Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ευρύχωρα μοντέλα που δεν θυσιάζουν ευελιξία. Ποιο είναι όμως το καλύτερο;
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ευρύχωρα μοντέλα που δεν θυσιάζουν ευελιξία. Ποιο είναι όμως το καλύτερο;

Κόντρα ευρυχωρίας

27.735 Επισκέψεις στο άρθρο (12/2/2016)

Hyundai i20, Opel Corsa και Toyota Yaris επιβεβαιώνουν την προφητεία του σοφού γέροντα σχεδιαστή: «Θα πληρώνεις λίγα για να αγοράζεις μικρό και ευέλικτο, αλλά θα είναι σαν να παίρνεις χώρους και ασφάλεια μικρομεσαίου»!

Μόνο τυχαίο δεν είναι που τα σημερινά μοντέλα της μικρής κατηγορίας έχουν με διαφορά το πάνω χέρι στις πωλήσεις. Από τη μια είναι σίγουρα η οικονομική στενότητα, που δεν αφήνει περιθώρια για ανοίγματα, από την άλλη όμως είναι η ίδια η φιλοσοφία των σύγχρονων μικρών, που είναι μικρά μόνο στο μάτι. Οι compact διαστάσεις τους (αν και πλέον τα περισσότερα μικρά ξεπερνούν τα 4 μέτρα σε μήκος) κάθε άλλο παρά συμβιβασμούς σε ευρυχωρία συνεπάγεται.
Τα μικρά μοντέλα σήμερα είναι σε θέση να προσφέρουν ανέσεις, αλλά και ασφάλεια, μεγαλύτερων αυτοκινήτων. Υπό το πρίσμα αυτό παίζουν το ρόλο του μικρού οικογενειακού, που θα καλύψει τις ανάγκες μιας μικρή οικογένειας με ένα ή δύο παιδιά. Και όλα αυτά πληρώνοντας τουλάχιστον 3.000 ευρώ λιγότερα σε σχέση με ένα κλασικό οικογενειακό μικρομεσαίο χάτσμπακ μοντέλο. Τα μικρά, που ξεχωρίσαμε για την ευρυχωρία και τις ανέσεις τους είναι το νέο Hyundai i20, το Opel Corsa και το Toyota Yaris.
Το στυλ μετράειΜιας και απευθύνονται κυρίως σε νεανικό κοινό, τα μικρά μοντέλα δίνουν έμφαση στο στυλ, που είναι πρωταρχικός παράγοντας επιλογής για την συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων.
Το 5θυρο αμάξωμα του νέου i20 είναι δημιούργημα της σχεδιαστικής «φιλοσοφίας» η οποία ονομάστηκε «Fluidic Sculpture». Εξωτερικά, υπάρχει αισθητική συνέχεια με το προηγούμενο μοντέλο, ωστόσο τώρα η σχεδίαση είναι πιο μοντέρνα. Κυρίαρχα στοιχεία είναι τα ευμεγέθη φώτα εμπρός και πίσω καθώς και το μαύρο κάλυμμα που υπάρχει στην πίσω κολόνα και το οποίο αποτελεί στοιχείο διαφοροποίησης του i20 και τονίζει τον «χαρακτήρα» του. 
Το νέο Opel Corsa αν και διατηρεί τις βασικές αναλογίες του προηγούμενου δείχνει μοντέρνο και χαριτωμένο χάρη στην «ADAMoποίηση» της συνολικής εξωτερικής του εικόνας. Όλα τα λεφτά είναι η μάσκα με τη μεγάλη εισαγωγή αέρα, οι κυρτωμένες επιφάνειες στο καπό, οι ελλειπτικοί προβολείς με LED ημέρας σε σχήμα λεπίδας, όπως και η νεύρωση στο κάτω μέρος των θυρών. Η 3θυρη έκδοση διαθέτει διαφορετικό πίσω μέρος σε σχέση με την 5θυρη, με την οροφή να πέφτει προς τα πίσω ακριβώς όπως σε κουπέ μοντέλα, προσφέροντας μια πιο σπορτίφ εικόνα. 
Το Toyota Yaris έχει το πιο εντυπωσιακό μπροστινό μέρος. Τη διαφορά στην εμφάνιση κάνει η τεράστια εισαγωγή , που ενώνεται με τη μάσκα έτσι ώστε να δίνει την εντύπωση ενός «Χ». Έτσι τονίζεται η σχεδιαστική φόρμα «under priority», που υιοθετούν τα νέα μοντέλα της Toyota. Χωρίς αμφιβολία αυτή η εκδοχή του Yaris είναι και η ομορφότερη.
Πως το καταφέρνουν;To μυστικό της χωροταξικής επιτυχίας των τριών μοντέλων είναι ο συνδυασμός τριών παραγόντων: Αυξημένο μήκος - μεγάλο μεταξόνιο - σχεδίαση. Τα μικρά πλέον φλερτάρουν ή και ξεπερνούν τα 4 μ. σε μήκος. Το νέο Hyundai i20 φτάνει τα 4.035 χλστ. σε μήκος και το Opel Corsa τα 4.021, όταν το Toyota Yaris με 3.950 χλστ. είναι κάτω από το όριο των 4 μ. Το Hyundai i20 έχει επίσης το μεγαλύτερο μεταξόνιο με 2.570 χλστ. με τα Corsa και Yaris να είναι στα 2.510 χλστ. Σχετικά με τη σχεδίαση είναι εμφανής η τάση των κατασκευαστών να «ακροβολίζουν» τους τροχούς στις γωνίες των αμαξωμάτων μειώνοντας στο μικρότερο δυνατόν το μήκος του εμπρός και πίσω πρόβολου.

Ευρύχωρα μοντέλα που δεν θυσιάζουν ευελιξία. Ποιο είναι όμως το καλύτερο;

Ευρύχωρα μοντέλα που δεν θυσιάζουν ευελιξία. Ποιο είναι όμως το καλύτερο;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Autotriti.gr