Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Skoda Kamiq και Suzuki Vitara
![Οι εκκινήσεις του Vitara δεν γίνονται πάντα ηλεκτρικά, ενώ όταν αφήνεις το γκάζι ο θερμικός κινητήρας δεν σβήνει όσο άμεσα, για αυτό και η κατανάλωση δεν έπεσε κάτω από το, υψηλό για full hybrid, νούμ Οι εκκινήσεις του Vitara δεν γίνονται πάντα ηλεκτρικά, ενώ όταν αφήνεις το γκάζι ο θερμικός κινητήρας δεν σβήνει όσο άμεσα, για αυτό και η κατανάλωση δεν έπεσε κάτω από το, υψηλό για full hybrid, νούμ](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/sygkritiko-kamiq-cng-vitara-4wd-15.jpg)
Οι εκκινήσεις του Vitara δεν γίνονται πάντα ηλεκτρικά, ενώ όταν αφήνεις το γκάζι ο θερμικός κινητήρας δεν σβήνει όσο άμεσα, για αυτό και η κατανάλωση δεν έπεσε κάτω από το, υψηλό για full hybrid, νούμερο των 6,6 λτ./100 χλμ..
Skoda Kamiq Vs Suzuki Vitara: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Κινητήρας - Κατανάλωση: Γλιτώνεις 1.000 ευρώ το χρόνο με το Kamiq CNG
Επιδόσεις - Αυτονομία: Πιο γρήγορο από στάση το Kamiq, δεν αγχώνεσαι για την αυτονομία του Vitara
Όσον αφορά τις επιδόσεις, παρότι έχει μικρότερη ιπποδύναμη, το Skoda Kamiq είναι 1,4 δλ. ταχύτερο από στάση, ενώ στις ρεπρίζ (60-100 χλμ./ώρα από 4η) έχει αντίστοιχες τιμές με το Vitara. Βέβαια, το μοντέλο της Suzuki υπερέχει και στην παρουσία του αυτόματου κιβωτίου το οποίο εξυπηρετεί περισσότερο τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις.
Χώροι: Kamiq για επιβάτες, ισορροπία στον χώρο αποσκευών
Σημερινή τιμή |
25.850 ευρώ: Skoda Kamiq 1.0 G-TEC 90 PS |
28.430 ευρώ: Suzuki Vitara 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS |
Μάρκα/Μοντέλο | Skoda Kamiq | Suzuki Vitara | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Εγγύηση (χρόνια) | 2 | 5 | ||||
Έκδοση εξοπλισμού | AMBITION | GL+ | ||||
Τιμή | ||||||
Μετρήσεις AutoΤρίτη | ||||||
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | GOODYEAR | CONTINENTAL | ||||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 11,97 | 13 | ||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,7 | 37,3 | ||||
0-400 μέτρα (δλ.) | 18,38 | 19 | ||||
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) | 123,6 | 123,6 | ||||
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,13 | 7 | ||||
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 11,7 | 9,2 | ||||
Θόρυβος στα 100 (db) | 67,1 | 67,4 | ||||
Θόρυβος στα 120 (db) | 68,9 | 70,2 | ||||
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | - | 5,5 | ||||
Κατανάλωση στην πόλη (κιλά/100 χλμ.) | 5,8 | - | ||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
|
- | 7 | ||||
Κατανάλωση σε ταξίδι (κιλά/100 χλμ.) | 4,1 | - | ||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | - | 6,6 | ||||
Μέση κατανάλωση (κιλά/100 χλμ.) | 5,2 | - | ||||
Κόστος σε € ανά 100 χλμ. | 6,24 (1,2€ CNG) | 13,2 (2€ βενζίνη) | ||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
|
337 | 671 | ||||
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,36 | 1,34 | ||||
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,39 | 1,38 | ||||
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 18,8 | 11,2 | ||||
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 7,8 | 2,1 | ||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
|
278 | 289 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
|
65 | 68 | ||||
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
105 | 102,5 | ||||
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
105 | 137,5 | ||||
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
|
740 | 750 | ||||
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
|
430 | 415 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
|
202 | 195 | ||||
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
|
109 | 114 |
![Η ήσυχη και πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα κάνουν ευχάριστο το –πολύ οικονομικό ομολογουμένως- ταξίδι με το Skoda Kamiq CNG. Η ήσυχη και πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα κάνουν ευχάριστο το –πολύ οικονομικό ομολογουμένως- ταξίδι με το Skoda Kamiq CNG.](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/sygkritiko-kamiq-cng-vitara-4wd-7.jpg)
Η ήσυχη και πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα κάνουν ευχάριστο το –πολύ οικονομικό ομολογουμένως- ταξίδι με το Skoda Kamiq CNG.
Σελίδα 2 | Super Συγκριτικό: Skoda Kamiq Vs Suzuki Vitara |
Σελίδα 3 | Skoda Kamiq Vs Suzuki Vitara: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό; |
Σελίδα 4 | Skoda Kamiq Vs Suzuki Vitara: Ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο και πού; Δες την αναλυτική βαθμολογία - σκορ |
Σελίδα 5 | Συγκριτικό Skoda Kamiq Vs Suzuki Vitara: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους |