2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Με τροπολογία που πέρασε χτες βράδυ στη Βουλή, το μέτρο της κατάσχεσης θα εφαρμοστεί για όσα παλιά ντίζελ προσπαθούν να μπούνε παράνομα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Κατάσχονται τα παλιά ντίζελ που θα μπαίνουν Αθήνα ή Θεσσαλονίκη;
128.267 Επισκέψεις στο άρθρο (1/4/2017)
Επανήλθε (;) το μέτρο της κατάσχεσης αυτοκινήτου, αυτή τη φορά για τα παλιά-καρκινογόνα ντίζελ (προ 2011), αν προσπαθήσουν να μπουν σε Αθήνα ή Θεσσαλονίκη.
Ευχαριστούμε όλους σας για τις ευχές σας, για καλό μήνα. Ευχαριστούμε και σας που μας τα “χώσατε”, βοηθάτε να είμαστε συνεχώς σε εγρήγορση.
Η είδηση ήταν πράγματι Πρωταπριλιάτικη ή μήπως όχι;
Λίγες μέρες πρίν, η ADAC υπέγραψε την ληξιαρχική πράξη θανάτου του diesel. Λανσάρισε ECO stars: 5 stars για τα ηλεκτρικά, 4 stars για φυσικό αέριο, 3 stars τα βενζινοκίνητα και.. 1 star !! για τα diesel.(Διαβάστε αναλυτικά την Δευτέρα το μεσημέρι, στο autotriti).
Αμέσως τέθηκε θέμα αποζημίωσης όσων έχουν αγοράσει diesel και το θέμα έφτασε στο Γερμανικό Κοινοβούλιο, που αντί να αναλάβει την ευθύνη της αποζημίωσης αυτής, είπε “ας τα εξάγουν οι ιδιοκτήτες τους σε τρίτες χώρες”. Προσέξτε όχι σε “άλλες” χώρες, αλλά σε … “τρίτες χώρες”! Πολύ μας εκνεύρισε αυτό. Εσας;
Το πρόβλημα είναι ότι το ελληνικό κράτος δεν μπορεί να μας προστατεύσει. Εδώ και κάποια χρόνια τις οικονομικές αποφάσεις, τις παιρνουν άλλοι. Μέχρι το 2010 οι εισαγωγές μεταχειρισμένων στην Ελλάδα, στην ουσία απαγορευόντουσαν. Μας σέρνανε στο Ευρωπαικό δικαστήριο, αλλά καμμιά ελληνική κυβέρνηση δεν έδινε άδεια για να εισαχθούν σαπάκια! Τότε η τρόικα αποφάσισε όχι μόνο να επιτρέψει τις εισαγωγές αλλά να …ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙ ΤΑ ΣΑΠΑΚΙΑ:
Αν εισάγεις ένα σαπάκι με 300.000 χιλιόμετρα, πληρώνεις 100-200 ευρώ δασμό! Αν φέρεις ένα καλό αυτοκίνητο με 50.000 χιλιόμετρα, πληρώνεις 3500-5000 ευρώ.
Και γεμίσαμε σαπάκια.
Εν τω μεταξύ το diesel σαν καύσιμο, δεν έχει πλέον 1 ευρώ. Εχει φτάσει στο 1,30 και σε λίγο θα έχει όσο και η βενζίνη, όπως στην Κύπρο ή ακριβότερα από την βενζίνη, όπως στην Αγγλία, αφού σαν καύσιμο, σε τιμή διυλιστηρίου είναι ακριβότερο από την βενζίνη. (Αρα τώρα, για να είναι φτηνότερο από την βενζίνη, επιδοτείται).
Για πόσο καιρό άραγε θα γίνεται ακόμα αυτό; Μια πρώτη απάντηση που μου έρχεται στο μυαλό είναι: «μέχρι να ξεφορτώσουν όλα τα σαπάκια τους, σε τρίτες χώρες». Τι λέτε και σείς;
Ηταν τελικά πρωταπριλιάτικο ή μια σκηνή από την ταινία που θα παιχτεί σε ένα χρόνο, ή όποτε γίνει η επόμενη αξιολόγηση από τους θεσμούς. Tότε που θα έχουν πια ξεφορτωθεί όλα τα καρκινογόνα ντιζελάκια, που ρυπαίνουν τις πόλεις τους και θα έχει έρθει ώρα να μας πουλήσουν αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας;
Και όταν το κράτος δεν μπορεί να μας προστατεύσει η μόνη άμυνα μας είναι να είμαστε καλά ενημερωμένοι. Εμείς σαν Autotriti, καταγράφουμε κάθε μέρα όλες τις ειδήσεις, και όσοι διαφωνούν μαζύ μας, καταγράφουν από κάτω την διαφωνία τους. Ετσι κάθε άρθρο έχει και τις δυο απόψεις (ακόμα και των εμπόρων μεταχειρισμένων που μας περνάνε γενέες δεκατέσσερις, κάθε μέρα. Εσεις βοηθείστε να φτάσει η ενημέρωση αυτή σε όσο το δυνατόν σε περισσότερους. Κοινοποιείστε το άρθρο μας και όλα τα σχετικά άρθρα. Η μόνη άμυνα που έχουμε, είναι η σωστή ενημέρωση.
Καλή συνέχεια.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η κατάσχεση του αυτοκινήτου σε μεθυσμένους οδηγούς, ήταν ένα πολύ αποτελεσματικό μέτρο που λειτούργησε στο παρελθόν και μείωσε σημαντικά τα ατυχήματα. Είναι κάτι που προβλέπεται και στον νέο κώδικα οδικής κυκλοφορίας, που θα ανακοινωθεί σύντομα. Τώρα με τροπολογία που πέρασε χτες βράδυ στη Βουλή, το μέτρο της κατάσχεσης θα εφαρμοστεί για όσα παλιά ντίζελ προσπαθούν να μπούνε παράνομα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Πιο συγκεκριμένα, η απόφαση του Υπουργείου Μεταφορών, προβλέπει την άμεση κατάσχεση σε όσα παλιά ντίζελ (Euro 3 και Euro 4, δηλαδή αυτοκίνητα του 2011 ή παλαιότερα) κυκλοφορούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και το μέτρο ισχύει άμεσα. Κοινώς, αν σε «πιάσουν» να βολτάρεις στην Πατησίων με το Euro 4 ντιζελάκι σου, ξέχνα το μια για πάντα.
