Το πλήρωμα του χρόνου για την Alfa Romeo Giulietta έφτασε.
Κλείνει τον «κύκλο» της η Giulietta
4.728 Επισκέψεις στο άρθρο (17/2/2020)
Το πλήρωμα του χρόνου για την Alfa Romeo Giulietta έφτασε καθώς το εντυπωσιακό hatchback ολοκληρώνει την παραγωγή του, δίνοντας τη θέση του στην πολλά υποσχόμενη Tonale.
«Όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν», ρητό το οποίο μέσα σε όλα αγγίζει και το χώρο του αυτοκινήτου και στη συγκεκριμένη περίπτωση την Alfa Romeo Giulietta. Από το 2010 που άρχισε την παραγωγή του, το μοντέλο βρίσκεται στη γκάμα της ιταλικής μάρκας, ωστόσο σύμφωνα με δημοσιεύματα ήρθε η ώρα να αποχαιρετήσει.
Το αναπόφευκτο δε θα αργήσει να συμβεί καθώς οι Ιταλοί συνάδελφοι αναφέρουν πως θα συμβεί τον Μάρτιο του 2020. Η απόφαση αυτή αποτελεί μέρος του πλάνου της Fiat Chrysler Automobiles που εκχέει εκατομμύρια ευρώ για να αναδιαμορφώσει μεταξύ άλλων και το εργοστάσιο της στο Cassino της Ιταλίας, όπου θα δημιουργήσει ολοκαίνουργια μοντέλα, όπως ένα crossover από τη Maserati.
Από κει και πέρα τα ιταλικά μέσα κάνουν λόγο πως το αυτοκίνητο που θα πάρει τη θέση της Giulietta θα είναι το μοντέλο παραγωγής του νέου crossover που θα βασιστεί στο πρωτότυπο της Tonale, η παραγωγή του οποίου έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το 2021. Παράλληλα έχει επιβεβαιωθεί πως ένα χρόνο αργότερα θα ξεκινήσει την κατασκευή του και ένα ακόμα SUV με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης για αρχή, ενώ στη συνέχεια θα υπάρξει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
Τέλος να σημειώσουμε πως μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει επίσημη ανακοίνωση από την Alfa Romeo για το τέλος της Giulietta, ωστόσο τα ξένα μέσα αναφέρουν πως αυτό είναι απλά θέμα χρόνου.
...Τελος εποχης οχι μονο για την Τζουλιετα, αλλα για ολη την Alfa Romeo. Ας ελπισουμε ο υπερομιλος με τις δεκα μαρκες που ανηκει τωρα, να της δωσει ωθηση προς τα πανω. Aλλα προπαντων η Alfa να παραμεινει Alfa.
Η Giulietta κακό αμάξι δεν είναι και έχει και εξαιρετική τιμή πράγματι αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι δεν είναι ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟ... για το λόγο αυτό και δεν πουλάει, 70.000 (και αν) μονάδες είναι ΤΙΠΟΤΑ (να μην αναφερθούμε στην Giulia, θα κλάψουμε...)... καταπληκτικό ήταν και το NSU80 (για τους παλαιότερους) αλλά η NSU 'κοιμήθηκε'... και να μην ξεχνιόμαστε, τι να το κάνω εγώ εάν πχ η Giulietta είναι καλύτερη από το 308 (για εμένα είναι!), αυτό που μένει είναι οτι το gruppo ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ στην PSA... ΕΠΟΜΕΝΩΣ , KAΛΑ ΟΝΕΙΡΑ... Παρεμπιπτόντως, αυτές τις μέρες έτυχε να οδηγάω ένα panda... κακό αμαξάκι δεν το λες, πατηματάκια έχει, απόσβεση ανάρτησης μια χαρά,χώρους έχει, αξιοπρεπές τιμόνι... όμως ταμπλω για φάπες, υλοποίηση με ηλίθιες επιλογές και μου το φέρνει 8+ λίτρα με μόλις 80κάτι άλογα... εκτός τόπου και χρόνου... αντικειμενικά, φθηνό είναι, με πολύ καλό value for money... θα το αγόραζα? ... ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!! (αν το παράδειγμα δεν σας λέει κάτι, απλά είστε κολημένοι και πρέπει να το κοιτάξετε...)
