Αν λέγαμε πριν 20 χρόνια ότι ένα Kia μπορεί να ταρακουνήσει τους premium κατασκευαστές, μπορεί να το περνούσατε για πρωταπριλιάτικο αστείο. Σήμερα όμως τον τελευταίο λόγο τον έχουν οι Κορεάτες, ενώ κάθε χαμόγελο και μειδίαμα στη Γερμανική πλευρά έχει κοπεί μαχαίρι. Πως;
Η Kia είναι φυσικά η αδελφή μάρκα της Huyndai με την οποία μοιράζεται όλα τα μηχανικά μέρη και πλατφόρμες. Μία σχέση σαν αυτή της VW με την Skoda για παράδειγμα, όμως σε αντίθεση με την Skoda η Kia παίζει σε όλες τις αγορές της Γης. Και έτσι οι εμπνεύσεις έρχονται από παντού.
Όταν λοιπόν στην Αμερική θέλεις να κάνεις όνομα, να ξεχωρίσεις και να ταράξεις τα νερά, το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να λανσάρεις ένα πισωκίνητο μοντέλο που χτυπάει το εγχώριο (λέγε με Cadilac και Dodge) και Γερμανικό (λέγε με BMW και Mercedes) κατεστημένο.
Θυμίζει κάτι; Το ίδιο ακριβώς προσπαθεί να κάνει και η Alfa Romeo με την νέα Giulia, όμως η Kia φαίνεται να το κάνει λίγο καλύτερα. Βλέπεις η Kia έκανε δύο βήματα που πιθανώς η Alfa να μην μπορούσε να κάνει.
Πρώτον λανσάρισε το νέο της σπορ “οικογενειακό” πισωκίνητο μοντέλο, όχι ως σεντάν, αλλά ως πεντάθυρο χάτσμπακ/κουπέ, πολύ χαμηλό, πολύ σπόρ, πολυ ευρύχωρο. Το αυτοκίνητο κάνει “μπαμ” από μακρυά ότι είναι τελείως διαφορετικό με ότι άλλο έχει λανσάρει η μάρκα, και δεν μιλάμε μόνο για τα Picanto ή τα Rio και τα CΆeed που έχουμε μάθει, αλλά και τα μεγάλα της μοντέλα όπως το Optima που είναι πολύ δημοφιλή εκτός Ελλάδας. Το Stinger δείχνει και είναι πολύ όμορφο. Δεν μοιάζει με τίποτε άλλο στο δρόμο, είτε Kia είτε άλλου κατασκευαστή.
Από κει και πέρα η Kia ετοιμάζεται να λανσάρει το Stinger σε τιμές που κανένα άλλο πισωκίνητο μοντέλο δεν μπορεί να πλησιάσει. Η κορυφαία έκδοση με διπλά τούρμπο, V6 και άνω των 350 ίππων θα είναι σημαντικά φθηνότερη κάθε γερμανικού αντίστοιχου μοντέλου. Όπως θα έπρεπε, θα βιαστούν να πουν πολλοί, όμως η Kia δεν θέλει να γίνει premium, ούτε να συγκρίνεται με την BMW.
Θέλει να κάνει αυτό που κάνει καλύτερα από όλους τους κατασκευαστές, να προσφέρει value for money, σε κάθε κατηγορία. Και τώρα ανεβαίνει και σε κάτι πιο ειδικό, πιο απαιτητικό, να το προσφέρει εκεί. Η Kia επιχειρεί το ίδιο που έκαναν οι Ιάπωνες κατασκευαστές, κυρίως η Nissan και η Mazda στις αρχές της δεκαετίας του 90, που χτυπούσαν τους Γερμανούς στα ίσια με φθηνότερα πισωκίνητα μοντέλα.
Αν και στην Ελλάδα τα 2λιτρα μοτέρ της μικρότερης έκδοσης του Stinger θα κρατήσουν το μοντέλο μακριά από πολλούς επίδοξους αγοραστές, το σίγουρο είναι ότι αναμένεται μεγάλο ενδιαφέρον παγκοσμίως. Είναι όμως αρκετό για να ταράξει τους premium κατασκευαστές. Έχουν να ανησυχούν οι ΒΜW και Mercedes από ένα οικονομικό και πολύ καλό πισωκίνητο μοντέλο; Εσείς πως βλέπετε την κίνηση της Kia και τελικά θα το αγοράζατε;
Αν αποβάλλουν οι αγοραστές από το μυαλό τους το κόμπλεξ που έχουν για το σήμα που κοσμεί το καπό του κάθε αυτοκινήτου, ειδικά στην Ελλάδα, η ΚΙΑ θα έκανε χαμό με την σχεδίαση και την ποιότητα που έχει πλέον...Η αξιοπιστία υπήρχε πάντα!