Μιλάμε για τα ντίζελ αυτοκίνητα προ του 2011 που είναι τόσο ρυπογόνα σε καρκινογόνους ρύπους NΟx, ώστε απαγορεύεται να κυκλοφορούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Κυκλοφορούν όμως. Και μάλιστα εισάγονται κατά χιλιάδες, τώρα που τα διώχνει η Γερμανία και οι άλλες ευρωπαικές χώρες, για λόγους μόλυνσης. Πώς βγάζουν λοιπόν άδεια ενώ απαγορεύεται;
Η κομπίνα γίνεται με μια υπεύθυνη δήλωση. Πολλοί είναι οι Αθηναίοι που δηλώνουν σαν τόπο κατοικίας τον Ωρωπό ή την Θήβα, παίρνουν άδεια εκεί και κυκλοφορούν μετά κανονικά, μέσα στην πόλη. Με αντίστοιχο τρόπο λειτουργεί η κομπίνα και στη Θεσσαλονίκη. Εδώ αξίζει να αναφερθεί, ότι το 74% των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που εισάγονται στη χώρα μας αφορούν μοντέλα έως το 2010, ενώ περίπου το 50% αυτών, είναι ηλικίας 10 ετών και άνω. (Διαβάστε εδώ: Παράθυρο για επικίνδυνα diesel)
Το θέμα με τα μεταχειρισμένα, ξεκινά από την Γερμανία, όπου οι δήμαρχοι διώχνουν τα παλιά ντίζελ από τις πόλεις τους, με πρώτη την πόλη της Στουτγκάρδης (Διαβάστε εδώ: Εδώ τα καλά σαπάκια Γερμανίας Νο.2), με αποτέλεσμα να έρχονται στην Ελλάδα ως μεταχειρισμένα «ευκαιρίες».
Το νέο μέτρο της κατάσχεσης αφορά κυρίως, επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά αυτοκίνητα, καθώς τα περισσότερα λεωφορεία και βαριά επαγγελματικά κινούνται ήδη με φυσικό αέριο.
Θυμίζουμε ότι η Αθήνα αντιμετωπίζει τεράστιο πρόβλημα με την ατμοσφαιρική ρύπανση και πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι εξαιτίας αυτής, ο μέσος 30χρονος Αθηναίος θα ζήσει λιγότερο κατά 13 μήνες (Διαβάστε εδώ: Το diesel σκοτώνει και πεθαίνει), αν συνεχίσει να ζεί στην Αθήνα και δεν σταματήσει η μόλυνση της πόλης, από τους ρύπους των diesel. Η ρύπανση της Αθήνας, σε σχέση με άλλες ευρωπαικές πόλεις είναι πολλές φορές μεγαλύτερη, εξαιτίας της ηλιοφάνειας, που ευνοεί την δημιουργία του καρκινογόνου φωτοχημικού νέφους. Πιο συγκεκριμένα, η Αθήνα βρίσκεται στην 3η θέση στην Ευρώπη, στις πόλεις με την περισσότερη ατμοσφαιρική ρύπανση. Αυτός είναι και ο λόγος (η ηλιοφάνεια) που στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη απαγορευόταν η κυκλοφορία diesel αυτοκινήτων μέχρι το 2011, μέχρι δηλαδή να εμφανιστούν οι νέοι κινητήρες euro 5 και euro 6, που είχαν (υποτίθεται) πολύ λιγότερους ρύπους.
Τελικά δεν ψηφίστηκε χτές απόφαση που για τα ντίζελ μετά το 2011 (Euro5 και Euro6) προέβλεπε το σύστημα που ισχύει στο Λονδίνο, δηλαδή 5 ευρώ διόδια για τα Euro 6 (μοντέλα 2015-17) και 8 ευρώ για τα Euro 5 (μοντέλα 2011-2015). Όπως και στο παράδειγμα του Λονδίνου, το ποσό που θα συγκεντρωθεί από τα διόδια, θα χρηματοδοτήσει όλες τις δράσεις του προγράμματος «CleanAir» της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, που άρχισε να «τρέχει» τους τελευταίους μήνες.
Οπως καταλαβαίνετε θα γίνει χαμός, καθώς η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουν γεμίσει από τέτοια καρκινογόνα ντιζελάκια. Η εισηγητική έκθεση του νέου νομοσχεδίου υπενθυμίζει πόσο αποτελεσματικό ήταν το μέτρο όταν εφαρμόστηκε σε όσους πιανόντουσαν να οδηγούν μεθυσμένοι. Όπως ίσως θυμάστε τότε, ενώ στη Συγγρού και στην Παραλιακή είχαμε σχεδόν κάθε βράδυ ατυχήματα από μεθυσμένους οδηγούς, μετά την κατάσχεση των πρώτων 1.500 αυτοκινήτων δεν αναφέρθηκε πάλι παρόμοιο περιστατικό. Πέρασαν πολλά χρόνια για να ακουστούν ατυχήματα από μεθυσμένους οδηγούς στις περιοχές αυτές.
Το πρόβλημα γίνεται μεγαλύτερο, καθώς όσοι αγόρασαν πρόσφατα τέτοια ντιζελάκια νομίζουν ότι κυκλοφορούν νόμιμα στην Αθήνα, αφου βγάλανε άδεια κυκλοφορίας. Οι περισσότεροι δεν ξέρουν ότι η άδεια έχει βγει με παράνομες υπεύθυνες δηλώσεις, ότι δήθεν μένουν στον Ωρωπό ή στην Θήβα και όχι μόνο δεν είναι νόμιμο το ντιζελάκι τους, αλλά κινδυνεύουν και οι ίδιοι για τις ψευδείς υπεύθυνες δηλώσεις που έγιναν στο όνομα τους.