Εξαιρετικό αυτοκίνητο - είμαι πολύ τυχερός που είμαι κάτοχος μιας Giulleta . 1,6 πετρέλαιο δεν καίει τίποτα, εξαιρετικές ροπές, τέλη κυκλοφορίας 111 ευρώ μοναδικό στήσιμο στο δρόμο, καθόλου ζημιές, διαχρονική εμφάνιση όπως εξάλλου όλες σχεδόν οι ΑΛΦΑ -τι άλλο να ζητήσεις. Δεν πειράζει αν δεν αντικατασταθεί - θα παραμείνει all time classic !!
Τσακαλια καλησπερα
Πρώτο αυτοκίνητο που οδήγησα Alfa Romeo sud του πατέρα μου και ακόμα θυμάμαι τον ήχο της. Όσον αφορά την άλφα πραγματικά οι Ιταλοί έχουν βαλθεί να την καταστρέψουν οι 70000 πωλήσεις είναι όντως πολύ μικρός αριθμός αν δούμε τον ανταγωνισμό κορολλα 1.2 εκατομμύρια σιβικ 750000 χιλιάδες γκολφ 750000 και το δικό μου άστρα πωλήσεις μόνο Ευρώπη 220000. Αν πωλούσαν στους αγαπημένους μας Γερμανούς που την είχα ζητήσει θα τρομερή εξέλιξη βλέπε Σκόντα από 70000 πωλήσεις τώρα 1 εκατομμύριο. Το διαμάντι αυτό της άλφα οι Ιταλοί το παράτησαν και το κατέστρεψαν. Αγαπημένο αυτοκίνητο η τζουλιετα αλλά 10 χρόνια το ίδιο μοντέλο με κατανάλωση στο Θεό και τέλη που ούτε καν θέλω να μάθω. Θα μπορούσαν να κάνουν καινούργια γενιά με κινητήρα 1.0 120 αυτό που φοράει νόμιζω φιατ 500 Χ η το ρενεγατε. Άκου κανειςςςςςςς? Χαιρετίσματα από σαλονικα
FCA: Η μοναδική εταιρεία που σταματάει μοντέλα (και μάλιστα από τις πιο εμπορικές κατηγορίες!) ή ακόμα και ολόκληρες φίρμες χωρίς να έχει καν το παραμικρό πλάνο αντικατάστασης!
...ξεπερασμένο, γερασμένο, χρόνια τώρα. Ήταν ανταγωνιστική όταν βγήκε, αλλά μέχρι εκεί. Πολλά θέματα η Alfa, με πολλαπλές συγχωνεύσεις / εξαγορές καταφέρνει να επιβιώνει. Δεν υπάρχει γκάμα, δεν υπάρχει ούτε εύρος αλλά ούτε βάθος μοντέλων, όποτε θα ζοριστεί πολύ.
Θα τα καταφέρει μήπως στην ηλεκτρική εποχή που έφτασε ήδη ??
Για να δούμε...
τα τελευταία 5 χρονια οι καλοθελητές έχουν φαγωθεί να την καταργήσουν..συνέχεια τέτοια άρθρα δημοσιεύουν….όμως η Ιταλίδα ζει και βασιλεύει γιατί δεν εχει ξεπεραστεί παρόλα τα χρονια της απεναντίας τους γλεντάει ολους στην κατηγορία...και με τι τιμές πώλησης για αυτά που προσφέρει , με 70 χιλιάδες πωλήσεις το χρόνο δεν είναι και λίγες..αν ο κόσμος ήξερε ..δεν θα αγόραζε τα Γιαρις και τα Κορσα…..
...Τελος εποχης οχι μονο για την Τζουλιετα, αλλα για ολη την Alfa Romeo. Ας ελπισουμε ο υπερομιλος με τις δεκα μαρκες που ανηκει τωρα, να της δωσει ωθηση προς τα πανω. Aλλα προπαντων η Alfa να παραμεινει Alfa.