Ειναι λογικο να ξοδεψει καποιος πεταμενα λεφτα για την αγορα ενος ζημιαρικου γερμανικου και να συνεχιζει να τα πεταει καθ' ολη τη διαρκεια κτησης του στα υψηλου κυρους συνεργεια! Κατα τα αλλα θα εχει μεταπωλητικη αξια! χαχαχα Δηλαδη οταν το πουλησεις θα εχεις μπει με τα μπουνια μεσα!!! Τι αλλο θα ακουσουμε εδω μεσα απο τρολακια που αντιγραφουν ψευδωνυμα για να δειχνουν οτι δηθεν γραφουν δηθενα φιλοϊαπωνες τετοιες χαζομαρες.
ΠΟΣΟ..ΜΑ ΠΟΣΟ....λαθος κανετε..και ποσο εξω πεφτετε...οταν μιλατε για μεταπωλητικη αξια..συγκρινοντας ενα αυτοκινητο που κανει..17.000 ΚΙΑ...και ενα αντιστοιχο γερμανικο πχ GOLF..Ππου κανει 22.000 ???
Ηδη εχεις ξοδεψει 5.000 ..πα-ρα-πα-νω !
Τι δεν καταλαβαινετε ??
γνωριζετε ποσο κοστος εχει σε βαθος χρονου..ενα αξιοπιστο ΚΙΑ (αποδεδειγμενα...δειτε και τις αναφορες στο JD POWER..Για δευτερη χρονια πρωτο
http://www.jdpower.com/press-releases/2017-us-initial-quality-study-iqs
αν δεν ξερετε τι ειναι αυτο μην διαβαζετε αρθρα αυτοκινητου ...ειστε ασχετοι !!)
και ποσο εχει ενα σερβις VW...ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ??
Και στην πωληση πλεον..τι νομιζετε οτι θα παρετε???...22.000 ???/
στην καλυτερη..θα παρετε 13.000..και στο ΚΙΑ να παρετε 9.000....συγκρινετε τωρα που τα βλεπετε
9.000+5.000+ το κοστος διαφορας σερβις της διαφορας εχεις χασει 14.000+++
...και στο κια εχεις χασει...8.000 !!!!!!!!!!!
Με τα χρηματα που χανεις αγοραζεις ενα κια ακομη..ΚΟΥΤΑ--ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ
Η ασχετοσυνη στο μεγαλειο της !
ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΛΜΑΤΑ Η ΚΙΑ ΩΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΚΑΘΕΔΡΙΑΣ. ΟΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΕΣΤΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΒΟΡΕΙΑ (ΣΟΥΗΔΙΑ- VOLVO), ΤΟΣΟ ΝΟΤΙΑ (ΙΤΑΛΙΑ- ALFA ROMEO) ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ (ΚΟΡΕΑ- KIA-HYUNDAI). ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΝΕΟ KIA STINGER ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΟΥ.
σε συνεχεια του προηγουμενου σχολιου μου, το Stinger στοχεύει πολύ ψηλά,έχοντας ρίζες απο το Genesis της Hyiundai.Για λίγο χαμηλότερα υπάρχει το Optima , με σχεδόν ίδιες διαστασεις και υψηλού κυβισμου κινητηρες.
Ωραιο σαν βάση απο κάθε πλευρά. Στην Ελλάδα βεβαια δεν εχει εύκολη δουλειά λόγω κυβισμού. Αν βγεί σε 1600 ,κάτι κοντα σε Avensis , με καλή τιμή και εξοπλισμό, θα πάει καλά...
Διορθώνω τη φράση στο προηγούμενο μου σχόλιο. Εκεί που γράφω: "αν είχε μια τιμή χαμηλότερη από ένα αντίστοιχο σουπερκάρ", διορθώνω τη φράση ως εξής: "αν είχε μια τιμή χαμηλότερη από ένα αντίστοιχο μεταχειρισμένο σουπερκάρ".