Εσείς όμως τι λέτε; Αφού είναι τόσο μεγάλο το πρόβλημα στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη εξαιτίας της ηλιοφάνειας, καλά κάνει η κυβέρνηση και παίρνει τέτοια μέτρα για να ανακόψει την εισαγωγή των καρκινογόνων μεταχειρισμένων, που θέλει να στείλει σε «τρίτες χώρες» το Γερμανικό κοινοβούλιο; Σε πρόσφατη έρευνα που κάναμε, δηλώσατε (το 80% από σας) ότι – αφου του κάνετε μια φιλική σύσταση- θα τον καταδώσετε τον γείτονα, που εμφανίστηκε με φρεσκοαγορασμένο εισαγόμενο ντιζελάκι euro 3 ή euro 4 (προ του 2011). Θα το κάνετε και τώρα που ξέρετε ότι θα του το κατάσχουν;
Με τροπολογία που πέρασε χτες βράδυ στη Βουλή, το μέτρο της κατάσχεσης θα εφαρμοστεί για όσα παλιά ντίζελ προσπαθούν να μπούνε παράνομα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η είδηση ήταν πράγματι Πρωταπριλιάτικη ή μήπως όχι;
Λίγες μέρες πρίν, η ADAC υπέγραψε την ληξιαρχική πράξη θανάτου του diesel. Λανσάρισε ECO stars: 5 stars για τα ηλεκτρικά, 4 stars για φυσικό αέριο, 3 stars τα βενζινοκίνητα και.. 1 star !! για τα diesel.(Διαβάστε αναλυτικά την Δευτέρα το μεσημέρι, στο autotriti).
Αμέσως τέθηκε θέμα αποζημίωσης όσων έχουν αγοράσει diesel και το θέμα έφτασε στο Γερμανικό Κοινοβούλιο, που αντί να αναλάβει την ευθύνη της αποζημίωσης αυτής, είπε “ας τα εξάγουν οι ιδιοκτήτες τους σε τρίτες χώρες”. Προσέξτε όχι σε “άλλες” χώρες, αλλά σε … “τρίτες χώρες”! Πολύ μας εκνεύρισε αυτό. Εσας;
Το πρόβλημα είναι ότι το ελληνικό κράτος δεν μπορεί να μας προστατεύσει. Εδώ και κάποια χρόνια τις οικονομικές αποφάσεις, τις παιρνουν άλλοι. Μέχρι το 2010 οι εισαγωγές μεταχειρισμένων στην Ελλάδα, στην ουσία απαγορευόντουσαν. Μας σέρνανε στο Ευρωπαικό δικαστήριο, αλλά καμμιά ελληνική κυβέρνηση δεν έδινε άδεια για να εισαχθούν σαπάκια! Τότε η τρόικα αποφάσισε όχι μόνο να επιτρέψει τις εισαγωγές αλλά να …ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙ ΤΑ ΣΑΠΑΚΙΑ:
Αν εισάγεις ένα σαπάκι με 300.000 χιλιόμετρα, πληρώνεις 100-200 ευρώ δασμό! Αν φέρεις ένα καλό αυτοκίνητο με 50.000 χιλιόμετρα, πληρώνεις 3500-5000 ευρώ.
Και γεμίσαμε σαπάκια.
Εν τω μεταξύ το diesel σαν καύσιμο, δεν έχει πλέον 1 ευρώ. Εχει φτάσει στο 1,30 και σε λίγο θα έχει όσο και η βενζίνη, όπως στην Κύπρο ή ακριβότερα από την βενζίνη, όπως στην Αγγλία, αφού σαν καύσιμο, σε τιμή διυλιστηρίου είναι ακριβότερο από την βενζίνη. (Αρα τώρα, για να είναι φτηνότερο από την βενζίνη, επιδοτείται).
Για πόσο καιρό άραγε θα γίνεται ακόμα αυτό; Μια πρώτη απάντηση που μου έρχεται στο μυαλό είναι: «μέχρι να ξεφορτώσουν όλα τα σαπάκια τους, σε τρίτες χώρες». Τι λέτε και σείς;
Ηταν τελικά πρωταπριλιάτικο ή μια σκηνή από την ταινία που θα παιχτεί σε ένα χρόνο, ή όποτε γίνει η επόμενη αξιολόγηση από τους θεσμούς. Tότε που θα έχουν πια ξεφορτωθεί όλα τα καρκινογόνα ντιζελάκια, που ρυπαίνουν τις πόλεις τους και θα έχει έρθει ώρα να μας πουλήσουν αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας;
Και όταν το κράτος δεν μπορεί να μας προστατεύσει η μόνη άμυνα μας είναι να είμαστε καλά ενημερωμένοι. Εμείς σαν Autotriti, καταγράφουμε κάθε μέρα όλες τις ειδήσεις, και όσοι διαφωνούν μαζύ μας, καταγράφουν από κάτω την διαφωνία τους. Ετσι κάθε άρθρο έχει και τις δυο απόψεις (ακόμα και των εμπόρων μεταχειρισμένων που μας περνάνε γενέες δεκατέσσερις, κάθε μέρα. Εσεις βοηθείστε να φτάσει η ενημέρωση αυτή σε όσο το δυνατόν σε περισσότερους. Κοινοποιείστε το άρθρο μας και όλα τα σχετικά άρθρα. Η μόνη άμυνα που έχουμε, είναι η σωστή ενημέρωση.
Καλή συνέχεια.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η κατάσχεση του αυτοκινήτου σε μεθυσμένους οδηγούς, ήταν ένα πολύ αποτελεσματικό μέτρο που λειτούργησε στο παρελθόν και μείωσε σημαντικά τα ατυχήματα. Είναι κάτι που προβλέπεται και στον νέο κώδικα οδικής κυκλοφορίας, που θα ανακοινωθεί σύντομα. Τώρα με τροπολογία που πέρασε χτες βράδυ στη Βουλή, το μέτρο της κατάσχεσης θα εφαρμοστεί για όσα παλιά ντίζελ προσπαθούν να μπούνε παράνομα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Πιο συγκεκριμένα, η απόφαση του Υπουργείου Μεταφορών, προβλέπει την άμεση κατάσχεση σε όσα παλιά ντίζελ (Euro 3 και Euro 4, δηλαδή αυτοκίνητα του 2011 ή παλαιότερα) κυκλοφορούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και το μέτρο ισχύει άμεσα. Κοινώς, αν σε «πιάσουν» να βολτάρεις στην Πατησίων με το Euro 4 ντιζελάκι σου, ξέχνα το μια για πάντα.