Η Giulietta κακό αμάξι δεν είναι και έχει και εξαιρετική τιμή πράγματι αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι δεν είναι ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟ... για το λόγο αυτό και δεν πουλάει, 70.000 (και αν) μονάδες είναι ΤΙΠΟΤΑ (να μην αναφερθούμε στην Giulia, θα κλάψουμε...)... καταπληκτικό ήταν και το NSU80 (για τους παλαιότερους) αλλά η NSU 'κοιμήθηκε'... και να μην ξεχνιόμαστε, τι να το κάνω εγώ εάν πχ η Giulietta είναι καλύτερη από το 308 (για εμένα είναι!), αυτό που μένει είναι οτι το gruppo ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ στην PSA... ΕΠΟΜΕΝΩΣ , KAΛΑ ΟΝΕΙΡΑ... Παρεμπιπτόντως, αυτές τις μέρες έτυχε να οδηγάω ένα panda... κακό αμαξάκι δεν το λες, πατηματάκια έχει, απόσβεση ανάρτησης μια χαρά,χώρους έχει, αξιοπρεπές τιμόνι... όμως ταμπλω για φάπες, υλοποίηση με ηλίθιες επιλογές και μου το φέρνει 8+ λίτρα με μόλις 80κάτι άλογα... εκτός τόπου και χρόνου... αντικειμενικά, φθηνό είναι, με πολύ καλό value for money... θα το αγόραζα? ... ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!! (αν το παράδειγμα δεν σας λέει κάτι, απλά είστε κολημένοι και πρέπει να το κοιτάξετε...)
Εξαιρετικό αυτοκίνητο - είμαι πολύ τυχερός που είμαι κάτοχος μιας Giulleta . 1,6 πετρέλαιο δεν καίει τίποτα, εξαιρετικές ροπές, τέλη κυκλοφορίας 111 ευρώ μοναδικό στήσιμο στο δρόμο, καθόλου ζημιές, διαχρονική εμφάνιση όπως εξάλλου όλες σχεδόν οι ΑΛΦΑ -τι άλλο να ζητήσεις. Δεν πειράζει αν δεν αντικατασταθεί - θα παραμείνει all time classic !!
Τσακαλια καλησπερα Πρώτο αυτοκίνητο που οδήγησα Alfa Romeo sud του πατέρα μου και ακόμα θυμάμαι τον ήχο της. Όσον αφορά την άλφα πραγματικά οι Ιταλοί έχουν βαλθεί να την καταστρέψουν οι 70000 πωλήσεις είναι όντως πολύ μικρός αριθμός αν δούμε τον ανταγωνισμό κορολλα 1.2 εκατομμύρια σιβικ 750000 χιλιάδες γκολφ 750000 και το δικό μου άστρα πωλήσεις μόνο Ευρώπη 220000. Αν πωλούσαν στους αγαπημένους μας Γερμανούς που την είχα ζητήσει θα τρομερή εξέλιξη βλέπε Σκόντα από 70000 πωλήσεις τώρα 1 εκατομμύριο. Το διαμάντι αυτό της άλφα οι Ιταλοί το παράτησαν και το κατέστρεψαν. Αγαπημένο αυτοκίνητο η τζουλιετα αλλά 10 χρόνια το ίδιο μοντέλο με κατανάλωση στο Θεό και τέλη που ούτε καν θέλω να μάθω. Θα μπορούσαν να κάνουν καινούργια γενιά με κινητήρα 1.0 120 αυτό που φοράει νόμιζω φιατ 500 Χ η το ρενεγατε. Άκου κανειςςςςςςς? Χαιρετίσματα από σαλονικα
FCA: Η μοναδική εταιρεία που σταματάει μοντέλα (και μάλιστα από τις πιο εμπορικές κατηγορίες!) ή ακόμα και ολόκληρες φίρμες χωρίς να έχει καν το παραμικρό πλάνο αντικατάστασης!
...ξεπερασμένο, γερασμένο, χρόνια τώρα. Ήταν ανταγωνιστική όταν βγήκε, αλλά μέχρι εκεί. Πολλά θέματα η Alfa, με πολλαπλές συγχωνεύσεις / εξαγορές καταφέρνει να επιβιώνει. Δεν υπάρχει γκάμα, δεν υπάρχει ούτε εύρος αλλά ούτε βάθος μοντέλων, όποτε θα ζοριστεί πολύ. Θα τα καταφέρει μήπως στην ηλεκτρική εποχή που έφτασε ήδη ?? Για να δούμε...
τα τελευταία 5 χρονια οι καλοθελητές έχουν φαγωθεί να την καταργήσουν..συνέχεια τέτοια άρθρα δημοσιεύουν….όμως η Ιταλίδα ζει και βασιλεύει γιατί δεν εχει ξεπεραστεί παρόλα τα χρονια της απεναντίας τους γλεντάει ολους στην κατηγορία...και με τι τιμές πώλησης για αυτά που προσφέρει , με 70 χιλιάδες πωλήσεις το χρόνο δεν είναι και λίγες..αν ο κόσμος ήξερε ..δεν θα αγόραζε τα Γιαρις και τα Κορσα…..