Ο V8 κινητήρας twin-turbo των 4,0 λίτρων προσφέρει 640 άλογα και 900 Nm ροπής.
Ξανά στα χέρια της Mercedes το ρεκόρ στο Nurburgring
4.599 Επισκέψεις στο άρθρο (11/11/2020)
H Mercedes το `πε και το έκανε! Η Porsche Panamera Turbo έμεινε στην κορυφή για περίπου 3 μήνες καθώς η AMG GT 63 S κατάφερε να το πάρει πίσω το ρεκόρ της πιο γρήγορης λιμουζίνας στο Ring. Δείτε το video.
Τον Αύγουστο η Porsche ανακοίνωσε πως η ανανεωμένη Panamera Turbo έγινε η γρηγορότερη πολυτελής «λιμουζίνα» στο Nurburgring με χρόνο 7:29.81 αλλά τώρα, το ρεκόρ ξαναβρίσκεται στα χέρια της Μercedes, αφού η εταιρεία με έμβλημα το «αστέρι» ανακοίνωσε πως η AMG GT 63 S 4Matic+ κατάφερε να σημειώσει χρόνους 7:23.009 και 7:27.800 στην διάσημη πίστα.
Η Mercedes είπε ότι το αυτοκίνητο ήταν πλήρως εργοστασιακό αλλά καλά εξοπλισμένο για το ρεκόρ, χάρη στον κινητήρα V8 twin-turbo 4.0-λίτρων που προσφέρει 640 άλογα και 900 Nm ροπής σε συνδυασμό με ένα κιβώτιο 9 ταχυτήτων και σύστημα τετρακίνησης. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 3,2 δευτερόλεπτα με την μέγιστη τελική ταχύτητα να φτάνει τα 315 χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο του ρεκόρ «φορούσε» ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup2 και ένα ειδικό αεροδυναμικό πακέτο. Και τα δύο προσφέρονται προαιρετικά στην AMG GT 63 S 4MATIC+.
Μετά τον γύρο του ρεκόρ, ο Demian Schaffert, ο οδηγός ανάπτυξης που πέτυχε το ρεκόρ για λογαριασμό της Mercedes είπε: «Παρόλο που βρίσκομαι μαζί με την GT 63 κατά την διάρκεια της ανάπτυξής της για πολλά χρόνια, είναι πάντα εντυπωσιακό να βλέπουμε τι μπορούμε να καταφέρουμε με αυτό το εντυπωσιακό αυτοκίνητο». Ο ίδιος πρόσθεσε επίσης ότι το μοντέλο έχει διπλή «προσωπικότητα» καθώς είναι άνετο και εξοπλισμένο με έξυπνα συστήματα ασφαλείας, αλλά προσφέρει επίσης «εξαιρετικά υψηλό επίπεδο κύλισης και ακρίβειας».
... γράφουν αρκετοί ειδικοί στον τύπο, ηλεκτρονικό και παραδοσιακό, youtubers άλλοι έμπειροι και άλλοι λιγότερο έμπειροι... κ.τ.λ. ότι η bmw, η audi είναι πιο σπόρ, πιο γρήγορες, με καλύτερη αίσθηση, κ.τ.λ. όπως και κάποιοες από τις porsche... εν μέρει προσωπικά να συμφωνήσω... ΟΜΩΣ σε παντώς είδους κόντρες η mercedes έχει τον ανυπέρβλητο αυτό τρόπο να ηγείται, να προηγείται και να ισοπεδώνει... αρκετά από τα μειονεκτήματα της ώστε να βγαίνει πρώτη και οι υπόλοιποι να αναρωτιούνται το πως τα καταφέρνει.-
Παράκληση, όσοι δεν κλικαραν το συγκεκριμένο βίντεο να το δουν.
Αυτος ο οδηγός, με αυτή τη ...λιμουζίνα! και σε αρκετά σημεία σε βρεγμένο δρόμο, κάνει δεσπότες! (όχι απλά παπάδες). Συγκλονιστικό!
Επίσης, ως βετεράνος οδηγός στο PS2,3,4 σύντομα κ στο 5!, νομίζω ότι σε ορισμένα σημεία (ανηφορικά) η AMG GT 63 S 4MATIC+ έχει περιθώριο να κινηθεί κ πιο γρήγορα, κ να μειώσει κ άλλο το χρόνο.
... γράφουν αρκετοί ειδικοί στον τύπο, ηλεκτρονικό και παραδοσιακό, youtubers άλλοι έμπειροι και άλλοι λιγότερο έμπειροι... κ.τ.λ. ότι η bmw, η audi είναι πιο σπόρ, πιο γρήγορες, με καλύτερη αίσθηση, κ.τ.λ. όπως και κάποιοες από τις porsche... εν μέρει προσωπικά να συμφωνήσω... ΟΜΩΣ σε παντώς είδους κόντρες η mercedes έχει τον ανυπέρβλητο αυτό τρόπο να ηγείται, να προηγείται και να ισοπεδώνει... αρκετά από τα μειονεκτήματα της ώστε να βγαίνει πρώτη και οι υπόλοιποι να αναρωτιούνται το πως τα καταφέρνει.-
Περιμένω χρόνο από την αναμενόμενη BMW M5 CS.
Παράκληση, όσοι δεν κλικαραν το συγκεκριμένο βίντεο να το δουν. Αυτος ο οδηγός, με αυτή τη ...λιμουζίνα! και σε αρκετά σημεία σε βρεγμένο δρόμο, κάνει δεσπότες! (όχι απλά παπάδες). Συγκλονιστικό! Επίσης, ως βετεράνος οδηγός στο PS2,3,4 σύντομα κ στο 5!, νομίζω ότι σε ορισμένα σημεία (ανηφορικά) η AMG GT 63 S 4MATIC+ έχει περιθώριο να κινηθεί κ πιο γρήγορα, κ να μειώσει κ άλλο το χρόνο.