Μιλάμε για τα ντίζελ αυτοκίνητα προ του 2011 που είναι τόσο ρυπογόνα σε καρκινογόνους ρύπους NΟx, ώστε απαγορεύεται να κυκλοφορούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Κυκλοφορούν όμως. Και μάλιστα εισάγονται κατά χιλιάδες, τώρα που τα διώχνει η Γερμανία και οι άλλες ευρωπαικές χώρες, για λόγους μόλυνσης. Πώς βγάζουν λοιπόν άδεια ενώ απαγορεύεται;
Η κομπίνα γίνεται με μια υπεύθυνη δήλωση. Πολλοί είναι οι Αθηναίοι που δηλώνουν σαν τόπο κατοικίας τον Ωρωπό ή την Θήβα, παίρνουν άδεια εκεί και κυκλοφορούν μετά κανονικά, μέσα στην πόλη. Με αντίστοιχο τρόπο λειτουργεί η κομπίνα και στη Θεσσαλονίκη. Εδώ αξίζει να αναφερθεί, ότι το 74% των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που εισάγονται στη χώρα μας αφορούν μοντέλα έως το 2010, ενώ περίπου το 50% αυτών, είναι ηλικίας 10 ετών και άνω. (Διαβάστε εδώ: Παράθυρο για επικίνδυνα diesel)
Το θέμα με τα μεταχειρισμένα, ξεκινά από την Γερμανία, όπου οι δήμαρχοι διώχνουν τα παλιά ντίζελ από τις πόλεις τους, με πρώτη την πόλη της Στουτγκάρδης (Διαβάστε εδώ: Εδώ τα καλά σαπάκια Γερμανίας Νο.2), με αποτέλεσμα να έρχονται στην Ελλάδα ως μεταχειρισμένα «ευκαιρίες».
Το νέο μέτρο της κατάσχεσης αφορά κυρίως, επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά αυτοκίνητα, καθώς τα περισσότερα λεωφορεία και βαριά επαγγελματικά κινούνται ήδη με φυσικό αέριο.
Θυμίζουμε ότι η Αθήνα αντιμετωπίζει τεράστιο πρόβλημα με την ατμοσφαιρική ρύπανση και πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι εξαιτίας αυτής, ο μέσος 30χρονος Αθηναίος θα ζήσει λιγότερο κατά 13 μήνες (Διαβάστε εδώ: Το diesel σκοτώνει και πεθαίνει), αν συνεχίσει να ζεί στην Αθήνα και δεν σταματήσει η μόλυνση της πόλης, από τους ρύπους των diesel. Η ρύπανση της Αθήνας, σε σχέση με άλλες ευρωπαικές πόλεις είναι πολλές φορές μεγαλύτερη, εξαιτίας της ηλιοφάνειας, που ευνοεί την δημιουργία του καρκινογόνου φωτοχημικού νέφους. Πιο συγκεκριμένα, η Αθήνα βρίσκεται στην 3η θέση στην Ευρώπη, στις πόλεις με την περισσότερη ατμοσφαιρική ρύπανση. Αυτός είναι και ο λόγος (η ηλιοφάνεια) που στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη απαγορευόταν η κυκλοφορία diesel αυτοκινήτων μέχρι το 2011, μέχρι δηλαδή να εμφανιστούν οι νέοι κινητήρες euro 5 και euro 6, που είχαν (υποτίθεται) πολύ λιγότερους ρύπους.
Τελικά δεν ψηφίστηκε χτές απόφαση που για τα ντίζελ μετά το 2011 (Euro5 και Euro6) προέβλεπε το σύστημα που ισχύει στο Λονδίνο, δηλαδή 5 ευρώ διόδια για τα Euro 6 (μοντέλα 2015-17) και 8 ευρώ για τα Euro 5 (μοντέλα 2011-2015). Όπως και στο παράδειγμα του Λονδίνου, το ποσό που θα συγκεντρωθεί από τα διόδια, θα χρηματοδοτήσει όλες τις δράσεις του προγράμματος «CleanAir» της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, που άρχισε να «τρέχει» τους τελευταίους μήνες.
Οπως καταλαβαίνετε θα γίνει χαμός, καθώς η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουν γεμίσει από τέτοια καρκινογόνα ντιζελάκια. Η εισηγητική έκθεση του νέου νομοσχεδίου υπενθυμίζει πόσο αποτελεσματικό ήταν το μέτρο όταν εφαρμόστηκε σε όσους πιανόντουσαν να οδηγούν μεθυσμένοι. Όπως ίσως θυμάστε τότε, ενώ στη Συγγρού και στην Παραλιακή είχαμε σχεδόν κάθε βράδυ ατυχήματα από μεθυσμένους οδηγούς, μετά την κατάσχεση των πρώτων 1.500 αυτοκινήτων δεν αναφέρθηκε πάλι παρόμοιο περιστατικό. Πέρασαν πολλά χρόνια για να ακουστούν ατυχήματα από μεθυσμένους οδηγούς στις περιοχές αυτές.
Έχετε φίλους που δεν το πήραν είδηση και εξακολουθούν να ψάχνουν για ένα dieselάκι; |
Το πρόβλημα γίνεται μεγαλύτερο, καθώς όσοι αγόρασαν πρόσφατα τέτοια ντιζελάκια νομίζουν ότι κυκλοφορούν νόμιμα στην Αθήνα, αφου βγάλανε άδεια κυκλοφορίας. Οι περισσότεροι δεν ξέρουν ότι η άδεια έχει βγει με παράνομες υπεύθυνες δηλώσεις, ότι δήθεν μένουν στον Ωρωπό ή στην Θήβα και όχι μόνο δεν είναι νόμιμο το ντιζελάκι τους, αλλά κινδυνεύουν και οι ίδιοι για τις ψευδείς υπεύθυνες δηλώσεις που έγιναν στο όνομα τους.
Εσείς όμως τι λέτε; Αφού είναι τόσο μεγάλο το πρόβλημα στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη εξαιτίας της ηλιοφάνειας, καλά κάνει η κυβέρνηση και παίρνει τέτοια μέτρα για να ανακόψει την εισαγωγή των καρκινογόνων μεταχειρισμένων, που θέλει να στείλει σε «τρίτες χώρες» το Γερμανικό κοινοβούλιο; Σε πρόσφατη έρευνα που κάναμε, δηλώσατε (το 80% από σας) ότι – αφου του κάνετε μια φιλική σύσταση- θα τον καταδώσετε τον γείτονα, που εμφανίστηκε με φρεσκοαγορασμένο εισαγόμενο ντιζελάκι euro 3 ή euro 4 (προ του 2011). Θα το κάνετε και τώρα που ξέρετε ότι θα του το κατάσχουν;
ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ...ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Απάντηση: Ευχαριστούμε όλους σας για τις ευχές σας, για καλό μήνα. Ευχαριστούμε και σας που μας τα “χώσατε”, βοηθάτε να είμαστε συνεχώς σε εγρήγορση. Η είδηση ήταν πράγματι Πρωταπριλιάτικη ή μήπως όχι; Λίγες μέρες πρίν, η ADAC υπέγραψε την ληξιαρχική πράξη θανάτου του diesel. Λανσάρισε ECO stars: 5 stars για τα ηλεκτρικά, 4 stars για φυσικό αέριο, 3 stars τα βενζινοκίνητα και.. 1 star !! για τα diesel. Διαβάστε όλο το παρασκήνιο. Το προσθέσαμε στην αρχή του άρθρου.
