Σχεδόν απίθανο είναι αυτή την στιγμή να αλλάξουν οι κανονισμοί γύρω από τα μοτέρ στην Formula 1 κυρίως για έναν και μόνο λόγο. Δείτε γιατί.
Οι ομάδες εδώ και καιρό βρίσκονταν σε διαπραγματεύσεις για να καθορίσουν νέους κανονισμούς στα μοτέρ από την χρονιά 2021 και έπειτα για γίνουν οι κινητήρες πιο απλοί, ώστε να υπάρξει μεγαλύτερος ανταγωνισμός μεταξύ των ομάδων, περιορίζοντας το διαθέσιμο budget για την εξέλιξη τους.
Τελικά, αυτές οι αλλαγές φαίνεται πως δεν θα λάβουν χώρα με τον κυριότερο λόγο να είναι ότι παρά την μεγάλη φημολογία όλου του προηγούμενου διαστήματος που ανέφερε ότι μια σειρά από εταιρείες θέλουν να συμμετάσχουν στην Formula 1, δεν υπάρχει καμία κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση.
Ο επικεφαλής της Μercedes στην F1, κ. Τοto Wolff δήλωσε: «Είχαμε μια παρουσίαση για το τι μπορεί να επιφέρει η εκ νέου σχεδίαση των μοτέρ. Όλοι οι προμηθευτές εξέφρασαν τις προτιμήσεις τους κάτω από το σκεπτικό πως χρειαζόμαστε λίγο περισσότερο θόρυβο και ότι πρέπει να γίνει συζήτηση γύρω από την κατανάλωση καυσίμου. Αλλά το να επανασχεδιάσουμε το μοτέρ χωρίς να θέλει να μπει κάποια καινούρια εταιρεία δεν βγάζει νόημα. Αν ήθελε κάποιος να έρθει, τότε όλοι μας (Μercedes, Ferrari, Renault και Honda) θα καθίσουμε να δούμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα. Αν δεν υπάρχει κανένας τότε πρόκειται για μια ακαδημαϊκή συζήτηση.»
Παρά το ότι ο ίδιος ο Christian Horner της Red Bull αναφέρει πως η έλλειψη πολλών προμηθευτών κινητήρων αποτελεί πληγή για την διοργάνωση και μια σειρά από ειδικούς να επικρίνουν την κατάσταση αυτή, φαίνεται πως η FIA δεν άλλη επιλογή παρά να συνεχίσει στο ίδιο μονοπάτι φοβούμενη μην χάσει και κάποια από τις τωρινές εταιρείες, σαν την Ferrari, που έχει εκφράσει την πλήρη αντίθεση της στην αλλαγή των κανονισμών γύρω από τα μοτέρ.
Δηλαδή εδώ και πολλά χρόνια...κάθε φορά που η Ferrari καταφέρνει να φτάσει το μοτέρ της στο υψηλότερο επίπεδο του ανταγωνισμού η FIA θα αλλάζει τους κανόνες??? Και άντε πάλι απο την αρχή...
Δηλαδή εδώ και πολλά χρόνια...κάθε φορά που η Ferrari καταφέρνει να φτάσει το μοτέρ της στο υψηλότερο επίπεδο του ανταγωνισμού η FIA θα αλλάζει τους κανόνες??? Και άντε πάλι απο την αρχή...