Πολύ καλή κίνηση από την Κία αλλά κατά τη γνώμη μου το αυτοκίνητο δεν είναι όσο φθηνό, όσο θα περίμενε κάποιος από ένα όνομα σαν την Κία. Προσωπικά θα το αγόραζα, αν είχε μια τιμή, χαμηλότερη, από ένα αντίστοιχο σουπερκάρ. Π.χ. με αν είχε μια τιμή γύρω στα 20.000 ευρώ θα το αγόραζα. Αυτό διότι με λιγότερα από 20.000 ευρώ μπορώ να βρω άνετα ένα μεταχειρισμένο με ανάλογη ιπποδύναμη, όπως π.χ. ΒΜW Μ3, EVO, Subaru Impreza, ή κάποιο αντίστοιχο αυτοκίνητο, που θα έχει και το όνομα. Eγώ όταν ψάχνω για αυτοκίνητο, δεν με ενδιαφέρει τόσο πολύ, αν είναι καινούριο ή μεταχειρισμένο. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να βρω κάτι με μεγάλη ιπποδύναμη και με τα λιγότερα χρήματα.
H kia ftiaxnei sumpa8htika autokinhtakia polhs kai se auto einai kalh. Fthna pou den se endiaferei oti kai na pa8oun. Na paei se premium epipedo den ginetai. Den exei ta "kila" san onoma kai san texnognwsia. H audi kai h mercedes px ftiaxnoun autokinhta panw apo 110 xronia. Den ginetai pote h kia na tous ftasei. Kai mhn ksexnate oti h kia egeine auto to pou einai twra otan phre tous ex-VW se design ktlp. Kamia tuxh den 8a exei auto opws den eixe kai to k9 kai to stamathsan sthn amerikh opws epishs kai ta akriba ths mhtrikhs ths hyundai.
Einai anohto na ksodepsei kapoios panw apo 40K eurw gia autokinhto kai auto na mhn einai Audi, Mercedes h bmw. Koitakste thn metapwlhtikh aksia olwn twn etaireiwn pou ta leei ola.
Αν αποβάλλουν οι αγοραστές από το μυαλό τους το κόμπλεξ που έχουν για το σήμα που κοσμεί το καπό του κάθε αυτοκινήτου, ειδικά στην Ελλάδα, η ΚΙΑ θα έκανε χαμό με την σχεδίαση και την ποιότητα που έχει πλέον...Η αξιοπιστία υπήρχε πάντα!
Ειναι λογικο να ξοδεψει καποιος πεταμενα λεφτα για την αγορα ενος ζημιαρικου γερμανικου και να συνεχιζει να τα πεταει καθ' ολη τη διαρκεια κτησης του στα υψηλου κυρους συνεργεια! Κατα τα αλλα θα εχει μεταπωλητικη αξια! χαχαχα Δηλαδη οταν το πουλησεις θα εχεις μπει με τα μπουνια μεσα!!! Τι αλλο θα ακουσουμε εδω μεσα απο τρολακια που αντιγραφουν ψευδωνυμα για να δειχνουν οτι δηθεν γραφουν δηθενα φιλοϊαπωνες τετοιες χαζομαρες.
ΠΟΣΟ..ΜΑ ΠΟΣΟ....λαθος κανετε..και ποσο εξω πεφτετε...οταν μιλατε για μεταπωλητικη αξια..συγκρινοντας ενα αυτοκινητο που κανει..17.000 ΚΙΑ...και ενα αντιστοιχο γερμανικο πχ GOLF..Ππου κανει 22.000 ??? Ηδη εχεις ξοδεψει 5.000 ..πα-ρα-πα-νω ! Τι δεν καταλαβαινετε ?? γνωριζετε ποσο κοστος εχει σε βαθος χρονου..ενα αξιοπιστο ΚΙΑ (αποδεδειγμενα...δειτε και τις αναφορες στο JD POWER..Για δευτερη χρονια πρωτο http://www.jdpower.com/press-releases/2017-us-initial-quality-study-iqs αν δεν ξερετε τι ειναι αυτο μην διαβαζετε αρθρα αυτοκινητου ...ειστε ασχετοι !!) και ποσο εχει ενα σερβις VW...ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ?? Και στην πωληση πλεον..τι νομιζετε οτι θα παρετε???...22.000 ???/ στην καλυτερη..θα παρετε 13.000..και στο ΚΙΑ να παρετε 9.000....συγκρινετε τωρα που τα βλεπετε 9.000+5.000+ το κοστος διαφορας σερβις της διαφορας εχεις χασει 14.000+++ ...και στο κια εχεις χασει...8.000 !!!!!!!!!!! Με τα χρηματα που χανεις αγοραζεις ενα κια ακομη..ΚΟΥΤΑ--ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ Η ασχετοσυνη στο μεγαλειο της !
ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΛΜΑΤΑ Η ΚΙΑ ΩΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΚΑΘΕΔΡΙΑΣ. ΟΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΕΣΤΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΒΟΡΕΙΑ (ΣΟΥΗΔΙΑ- VOLVO), ΤΟΣΟ ΝΟΤΙΑ (ΙΤΑΛΙΑ- ALFA ROMEO) ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ (ΚΟΡΕΑ- KIA-HYUNDAI). ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΝΕΟ KIA STINGER ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΟΥ.
σε συνεχεια του προηγουμενου σχολιου μου, το Stinger στοχεύει πολύ ψηλά,έχοντας ρίζες απο το Genesis της Hyiundai.Για λίγο χαμηλότερα υπάρχει το Optima , με σχεδόν ίδιες διαστασεις και υψηλού κυβισμου κινητηρες.
Ωραιο σαν βάση απο κάθε πλευρά. Στην Ελλάδα βεβαια δεν εχει εύκολη δουλειά λόγω κυβισμού. Αν βγεί σε 1600 ,κάτι κοντα σε Avensis , με καλή τιμή και εξοπλισμό, θα πάει καλά...
Διορθώνω τη φράση στο προηγούμενο μου σχόλιο. Εκεί που γράφω: "αν είχε μια τιμή χαμηλότερη από ένα αντίστοιχο σουπερκάρ", διορθώνω τη φράση ως εξής: "αν είχε μια τιμή χαμηλότερη από ένα αντίστοιχο μεταχειρισμένο σουπερκάρ".
Πολύ καλή κίνηση από την Κία αλλά κατά τη γνώμη μου το αυτοκίνητο δεν είναι όσο φθηνό, όσο θα περίμενε κάποιος από ένα όνομα σαν την Κία. Προσωπικά θα το αγόραζα, αν είχε μια τιμή, χαμηλότερη, από ένα αντίστοιχο σουπερκάρ. Π.χ. με αν είχε μια τιμή γύρω στα 20.000 ευρώ θα το αγόραζα. Αυτό διότι με λιγότερα από 20.000 ευρώ μπορώ να βρω άνετα ένα μεταχειρισμένο με ανάλογη ιπποδύναμη, όπως π.χ. ΒΜW Μ3, EVO, Subaru Impreza, ή κάποιο αντίστοιχο αυτοκίνητο, που θα έχει και το όνομα. Eγώ όταν ψάχνω για αυτοκίνητο, δεν με ενδιαφέρει τόσο πολύ, αν είναι καινούριο ή μεταχειρισμένο. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να βρω κάτι με μεγάλη ιπποδύναμη και με τα λιγότερα χρήματα.
Γιατί έχετε κολλήσει Όλοι με τις ζημιές κτλπ; Αυτοί που αγοράζουν γερμανικά καινούρια έχουν λεφτά δεν τους ενδιαφέρει και να χαλάσει κάτι.
H kia ftiaxnei sumpa8htika autokinhtakia polhs kai se auto einai kalh. Fthna pou den se endiaferei oti kai na pa8oun. Na paei se premium epipedo den ginetai. Den exei ta "kila" san onoma kai san texnognwsia. H audi kai h mercedes px ftiaxnoun autokinhta panw apo 110 xronia. Den ginetai pote h kia na tous ftasei. Kai mhn ksexnate oti h kia egeine auto to pou einai twra otan phre tous ex-VW se design ktlp. Kamia tuxh den 8a exei auto opws den eixe kai to k9 kai to stamathsan sthn amerikh opws epishs kai ta akriba ths mhtrikhs ths hyundai.
Siga kia... 8a skeiseis kana kaltson...
Einai anohto na ksodepsei kapoios panw apo 40K eurw gia autokinhto kai auto na mhn einai Audi, Mercedes h bmw. Koitakste thn metapwlhtikh aksia olwn twn etaireiwn pou ta leei ola.