Πρωταπριλιατικο! χαχαχα Τσιμπησανε πολλοι βλεπω! Σας τσαγιασε το Autotriti! Και του χρονου!χαχαχα
Δλδ η ρύπανση της Αθήνας, οφείλεται στα παλιά ντιζελ. Δλδ πριν από αυτά, η ατμόσφαιρα της πρωτεύουσας, ήταν πεντακάθαρη και αν καταργηθούν θα είναι πάλι πεντακάθαρη. Εντωμεταξυ, κυκλοφορούν κάτι εκατοντάδες χιλιάδες βενζίνες από την εποχή του Τρικούπη, αλλά αυτές φαντάζομαι είναι οικολογικές.... Γελάνε και τα τσιμέντα.....
Τι ζορι τραβατε με τα ντιζελ δεν καταλαβαινω τοσο καιρο με ολη αυτην την πιεστικη ενημερωση για να μην τα παιρνουμε;απο την τσεπη σας τα κλεβουμε τα λεφτα που γλιτωνουμε απο το βενζιναδικο;δεν πατε να ασχοληθειτε με τα καρτ;και αυτα ροδες εχουν...τι κερδος εχετε;γιατι απο ενδιαφερον δεν το κανετε.δεν φημιζεστε για τη σοβαροτητα σας πλεον
Πότε θα κάνετε μια έρευνα και για την ποιότητα του diesel καυσίμου που πωλείται στην Ελλάδα; Ήμουν κάτοχος diesel euro5 από το 2012 εώς το 2016.Το αυτοκίνητο αγορασμένο από Γερμανία με 26.000 χιλ. πετούσε.Μετά από λίγους μήνες χρήσης στην Ελλάδα είχε βουλώσει το σύμπαν από πολλαπλές εισαγωγής μέχρι ότι μπορείτε να φανταστήτε.Τώρα είμαι κάτοχος euro6 κι αυτό αγορασμένο από Γερμανία με περισσότερα βέβαια χιλόμετρα στο κοντέρ του.Το αμάξι όταν ήρθε από Γερμανία πετούσε.Μετά από 2 μήνες χρήσης στην Ελλάδα καμία σχέση.Έχει χάσει τη ζωντ΄ζνιζ του και την αίσθηση που σε κολούσε στο κάθισμα σε κάθε πάτημα του γκαζιού.Το καύσιμο που χρησιμοποιώ είναι diesel power μεγάλης εταιρείας συν πρόσθετο καθαριστικό που συμπληρώνω μόνος μου για τις επικαθήσεις από την ποσότητα βιοντίζελ που περιέχεται στο καύσιμο και για καθαρισμό των μπεκ.Έχω ακούσει ότι στην Ελλάδα εισάγουμε ντίζελ ποιότητας DOT2 και μας το πουλάνε για DOT8 ενώ σε όλη την Ευρώπη χρησιμοποιούν DOT8.Στο manual του κατασκευαστή του αυτοκινήτου μου γράφει ότι πρέπει να χρησιμοποιώ συγκεκριμένο τύπο ντίζελ και αν ποτέ βρεθώ σε χώρα που δεν υπάρχει να βάλω μικρή ποσότητα ίσα ίσα για να φτάσω σε κάποιο άλλο μέρος που θα έχει το σωστό καύσιμο.Εδώ έχω την εντύπωση ότι είμαστε μια χώρα με μη σωστό καύσιμο.Πως αλλιώς θα σχολιάζατε το γεγονός ότι ο V6 κινητήρας μου όταν το αυτοκίνητο ήρθε στην Ελλάδα δεν ακούγονταν καθόλου ακόμη κι όταν βρισκόσουν έξω από αυτό και τώρα μετά από σχεδόν 30.000 χιλ. χρήσης στην Ελλάδα κάνει σχεδόν σαν τρακτέρ.Μη σωστό καύσιμο = και πολλοί ρύποι. Τελεία και παύλα.
Χααααααχαχαχα! Μπραβο στο Autotriti για το πρωταπριλιατικο αστειο! Εσεις που τσιμπησατε εχετε γερμανικα να υποθεσω ε? χαχαχα
Επί πιεστηρίου, κρίθηκε από το κακουργιοδικείο Αθηνών παράνομο βλαβερό επικίνδυνο και ρυπογόνο το περιοδικό autotriti, το τακτικό διάβασμα του προκαλεί σχιζοφρένεια και το αργά και που... Βλακεία!!! Οι συντάκτες του αθωώθηκαν λόγω βενζινολαγνείας!!! Ο πρόεδρος του Δικαστηρίου ως ώρας έχει πειστεί... Έχει παραγγείλει ένα 2λιτρο μπενζίνα...Όταν θα το παραλάβει θα εκδόσει ένταλμα σύλληψης!!!
Αν θα το κάνω λέει με χίλια και πρώτα απ όλα θα ξεκινήσω από τα οχήματα του δήμου μου ε ρε αγωγές που έχουν να φανε
Εσείς που γράφεται το άρθρο πρέπει να είστε ή πολύ ηλίθιοι ή αμόρφωτοι! Καταρχήν μεγάλο σφάλμα που τα EURO 1-4 τα αναφέρετε και τα τονίζετε ως καρνινογόνα! Δλδ 1 κινητήρας ευρω7 αν δεν δουλευει καλά δεν μολύνει??? Το πρόβλημα είναι τα euro ή να είναι σωστά συντηρημένο??? Ελα να σου δείξω κινητήρα 30ετίας και πες μου αν μολύνει. Ολα είναι θέμα μάρκετινγκ και συμφερόντων! Μην γίνεσται παπαγαλάκια των βλαμμένων που μας κυβερνούν και ψάχνουν τρόπους για να σου τα αρπάξουν. Οσο Για τους Δημαρχους της Γερμανίας, πάλι είστε σφάλμα! Πρώτον πάλι τα έχετε με την Γερμανία???? 2ον Όλοι μας γνωρίζουμε την νοοτροπία της βορεις Ευρώπης να γίνεται αντικατάσταση του στόλο της. Ειτε αμάξι είναι αυτό, είτε φορτηγό ή τρακτέρ!
