- Tavares (CEO Stellantis): «Αν μία μάρκα δεν φέρνει χρήματα, θα την κλείσουμε»
- Σε κίνδυνο η Maserati, που είχε 82 εκ. ευρώ απώλειες το πρώτο 6μηνο του 2024
- Ούτε η Lancia πρέπει να αισθάνεται σίγουρη, παρά το πρόσφατο λανσάρισμα της νέας Ypsilon
- 48% κάτω τα κέρδη του Stellantis το 2024, σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα του 2023
Tavares (CEO Stellantis): «Αν μία μάρκα δεν φέρνει χρήματα, θα την κλείσουμε»
Τον κώδωνα του κινδύνου για τις μη βιώσιμες μάρκες του Stellantis έκρουσε ο CEO του Ομίλου, Carlos Tavares. Μιλώντας σε δημοσιογράφους, μεταξύ των οποίων και εκπρόσωποι του Reuters, ο Tavares δεν απέκλεισε το «λουκέτο» σε όσες μάρκες δεν έχουν πωλήσεις. «Αν δεν φέρνουν χρήματα, θα τις κλείσουμε. Δεν αντέχουμε οικονομικά να διαθέτουμε brands που δεν αποφέρουν έσοδα», τόνισε χαρακτηριστικά.
48% κάτω τα κέρδη του Stellantis το 2024, σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα του 2023
Η δήλωση αυτή ήρθε σε συνέχεια των πολύ χαμηλών πτήσεων του Stellantis, το πρώτο εξάμηνο του 2024. Πιο συγκεκριμένα, τα κέρδη είναι μειωμένα σε ποσοστό 48%, με στελέχη της εταιρείας βέβαια να είναι αισιόδοξα για δυνατό κλείσιμο στο φινάλε της χρονιάς. Εξάλλου, αρκετοί αποδίδουν τις χαμηλές πωλήσεις στο κενό παραγωγής νέων μοντέλων, σε ένα Όμιλο που διαθέτει 14 μάρκες στο portfolio του, καθώς και το 20% της κινέζικης Leapmotor.
Σε κίνδυνο η Maserati, που είχε 82 εκ. ευρώ απώλειες το πρώτο 6μηνο του 2024
Σε κάθε περίπτωση, υπάρχουν συγκεκριμένες μάρκες που δεν μπορούν να… αισθάνονται και πολύ άνετα. Χαρακτηριστική περίπτωση είναι η Maserati, η οποία κατέγραψε απώλειες 82 εκατομμυρίων ευρώ από την αρχή του 2024 μέχρι τα Ιουνίου. Η οποία δεν αποκλείεται να πωληθεί από το να «κλείσει» εντελώς, όπως αναφέρθηκε μέσω της Automotive News Europe.
Ούτε η Lancia πρέπει να αισθάνεται σίγουρη, παρά το πρόσφατο λανσάρισμα της νέας Ypsilon
Σύμφωνα με αναλυτές, ούτε η DS ούτε η Lancia μπορούν να αισθάνονται άνετα. Και ειδικά για τη Lancia μπορούμε να πούμε ότι αποτελεί έκπληξη, διότι μόλις πριν λίγο καιρό παρουσίασε την νέα Ypsilon, φιλοδοξώντας περαιτέρω επέκταση και με άλλα μοντέλα στις ευρωπαϊκές αγορές. Κλείνοντας, να πούμε ότι η Stellantis θα λανσάρει συνολικά 20 νέα μοντέλα σε όλες τις μάρκες της το 2024, με πολλά από αυτά να είναι εκείνα που ίσως ανατρέψουν τις «χαμηλές πτήσεις» των πωλήσεων.