα. Πρόκειται για αληθινά θαύματα τεχνολογίας και προόδου, απτής και εφαρμόσιμης σε καθημερινή βάση.
 
Υπάρχουν όμως και στιγμές που σε φέρνουν λίγο έξω από αυτό το περιβάλλον το οποίο, μοιάζει να μη βάζει πολύ στο νου του τον οδηγό, όχι σε κεντρική θέση τουλάχιστον.
 
Η δοκιμή με τα τρία μικρομεσαία που δημοσιεύτηκε στο τεύχος 48/2019 του AutoΤρίτη, που μπορείτε να βρείτε στα περίπτερα, έδειξε ότι υπάρχει… ζωή και μετά τα 1.000 κ.εκ., ειδικά αν μιλάμε για τη μικρομεσαία κλάση. Σε έναν κόσμο που κινείται ανάμεσα στους 100 και τους 120 ίππους, είναι ωραίο να βρίσκεις προτάσεις που ανεβαίνουν στους 140-150 ίππους, όπως κάνει το Ford Focus, το Kia Ceed αλλά και το SEAT Leon, το τελευταίο βέβαια με τον 1.500άρη κινητήρα των 150 ίππων, τον οποίο χρησιμοποιεί και το Golf. Και υπάρχουν κι άλλες προτάσεις, όπως το Renault Megane με τον θαυμάσιο 1.300άρη, ρυθμισμένο στους 140 ίππους για την περίσταση.
 
Η τριάδα του συγκριτικού μας όμως, ξεχωρίζει και για κάτι ακόμα, έχει εκδόσεις που δίνουν έναν πιο σπορτίφ τόνο αισθητικά αλλά και σε ό,τι αφορά το στήσιμο. Στην περίπτωση της Ford είναι η ST Line, στην Kia η GT Line και στη SEAT το επίπεδο FR. Πέρα από μια αρκετά γενναιόδωρη ιπποδύναμη δηλαδή, παίρνεις και ένα πιο σπορ look, ένα λίγο πιο στοχευμένο «τσίγκλισμα» της ανάρτησης, ένα καλύτερο κάθισμα πιθανώς και πολλά ακόμα.
 
Θα πείτε τώρα: «μήπως όμως χάνουμε το στόχο της οικονομίας;». Η απάντηση είναι «όχι», διότι οι μεν καταναλώσεις γυρίζουν κοντά στα 7,0 λίτρα/100 χλμ. οι δε τιμές είναι στα 20.000-21.000 ευρώ, σε κάποιες περιπτώσεις και κάτω από 20.000 ευρώ. Συνεπώς; Καλό και το downsizing, αλλά…
 
Εσείς τι λέτε; Σας προσελκύει ένα μικρομεσαίο με 150 ίππους, από σχετικά μικρό κυβισμό και σπορτίφ στοιχεία; Ή το θεωρείται ανούσιο και προτιμάτε ισχύ έως 120 ίππους και μεγαλύτερη έμφαση στα οικονομικά στοιχεία μιας επιλογής;

Autotriti.gr
VW