Οπότε πολλοί οδηγοί ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα μείνουν χωρίς δουλειά...
Σωστό το μέτρο και θα πρέπει να εφαρμοστεί αυστηρά και σχολαστικά. Γενικά όλες οι ρυπογόνες συμπεριφορές (άλλος πετάει τα σκουπίδια του απο το παράθυρο στο δρόμο, άλλος βάζει φωτιά πλαστικά κ.ο.κ.) μαρτυρούν αντικοινωνική και απολίτιστη νοοτροπία και θα πρέπει να απαγορευτούν με αυστηρά μέτρα, τακτικούς ελέγχους και κυρώσεις. Σαφώς και θα εγώ θα κατήγγειλα τέτοια περιστατικά. Στην περίπτωση ομως των euro 5 και 6 diesel, δεδομένου οτι αυτά επιτράπηκαν απο τη νομοθεσία ως αντιρυπογόνα και προωθήθηκαν (οι πωλήσεις τους) ως τέτοια, για να απαγορευτούν τώρα ως (εν τελει) ρυπογόνα θα πρέπει ταυτόχρονα να αναγνωριστεί δικαίωμα αποζημίωσης των ιδιοκτητών τους απέναντι σε όλους τους εμπλεκόμενους, δηλαδή απέναντι στο κράτος, στους ιδιώτες εισαγωγείς εμπόρους/αντιπροσώπους που μας τα πούλησαν και στα μέσα ενημέρωσης (περιοδικά, ιστοσελίδες) όπως και το δικό σας, που για να τονώσουν την αγορά και να οικονομήσουν αυτοί, έστρεψαν τον κόσμο μαζικά στην αγορά τέτοιων αυτοκινήτων, τα οποία τώρα θα πρέπει να έχουν περιορισμένη κυκλοφορία. Διοτι η συμπεριφορά τους αυτή συνιστά "προσβολή της δικαιολογημένης εμπιστοσυνης του πολίτη" και "εξαπάτηση" κύριοι του auto triti και ετοιμαστείτε και εσείς να αναλάβετε τις ευθύνες σας, αντί να παριστάνετε τις αθώες περιστερές με τις οικολογικές ευαισθησίες...
Θα πρότεινα να ελέγχει κάποιος τα σχόλια και τις ειδήσεις που ανεβάζεται. Η κατηγορία Euro 5 δεν εφαρμόστηκε το 2011 αλλά νωρίτερα, για παράδειγμα η συντριπτική πληοψηφία των οχημάτων του 2010 είναι Euro 5 και πρακτικά δεν γινόταν να πουληθεί όχημα στην Ε.Ε. που δεν ήταν Euro 5.
Σιγά μην τους εκτελούν κιόλας.......τέτοιο μένος που έχετε με τα ντίζελ, πως δεν το γράψατε και αυτό.Μα καλά δεν διαβάζετε καθόλου τα αρνητικά σχόλια όσων σας διαβάζουν? ?Αφου βλέπετε οτι ο κόσμος το θέλει το ντίζελ, γιατι το συνεχίζετε με τέτοια επιμονή? Παρεμπιπτόντως.......καλή πρωταπριλιά.
Εντάξει ωραίο το ψεματάκι της πρωταπριλιάς autotriti,αν πάντως υπήρχε περίπτωση να γινόταν αυτό έπρεπε καταρχήν χιλιάδες αυτοκίνητα των δήμων,λεωφορεία,φορτηγά,κτλ να τα σηκώνανανε επιτόπου,έτσι θα άδειαζε και η Αθήνα από την βρώμα και την κίνηση,αλλά αυτά δεν γίνονται στο γραικυστάν ούτε στα 5000 μ.Χ.
ΕΠΙΣΗΣ να ευχηθούμε όλοι μαζί χρόνια πολλά στο σαραντάχρονο σε ηλικία με μυαλά πιο πεθαμένα από του βρυκόλακα (ΤΟ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΑΡΑΝΤΑΧΡΟΝΟΥΣ ΜΑΣΟΝΟΥΣ)...
Καλη πρωταπριλια Autotriti!!!
Θα έπρεπε, αλλά δυστυχώς αυτό το άρθρο είναι το πρωταπριλιάτικο αστείο του autotriti. Καλό μήνα.
Αντε και του χρονου καλη πρωταπιλια
αυτοί όπου προς όφελος της τσέπης τους να έχουν αφήσει παράθυρο εισαγωγής των αυτοκινήτων αυτοί να ψηφίζουν και για την κατάσχεση αυτών ! Αν εγώ είχα ένα ίχ και εμένα επαρχεία και μετακόμισα στην πόλη τι θα το κάνω ? Αν μου το αποζημίωση στην πραγματική τιμή ας το πάρει αν όμως προσπαθήσει να μου το κατασχεσει θα είναι πάνω από το πτώμα μου !!
Διαφωνώ απόλυτα με το μέτρο της κατάσχεσης του αυτοκινήτου, για μια παράβαση που κάνει ο οδηγός. Επίσης είναι αντισυνταγματικό το μέτρο αυτό, διότι το κάθε αυτοκίνητο δεν έχει την ίδια αξία, οπότε τιμωρείς διαφορετικά τον κάθε οδηγό, για την ίδια παράβαση. Επιπλέον τι γίνεται αν κάποιος έχει αλλάξει τον κινητήρα του με άλλον νεότερης γενιάς, που δεν ρυπαίνει το ίδιο;
Αυτο να ισχύει και για euro 3 βενζίνη ⛽, όσο για τους ντιζελ κατόχους έτσι είναι και πρέπει να το δεχτειτε δεν μπορείτε να μπαίνετε με σαπιολαμαρινες ασυντηρητες.
Πολύ έξυπνο, στην αρχή τρελάθηκα μια και έχω euro 4 του 2009... Καλό μήνα!!!
Καλό μήνα!
Χρόνια Πολλά!!!!
