ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μήπως το τι έχει μέσα η καμπίνα απασχολεί περισσότερο από το τι έχει κάτω από το καπό;

Μήπως το τι έχει μέσα η καμπίνα απασχολεί περισσότερο από το τι έχει κάτω από το καπό;

Καμπίνα ή Κινητήρας;

4.737 Επισκέψεις στο άρθρο (8/12/2016)

Ποτέ πριν μοντέλα δεν λανσάρονταν με πρώτα στοιχεία το πόσους χρωματικούς συνδυασμούς έχει η καμπίνα, πόσες ίντσες είναι η οθόνη, και με πόσες υπηρεσίες μουσικής από το ίντερνετ είναι συμβατό το ηχοσύστημα. Ποτέ πριν δεν έμεναν οι κινητήρες για το τέλος της ανακοίνωσης. Μήπως κάτι άλλαξε;

Εσείς ακόμη ψάχνετε αν το αυτοκίνητο που θα αγοράσετε είναι 1.100 ή 1.400 κυβικά; Αν είναι βενζίνη ή ντίζελ; Ασχολείστε με την ιπποδύναμη και το 0-100; Γιατί φαίνεται πως οι κατασκευαστές ακούνε φωνές από ανθρώπους που προσέχουν περισσότερο κάτι άλλο: την καμπίνα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Έρευνες αγοράς στην Ευρώπη και την Αμερική δείχνουν πως οι νέες γενιές αγοραστών ελάχιστα ενδιαφέρονται με τα τεχνικά κάτω από το καπό. Τη θέση τους έχουν πάρει τα τεχνικά μέσα στην καμπίνα. Έτσι οι κατασκευαστές πλέον ανακοινώνουν πρώτα το μέγεθος της οθόνης στην καμπίνα, τον αριθμό των ηχείων, την συμβατότητα με τα λογισμικά της Google ή της Apple και με ποιες υπηρεσίες μουσικής μέσω ίντερνετ, όπως το Spotify, είναι συμβατά τα ηχοσυστήματα.
Στο Παρίσι φέτος, τα δύο μικρά μοντέλα που λανσαρίστηκαν, το Nissan Micra και το Citroen C3 εστίασαν τόσο έντονα στην καμπίνα που χρειάστηκε να ρωτήσουμε για τα μοτέρ και τα κιβώτια. Και στο περιθώριο των συζητήσεων, η ιδέα που βγήκε προς τα έξω είναι πως οι νέοι αγοραστές της κατηγορίας θα ασχοληθούν ώρες για το ποιο επίπεδο εξοπλισμού θα έχει στην καμπίνα το αυτοκίνητό τους, ενώ θα αποφασίσουν για το μοτέρ με μία μόνο ερώτηση: Πόσο καίει. Και θα συμβιβάσουν την κατανάλωση με τις επιδόσεις σε μία από τις εκδόσεις βενζινοκινητήρων τούρμπο που διατίθενται. Τα ντίζελ θα πάνε σε εταιρείες.

Είναι όμως δυνατόν; Να διαλέγεις μοτέρ με το σκεπτικό «γρήγορο αλλά ακριβό και καίει» ή «οικονομικό, φθηνό και δεν καίει τίποτα» και να μην ασχολείσαι ούτε με κυβικά ούτε με κιβώτια;

Και όμως είναι. Τόσο η Citroen όσο και η Nissan έχουν ουσιαστικά ένα μοτέρ τρικύλινδρο σε τρεις εκδόσεις. 1,2 λίτρα για τη Citroen, 0,9 λίτρα για τη Nissan. To «παζάρι» επιδόσεις κατανάλωση παίζεται στις επιμέρους εκδόσεις.

Εσείς όμως έτσι βλέπετε τα αυτοκίνητα; Είστε στην μερίδα αυτή της αγοράς που πλέον ασχολείται περισσότερο με το πως θα περάσει μέσα στο αυτοκίνητο και λιγότερο το πως θα περάσει πίσω από το τιμόνι; Μήπως τα πράγματα αλλάζουν και τα αυτοκίνητα πλέον σχεδιάζονται με βάση ανάγκες τις οποίες εσείς δεν έχετε; Τι λέτε; 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
TURANZA 6 DOKIMH