Η Mercedes είχε αρχικά επιβεβαιώσει ότι η αμιγώς ηλεκτρική EQA θα έκανε πρεμιέρα προς το τέλος του 2020, ωστόσο πλέον φαίνεται πως υπάρχει αλλαγή πλάνων και καθυστέρηση. Σύμφωνα με αναφορές Μέσων του εξωτερικού, μια αναδιοργάνωση στο πρόγραμμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της γερμανικής μάρκας, που σχετίζεται με τις καθυστερήσεις που ήρθαν ως απόρροια της πανδημίας, έδωσε παράταση στην επίσημη πρεμιέρα της EQA κατά περίπου έξι μήνες.
Πηγές ισχυρίζονται πως ένας από τους λόγους που σχετίζονται με την καθυστέρηση είναι το εργοστάσιο όπου θα κατασκευάζονταν η επερχόμενη EQB, η οποία αρχικά προορίζονταν να συναρμολογηθεί στο Hambach της Γαλλίας, αλλά τώρα θα μετακομίσει στο Rastatt της Γερμανίας, όπου πρόκειται να κατασκευαστεί και η EQA.
Λαμβάνοντας τα παραπάνω στοιχεία υπόψη, όλα δείχνουν πως το μικρότερο ηλεκτρικό μοντέλο υπό το λογότυπο της Mercedes, θα κάνει την εμφάνισή του μετά το πρώτο εξάμηνο του 2021.
Αυτά που μέχρι τώρα γνωρίζουμε είναι πως η EQA θα διατηρήσει τον ίδιο σχεδιασμό με τη GLA δεύτερης γενιάς, ωστόσο όντας ηλεκτρική θα φέρει και κάποια διαφορετικά χαρακτηριστικά, όπως άλλωστε συνηθίζεται. Βασικό θεμέλιο για την κατασκευή της θα είναι η πλατφόρμα των μικρομεσαίων MFA-2 (Μodular Front Architecture) με αποτέλεσμα να επωφεληθεί από όλα τα θετικά που χαρακτηρίζουν τις νέες A-Class και GLA: αυξημένη ευρυχωρία, ήσυχη κύλιση, αρχοντικά ρυθμισμένη ανάρτηση και φυσικά όλες τις τεχνολογίες και τα βοηθήματα για τον οδηγό.
Δύο βαθμίδες απόδοσης και αυτονομίας θα διαθέτει πιθανότατα η μελλοντική EQA, η οποία όπως φαίνεται θα μπορεί εφοδιαστεί με έναν ή δύο ηλεκτρικούς κινητήρες. Η πρώτη θα έχει 204 ίππους που θα προέρχονται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ εγκατεστημένο στον μπροστά άξονα, ενώ θα στο πιο πάνω σκαλοπάτι οι κινητήρες θα είναι δύο, όπως και οι κινητήριοι άξονες, με την EQA να παρέχει έτσι τετρακίνηση και ισχύ 380 ίππων.
Τέλος αναφορικά με την αυτονομία οι πληροφορίες λένε ότι θα κυμαίνεται μεταξύ 400-500 χιλιομέτρων.
...και με τι τελική ταχύτητα; Στο πιο μεγάλο είναι στα 180...