Το πρώτο Scala βγήκε από την γραμμή παραγωγής έτοιμο να θέσει, σύμφωνα με την μάρκα, νέα στάνταρ σε μια σειρά από τομείς στην κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων.
Η παραγωγή του νέου Skoda Scala ξεκίνησε στο κεντρικό εργοστάσιο της μάρκας στo Mlada Boleslav. Με την έναρξη της παραγωγής του ολοκαίνουργιου μοντέλου, ξεκίνησε ένα νέο κεφάλαιο για την τσέχικη μάρκα αφού η πρόταση της μάρκας στα μικρομεσαία είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που βασίζεται στην πλατφόρμα MQB-A0 του Volkswagen Group.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Skoda, Bernhard Maier, δήλωσε: «Ξεκινάμε ένα νέο κεφάλαιο στην γκάμα της Skoda. Πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο που θέτει σημεία αναφοράς σε ό, τι αφορά την τεχνολογία, την ασφάλεια και τον σχεδιασμό. Είμαστε πεπεισμένοι ότι το Scala έχει μια καλή ευκαιρία να επαναπροσδιορίσει την οικογένεια μοντέλων της μάρκας.»
Ο Michael Oeljeklaus, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Skoda για την Παραγωγή και τον Εφοδιασμό, τονίζει: «Η έναρξη της παραγωγής του νέου Scala είναι μια πολύ ιδιαίτερη ευκαιρία για όλη την εταιρεία, ειδικά για το εργατικό μας δυναμικό. Το νέο μοντέλο σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε στο Mladá Boleslav - και θα κατασκευάζεται και εδώ από σήμερα »
Περνώντας στην παλέτα των μηχανικών συνόλων του νέου Scala, αυτή απαρτίζεται από πέντε επιλογές κινητήρων που συμμορφώνονται με το νεότερο πρότυπο Euro6d-Temp και αναλύονται σε τρεις βενζίνης, έναν ντίζελ και έναν διπλού καυσίμου με φυσικό αέριο και βενζίνη. Ειδικότερα, στη βάση της γκάμας των βενζινοκινητήρων συναντούμε τον 1.000άρη TSI με απόδοση 95 ίππων, που συνδυάζεται με 5άρι μηχανικό κιβώτιο, ενώ ένα σκαλοπάτι ψηλότερα βρίσκουμε τον ίδιο κινητήρα σε έκδοση ισχύος 115 ίππων που θα προσφέρεται είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσων, είτε με 7άρι αυτόματο DSG διπλού συμπλέκτη. Στην κορυφή των βενζινοκινητήρων εδρεύει ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI Evo κινητήρας των 150 ίππων που θα προσφέρεται με τις προαναφερθείσες επιλογές μετάδοσης.
Στο ντίζελ υπάρχει αποκλειστικά η επιλογή του TDI κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λτ. με απόδοση 115 ίππων και 250 Nm ροπής και τις τελευταίες επιλογές στη μετάδοση. Επιπλέον, υπογραμμίζουμε πως στα τέλη του 2019 θα προστεθεί στη γκάμα και μια έκδοση διπλού καυσίμου G-Tec με CNG (φυσικό αέριο και βενζίνη). Στην ουσία αναφερόμαστε στον τρικύλινδρο 1.000άρη της μάρκας που αποδίδει 90 ίππους και εφοδιάζει τα αδελφά μοντέλα VW Polo TGI και SEAT Ibiza TGI.