Χαχαχαχα ακόμα δεν πήραν χαμπάρι οι περισσότεροι πως είναι πρωταπριλιάτικο; Μετά σου λέει γιατί έχουμε αυτούς τους πολιτικούς που έχουμε... χαχαχα
Έτσι πρέπει! να κατάσχονται τα αυτοκίνητα και οι ιδιοκτήτες να γυρίζουν με τα πόδια στο σπίτι τους.... ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑ!!!!!!!
Οκ έχω ένα (κακό) dieselακι euro 4. Ολοι ξέρουν ότι δεν μπαίνουν Αθήνα και Θεσσαλονίκη το γράφει η άδεια τους. Χάλασα και πρέπει να το πάω συνεργείο μέσα στην Θεσσαλονίκη μένω στον Λαγκαδά πως θα το πάω; Αλλη μια βλακεία για να μαζέψουν ζεστό χρήμα τα πουλάκια μου, γιατι τη θα τα κάνουν τα κατασχεμένα θα τα πουλάνε που; η θα τα δίνουν πίσω με το σωστό αντίτιμο πάντα.....
Επιτελους ενας νομος να μας προστατεψει απο τον καρκινο
Δηλαδή μας λέτε αν καταλαβα ο ένας να καρφώνει τον άλλον,αυτο που γίνετε στην Γερμανια η αυτο που γινόταν στον εμφύλιο;;;??Και δεν κάνετε έναν έλεγχο στα σάιτ όπου πωλούν μεταχειρισμένα οχηματα, και η εισαγωγής νόμιμη και παράνομη πωλούν βάσει των αγγελιών τους τα EYRO 4 για EYRO 5,και ο κάθε ανυποψίαστος ενδιαφερόμενος πεφτει στην παγίδα;;;Ποιος εχει την ευθύνη;;;Ένα παράδειγμα πολύ φρέσκο:χθες μίλησα με κάποιον που πωλεί ένα ΟΧΗΜΑ.Του εξήγησα οτι θελω EYRO 5 διότι ο ΥΙΟΣ μου μένει Αθηνα.Ναι ειναι EURO 5 μου απαντάει.Του ζήτω να μου στείλει την αδεια κυκλοφορίας στο mesenter και βλεπω την οδηγία στο κωδικό V9 Της άδειας 2003/76Β. Αυτήν την οδηγία παραπέμπει σε ΟΧΗΜΑ EURO4.Εαν το ΟΧΗΜΑ αυτο ο κάθε ανυποψίαστος το φορτωθεί στην πλάτη του,νομίζοντας οτι ειναι EURO 5 θα φταίει αυτός η αυτός που τον εξαπάτησε;;;Παρακαλώ θελω απάντηση και μπορεί να ΓΙΝΗ σε αυτο το κομμάτι;;;ευχαριστω και αναμένω...
Εχω μια απορεια ... εγω που ζω στην επαρχεια και ενα τετοιο αυτοκινητο και υπαρχει περιπτωση να χρειαστει να κατευω μια οι δυο φορες τον χρονο αθηνα θα εχω τις ιδιες επιπτωσης ???
Κύριε Θεόδωρε Βασιλειάδη, αυτό με την ασφάλεια το έχω διαβάσει κι εγώ, αλλά δεν ισχύει. Για να μην πληρώσει η ασφαλιστική, πρέπει η παρανομία να είναι συναφής με την αιτία του ατυχήματος, πχ οδήγηση υπό την επιρροή μεθης κτλ. Τα καυσαερια δεν έχουν καμία σχέση με αιτία ατυχήματος, επομένως η ασφαλιστική είναι υποχρεωμένη να πληρώσει. Τα ίδια λέγανε και με τις διευθύνσεις επαρχίας που δηλώνουν κάποιοι, για να πληρώνουν λιγότερα ασφαλιστρα, ότι δλδ αν τρακαρουν δεν καλύπτονται, αλλά ούτε και αυτό ισχύει.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ , Α'Ι'ΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.
Καλό Μήνα!!
Άντε και του χρόνου. Μέρα που είναι σήμερα.
Και για να μην νομίζετε ότι το χάψαμε κιόλας, αντε και καλό μήνα!
Καλη πρωταπριλιά, άντε και του χρόνου.
Αντε βρε πρωταπριλιά σήμερα καλό μήνα να έχουμε
Αντε βρε καλό μήνα πρωταπριλιά σήμερα να είστε καλά χαχαχαχα
Αν σε πιάσουν.....σιγά μην κάτσει η τροχαία να κανει αυτή τη δουλειά.....σε κάνα τυχαίο έλεγχο μόνο και αν.....
Παλιό το άρθρο αλλά ήθελα να πω τα εξής.... Αναρωτιέμαι ρε Έλληνα.... Οκ δέχομαι ότι μου πέταξαν τυράκι κι εγώ σαν ποντίκι το έφαγα... Οκ δέχομαι ότι υπάρχει ατμοσφαιρική ρύπανση στην Αθήνα... Οκ δέχομαι ότι είναι καλό να καταργούνται σιγά σιγά τα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα... Αλλά ρε φίλε..μη μας δουλεύετε ότι τα κάνουν τη ζημιά τα αμαξάκια που είναι ευρώ 4 με dpf και καταλύτες ενώ κυκλοφορούν πάνω από 20000 ταψί καραπαλιας τεχνολογίας και άλλα τόσα φορτηγά σε άθλια κατάσταση 24 ώρες το 24ωρο ακόμα και στο κέντρο της Αθήνας βγάζοντας ντουμάνια μαύρου καρκίνου και ενοχλεί το αμάξι μου που στο κάτω κάτω το κυκλοφορώ 1 ώρα και αν την ημέρα...... Και αναρωτιέμαι και κάτι άλλο..... Προσωπικά το αμάξι το αγόρασα το 10 ενώ ζούσα στην Κρήτη... μετατέθηκα Αθήνα και αναγκαστικά το έφερα.....δεν είμαι Ωνάσης κύριοι να αγοράζω κάθε λίγο και λιγάκι..... Για συνέλθετε λίγο και φτιάξτε βαθμίδες κατηγοριών.... Άντε.....
Αν το πετρελαιοκινητο αυτοκίνητο μου του βάλω υγραέριο με πιστοποίηση θα επιτρέπετε Η κυκλοφορία του Αθήνα κ Θεσσαλονίκη;
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, τα αυτοκίνητα που καίνε αέριο είναι οικολογικότερα από τα αντίστοιχα βενζίνης ή πετρελαίου. Γιατί λοιπόν οι νομοθέτες δεν το είδαν ΚΑΙ αυτό, δίνοντας τα απαραίτητα κίνητρα χρήσης υγραερίου αφού κόπτονται εντόνως για την προστασία του Περιβάλλοντος? Πχ μείωση του φόρου, φορολογία με βάση τους ρύπους (η αρχική σχεδίαση του κινητήρα δεν γίνεται να λαμβάνεται ως ρυπαινουσα διότι αλλάζει γο καύσιμο), επιδότηση μετατροπής κτλ???
