Πόσο λέει ότι καίει και πόσο καίει στην πραγματικότητα; Η απάντηση έρχεται δια στόματος της κατασκευάστριας εταιρείας, με τις τιμές κατανάλωσης σε πραγματικές συνθήκες, που δημοσίευσε μετά από δοκιμές.
Κατανάλωση Peugeot 2008
17.262 Επισκέψεις στο άρθρο (6/5/2016)
Η γαλλική φίρμα ανακοίνωσε τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες για το νέο crossover της, Peugeot 2008, όπως είχε κάνει και για το μικρομεσαίο Peugeot 308. Τι απόκλιση έχουν στο δρόμο, από τις πρώτες επίσημες τιμές κατανάλωσης;
Η Peugeot μαζί με τις ομοαίματες της, Citroen και DS, είχαν ανακοινώσει τις προθέσεις τους να γίνουν οι πρώτες ευρωπαϊκές μάρκες, που θα ανακοινώνουν τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες, στις αρχές του έτους. Σκοπός τους είναι να «κλείσει η ψαλίδα», ανάμεσα στις σχεδόν φανταστικές τιμές που δίνουν οι εταιρείες και τις πραγματικές τιμές που συναντούν οι οδηγοί.
Τα αποτελέσματα των μετρήσεων για το Peugeot 2008, δείχνουν την μεγάλη διαφορά μεταξύ τιμών κατανάλωσης σε πραγματικές συνθήκες και επίσημων τιμών κατανάλωσης, αφού για το μοντέλο 2008, με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λτ. BlueHDi των 120 ίππων, η πραγματική κατανάλωση που ανακοινώθηκε είναι 5,2 λτ. ανά 100 χλμ. με την πρώτη τιμή που είχε ανακοινωθεί από την μάρκα να είναι 3,7 λτ. ανά 100 χλμ.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι στις δικές μας μετρήσεις το μικρό crossover είχε γράψει 5,4 λτ. ανά 100 χλμ., κάτι που έρχεται να επιβεβαιώσει και τις δικές μας μετρήσεις, αλλά και την εταιρεία, που φαίνεται να δίνει στην δημοσιότητα τιμές που είναι όντως πραγματικές. Στην έκδοση του πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λτ. BlueHDi με τους 100 ίππους, η κατανάλωση που ανακοινώθηκε ήταν σχεδόν ίδια με την έκδοση των 120 ίππων, σε σχέση με τα 3,5 λτ. ανά 100 χλμ.
Για τους βενζινοκινητήρες 1,2 λτ. Puretech με αποδόσεις 82 και 130 ίππων, οι πρώτες επίσημες τιμές ήταν 4,4 λτ. ανά 100 χλμ. και 4,8 λτ. ανά 100 χλμ. αντίστοιχα, ενώ οι πραγματικές τιμές που ανακοινώθηκαν είναι 6,3 λτ. ανά 100 χλμ. και 7,1 λτ. ανά 100 χλμ.
Η Peugeot αναφέρει ότι τα αποτελέσματα έρχονται μετά από δοκιμές, σε διαδρομή 96 χλμ. που περιλαμβάνουν κίνηση εντός και εκτός πόλης, καθώς και κίνηση σε αυτοκινητόδρομο ,με επαγγελματίες αλλά και αρχάριους οδηγούς, για να εξασφαλίζεται η εγκυρότητα τους.