Δέκα έως δεκαέξι φορές πάνω, σε σχέση με αυτές των παλαιών αυτοκινήτων, είναι οι εκπομπές αιωρούμενων σωματιδίων των παλαιών ταξί.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΑΑ (Συνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), οι συχνές στάσεις και οι συνεχόμενες διελεύσεις στο κέντρο της Αθήνας των παλαιών ταξί επιβαρύνουν την ατμόσφαιρα με ρύπους επιβλαβείς για την ανθρώπινη υγεία.
Μάλιστα σημειώνει πως οι εκπομπές ρύπων και πιο συγκεκριμένα αυτές των αιωρούμενων σωματιδίων είναι 10 ως 16 φορές πιο αυξημένες στα αυτοκίνητα πολύ παλαιάς τεχνολογίας, όπως είναι τα Euro 2 και 3 σε σύγκριση με τα οχήματα τρέχουσας τεχνολογίας Euro 6.
Επιπλέον ο σύνδεσμος έρχεται σε αντίθεση με αυτούς που ζητούν την αύξηση των ορίων ηλικίας των ταξί από τα 15 στα 22 χρόνια, ενημερώνοντας πως μία παράταση 7 ετών στα ήδη πεπαλαιωμένα και αρκετά επιβαρυμένα οχήματα δεν θα έχει μόνο επιπτώσεις στην ποιότητα μεταφοράς για τους πολίτες (και τους τουρίστες) που χρησιμοποιούν αυτά τα μέσα. Θα έχει επίσης επιπτώσεις άμεσα συνδεδεμένες με την ανθρώπινη υγεία.
Καρδιακά νοσήματα, αναπνευστικά προβλήματα, καθώς και πρόωροι θάνατοι είναι επιπτώσεις που είναι πλέον άμεσα συνδεδεμένες με τους ρύπους που εκπέμπονται από οχήματα παλαιότερης τεχνολογίας, όπως επικαλείται και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας.
Τέλος ολοκληρώνει ζητώντας από την πολιτεία να προστατέψει τους πολίτες, εφαρμόζοντας πολιτικές και τη νομοθεσία που δεν επιτρέπουν την κυκλοφορία υπέργηρων οχημάτων, πολύ περισσότερο όταν αυτά είναι πετρελαιοκίνητα.