Καλά γιατί τσιμπήσατε έτσι όλοι για ένα πρωταπριλιάτικο ψέμα που μάλλον είναι κακόγουστο?
Εγω εχω μια απορεια ομως ... εγω που δεν ειμαι μονιμος κατοικος ουυε αθηνων ουτε θεσσαλονικης αλλα εχω ενα τετοιο αυτοκινητο μπορω να παω αθηνα η θεσσαλονικη μια φορα στον χρονο για καποια δουλεια μου η για καποιον γιατρο ???
Τα αυτοκινητα ντιζελ που απογορευεται να κυκλοφορουν στις περιοχες την αθηνας και θεσσαλονικης που απογορευει η υπουργικη αποφαση Β/27660/712/1992 φεκ 519 ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥΣαπο οτι εχω διαβασει. Αυτο ειναι ενα σημαντικο θεμα νομιζω. Αλλα θελω επισης να υπογραμμισω οτι η υπουργικη αποφαση που καθοριζει τις απαγορευμενες περιοχες εγινε προ της αττικης οδου, το 92. Αυτο σημαινει οτι καποιος που νομιμα κυκλοφορει πχ στη ραφηνα δεν μπορει να παει στα μεγαρα εκτος αν περασει απο δελφους ή εν πασει περιπτωσει καπου πολυ βορεια. Ή δεν μπορει να παει στον πειραια να παρει πλοιο για ενα νησι. Ισως ειναι καιρος να ορθολογιστει η αποφαση για να ειναι πληρως εφαρμοσιμη. Σημειωνω οτι υπηρξε μια τετοια διορθωση για την θεσσαλονικη
Καλησπέρα σας. Δύο θέματα να θίξω. Πρώτα Καλόν είναι να συνειδητοποιουμε σε ποια χώρα ζούμε. Στην Ελλάδα της Ευρώπης που είναι ισοτιμη οικονομικά της Ολλανδίας και του Βελγίου ή στην Ελλάδα της κρίσης που ολοένα και βαθιά είναι, ασχέτως τι λένε οι κυβερνοντες . Δείτε τι λένε οι επιχειρηματίες.... Σε αυτήν την Ελλάδα λοιπόν ποιος μπορεί να αγοράσει νέο πετρελεοκινητο!!! Δικαιολογημενα λοιπόν μπαίνουν τα σαπακια που ισχυρίζεστε, αν και μπαίνουν πολλά επαγγελματικά Μεταχείρισμενα μετά το 2011... Δεύτερο θέμα σοβαρό, στην χώρα μας που κανένας δεν έλεγχει απολύτως τίποτε, σε αυτό το απέραντο κ@λ@χαν@@ο πιστεύετε ότι μπορουν να γίνουν κατάσχέσεις.... Ότι θα εφαρμόστει το μέτρο!!!! ΘΑ ΜΠΟΡΟΎΣΕ Η ΒΟΥΛΉ ΝΑ ΨΗΦΊΣΕΙ ΘΕΤΙΚΆ ΜΕ ΠΕΡΊΟΔΟ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΉΣ Ή ΥΠΌ ΌΡΟΥΣ ΒΕΛΤΊΩΣΗΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΏΝ ΔΕΔΟΜΈΝΩΝ... Αυτά τα ολίγα και προσγειωμενα!!!!
Καλησπερα! Εχω στην κατοχη μου 1 opel corsa diesel euro 4 και μενω μονιμα επαρχια. Στην Αθηνα ερχομαι στα βορεια προαστια. Και κυκλοφορω με αλλο αυτοκινητο. Απο την στιγμη που αποδεδειγμενα μενω επαρχια κινδυνευω απο αυτο το μετρο; Ευχαριστω
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΧΩ ΕΝΑ TOYOTA ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΤΟΥ 2005 ΕΥΡΩ 4 Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΗ ΝΑ ΜΠΩ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
To dekembri 2017 agorasa ena aftokinito disel 1600 modelo 10/2010 ine anapiriko mporo na kikloforiso stin athina?
stavros όχι
Όπως οι "ΡΟΥΛΗΔΕΣ" που μας κυβερνούν (από το αριστερούληδες), έτσι και εδώ ισοπεδωτικά.Αν ισχύει αυτό που γράφετε, σαν οπαδός του οφθαλμόν αντί οφθαλμού που είμαι, τι θα πρέπει να κάνω μόλις δω σε γειτονιές του δήμου Αθήνας αυτοκίνητα του δήμου Αθήνας Euro3 και πίσω? Ti OEO?Έχω και άλλη ερώτηση:αν με Euro 4 θέλω να πάω από τα Ιωάννινα στην Κρήτη, το ποτάμι το κατεβαίνω, ή θα του βάλω φτερά και θα καίω ότι καίει και το αερόπλανο του εορτάζοντα σήμερις? :-)
Παντως να ξερετε και να εφαρμοζοταν ο Ελληνας θα επινε καφε στο κεντρο της Αθηνας ( Κολωνακι μερια) εχοντας διπλα γυαλισμενο το καμαρι του και στην ωραια Θεσσαλονικη κοντα στα καφε του λευκου πυργου (ξερετε τωρα μην τα λεω εγω). ΔΕΝ ΜΑΣΑΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ
Πρωταπριλιά!!!!!
ο Ελληνας ομως δεν θα μασουσε και Αθηνα θα εμπαινε και θεσσαλονικη! Στην πρωτευουσα κολωνακι για καφε γυαλισμενο απεξω να το καμαρωνει και Θεσσαλονικη κοντα στο λευκο πυργο (ξερετε τωρα μην τα λεω εγω) Πρωτη μουρη παντου!!!
Καλό μήνα.....
Άντε,καλή Πρωταπριλιά βρε!
Καλό μήνα!!! Το έχετε τερματίσει μα τα diesel...
Αντε βρε πρωταπριλιά σήμερα καλό μήνα να έχουμε πολύ πετυχημένο χαχαχαχα
...υπομονή...