- «Κάλπασε» το 1ο εξάμηνο το Volkswagen Golf.
- Συνεχίζουν την ανοδική τους πορεία τα μικρά SUV με 1ο το VW T-Roc.
- Υποχώρησαν τα οικογενειακά SUV.
- Μικρές αυξήσεις στις πωλήσεις ηλεκτρικών και Plug-in.
Πρώτα στοιχεία των ευρωπαϊκών πωλήσεων
Τα οικογενειακά αυτοκίνητα είχαν την τιμητική τους το 1ο εξάμηνο του 2024 στις ευρωπαϊκές πωλήσεις, αυξάνοντας το ποσοστό τους κατά 11,5%. Τα Volkswagen Golf και Skoda Octavia οδήγησαν την κούρσα των μικρομεσαίων, την ώρα που μικρή αύξηση σημειώθηκε και στις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών.
Σύμφωνα με όσα αναφέρουν τα στοιχεία της Dataforce, η κατηγορία των μικρομεσαίων/οικογενειακών αυτοκινήτων το πρώτο μισό του 2024 κατάφερε να πουλήσει 837.351 μοντέλα, ποσοστό αυξημένο κατά 11,5% σε σχέση με τον αντίστοιχο εξάμηνο του 2023. Σε απόλυτες τιμές, αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση 86.161 μονάδων σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2023, σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία της Dataforce που αντιπροσωπεύουν το 95 τοις εκατό των πωλήσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, τις χώρες της ΕΖΕΣ και το Ηνωμένο Βασίλειο.
«Κάλπασε» το 1ο εξάμηνο το Volkswagen Golf
Μένοντας στα οικογενειακά, το Volkswagen Golf με +42% στις πωλήσεις του ήταν ο βασικός παράγοντας για την αύξηση των μικρομεσαίων, αυξάνοντας τις πωλήσεις του σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023 κατά 37.361 μονάδες (125.591 πωλήσεις το 2024, 88.223 πωλήσεις το 2023). Ακολούθησε, το Skoda Octavia, που σημείωσε άνοδο 26% (102.906 πωλήσεις το 2024, 81.790 πωλήσεις το 2023), ενώ την τριάδα έκλεισε η Toyota Corolla με άνοδο 14% (70.541 πωλήσεις το 2024, 61.958 πωλήσεις το 2023).
Συνεχίζουν την ανοδική τους πορεία τα μικρά SUV
¶λλες κατηγορίες αυτοκινήτων που σημείωσαν αύξηση το 1ο εξάμηνο του έτους έναντι του προηγούμενου, είναι τα μικρά SUV, που αυξήθηκαν κατά 8,6%. Μάλιστα, τα πρώτα δέκα σε πωλήσεις μοντέλα στην συγκεκριμένη κατηγορία, είδαν όλα τις πωλήσεις τους να αυξάνονται! Για την ιστορία να πούμε πως πρώτο ήταν το VW T-Roc (+1,7%), δεύτερο το Toyota Yaris Cross (+3,5%) και τρίτο το Peugeot 2008 (+13,1%).
Έχασαν έδαφος τα οικογενειακά SUV
Τώρα, σε ότι αφορά τις κατηγορίες που έχασαν έδαφος στο διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου 2024, βλέπουμε τα premium μεγάλα SUV και τα crossover (-18%), τα μεγάλα SUV και crossover (-9,5%), τα premium μεσαία SUV και crossover (-1,4%), αλλά και τα οικογενειακά SUV και crossover (-0,6%). Ωστόσο, ο μεγάλος χαμένος ήταν το τμήμα πολυτελών σεντάν, το οποίο μειώθηκε κατά 32%.
Συνέχεια του άρθρου >>>