ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Lancia: Επιβεβαίωσε την Ypsilon HF δημοσιεύοντας το νέο λογότυπο!

6.882 Επισκέψεις στο άρθρο (15/3/2024)
Lancia: Επιβεβαίωσε την Ypsilon HF δημοσιεύοντας το νέο λογότυπο!
2 Φωτογραφίες »

- Επιβεβαιώθηκε για το 2025 η έλευση της Lancia Ypsilon HF.
- Ντεμπούτο για το νέο λογότυπο ΗF.
- Με 240 άλογα η Lancia Ypsilon HF.
- Αυτονομία περίπου στα 403 χιλιόμετρα.

Επιβεβαιώθηκε για το 2025 η έλευση της Lancia Ypsilon HF

Η Lancia αποκάλυψε την τελευταία σχεδίαση του διάσημου λογότυπου της HF και επιβεβαίωσε ότι θα κοσμεί μεταξύ άλλων τη νέα ισχυρότερη έκδοση της ολοκαίνουργιας Ypsilon, για την οποία σας έχουμε ενημερώσει. Η σπορ έκδοση του νέου ιταλικού μοντέλου θα έχει 240 άλογα, δηλαδή 84 επιπλέον άλογα από το τυπικό μοντέλο, ενώ θα λάβει και τις κατάλληλες διαφοροποιήσεις στην εμφάνιση.

Ντεμπούτο για το νέο λογότυπο ΗF

Το νέο λογότυπο «HF» που ετοίμασε η Lancia, είναι μια εξέλιξη του πρωτότυπου που χρονολογείται από το 1960 και αποτελείται από ένα ελεφαντάκι σε συνδυασμό με τα γράμματα HF. Τα χρώματα που έχει χρησιμοποιηθεί είναι τα λευκό, κόκκινο και μαύρο, ακολουθώντας και αυτά το αρχικό λογότυπο.

Με 240 άλογα η Lancia Ypsilon HF

Από κει και πέρα, όπως προαναφέραμε, η Lancia επιβεβαίωσε την έλευση της νέας ηλεκτροκίνητης Lancia Ypsilon HF. Ο διευθύνων σύμβουλος της Lancia, Luca Napolitano, έχει ήδη δώσει κάποιες πληροφορίες για αυτό το μοντέλο της μάρκας, όπως το ότι θα έρθει εντός του 2025, ότι θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό και προσθιοκίνητο με απόδοση 240 ίππους, χρησιμοποιώντας το ίδιο σύστημα με το επερχόμενο Abarth 600e. Επιπλέον, η επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα θα διαρκεί 5,8 δευτερόλεπτα.

Αυτονομία περίπου στα 403 χιλιόμετρα

Όσον αφορά τη μπαταρία, είναι πιθανό να διατηρήσει εκείνη των 51 kWh, που υπόσχεται 403 χιλιόμετρα αυτονομίας στην απλή ηλεκτρική έκδοση. Επιπλέον, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η Ypsilon HF θα έχει μειωμένη απόσταση από το έδαφος και αυξημένο πλάτος κατά 5 εκατοστά από την απλή Ypsilon, με νέα ρύθμιση της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης. Τέλος, είναι πολύ πιθανό να βασίζεται στη νέα και εξελιγμένη πλατφόρμα Perfo eCMP της Stellantis. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα είναι μια τροποποιημένη έκδοση CMP που εστιάζει περισσότερο σε μια σπορ οδηγική εμπειρία.

Autotriti.gr
VW