ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

To Mazda 3.

To Mazda CX-30.

To Mazda MX-30.

Ξεπερνά τις προσδοκίες ο Skyactiv-X της Mazda

4.154 Επισκέψεις στο άρθρο (28/11/2019)

Oύτε ο CEO της Mazda Εurope δεν περίμενε πως ο νέος Skyactiv-X θα είχε τόση «πέραση» στο κοινό.


Μεγαλύτερη από ό,τι αναμενόταν είναι η ζήτηση για τον καινούριο SkyActiv-X κινητήρα στην Ευρώπη σύμφωνα με την Mazda, παρά το γεγονός ότι εκδόσεις που εφοδιάζονται με αυτό το μοτέρ είναι λίγο πιο ακριβές.

Ο ίδιος ο CEO της Mazda Europe Υasuhiro Aoyama μιλώντας στην Automotive News δήλωσε πως το ενδιαφέρον που δείχνει το κοινό είναι πολύ ενθαρρυντικό: « Aπό τότε που λανσάραμε τον κινητήρα βρεθήκαμε αντιμέτωποι με μια ευχάριστη έκπληξη καθώς το 60% των παραγγελιών για το Mazda 3 είναι εξοπλισμένα με τον κινητήρα Skyactiv-X, όπως επίσης και το 45% των παραγγελιών για το CX-30.

Η Mazda υπόσχεται ότι ο κινητήρας  αυτός προσφέρει στους οδηγούς την απόλυτη απόδοση ενός βενζινοκινητήρα και την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 ενός κινητήρα diesel.

Στο Mazda3, ο 4κύλινδρος κινητήρας Skyactiv-X χωρητικότητας 2,0 λίτρων είναι εξοπλισμένος με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 24 volt και αποδίδει 180 ίππους και 224 Nm ροπής με τις εκπομπές CO2 να κυμαίνονται μεταξύ 122 έως 157 γρ/χλμ. σύμφωνα με τα τεστ WLTP. Συγκριτικά, εκπέμπει 5% έως 10% λιγότερο CO2 από έναν βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων, ενώ σε σχέση με έναν πετρελαιοκινητήρα η βελτίωση κυμαίνεται μεταξύ 1,5% και 7%. 

Τέλος, ο Aoyama ισχυρίστηκε ότι το best-seller της φίρμας το επόμενο έτος θα γίνει το μικρομεσαίο CX-30 εκτοπίζοντας από την πρώτη θέση το μεγαλύτερο CX-5. Στην προσπάθειά της να μειώσει τον μέσο όρο εκπομπών ρύπων που παράγουν τα μοντέλα της, η Mazda θα λανσάρει το καλοκαίρι το πρώτο της ηλεκτρικό crossover, το MX-30.
 

Mercedes
Moto