ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Lexus: «Εξηλεκτρισμός» στην πράξη, όχι στα λόγια

 Σχολιάστε 
4.960 Επισκέψεις στο άρθρο
Lexus: «Εξηλεκτρισμός» στην πράξη, όχι στα λόγια
2 Φωτογραφίες »

Συνεχίζοντας την πετυχημένη πορεία της σε μονοπάτια... καινοτομιών, η Lexus λανσάρει την πληρέστερη εξηλεκτρισμένη γκάμα μοντέλων ανάμεσα στον premium ανταγωνισμό.

Έριξε χυλόπιτα σε βενζίνη & diesel πριν από 13 χρόνια!

Από το ευρωπαϊκό best-seller NX, μέχρι το μικρομεσαίο SUV UX, η Lexus διαθέτει το «know how» στην κατασκευή premium μοντέλων εδώ και 25+ χρόνια. Ο λόγος; Το ότι εκτός της παραμέτρου «πολυτέλεια», οι Ιάπωνες φροντίζουν να ξεχωρίζουν και με τα εξηλεκτρισμένα μηχανικά σύνολα τα οποία φορούν τα οχήματά τους. Για όσους δεν το γνωρίζουν βέβαια, η Lexus κατέχει αρκετές παγκόσμιες πρωτιές στο παλμαρέ της. Ενδεικτικά θα αναφερθούμε στο RX 400h, το πρώτο πλήρως υβριδικό πολυτελές SUV (2005), το GS 450h, το πρώτο πισωκίνητο υβριδικό όχημα (2007) και το LS 600h, το πρώτο πλήρως υβριδικό V8 (2010).

Τελευταίο μη υβριδικό το 2009, πολυδιάστατη γκάμα επιλογών κίνησης

Στο σήμερα, η Lexus προσφέρει στην ελληνική αγορά αποκλειστικά εξηλεκτρισμένες επιλογές, με το τελευταίο μη υβριδικό μοντέλο της (IS 250) να πωλείται το μακρινό 2009! Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι Ιάπωνες έχουν ως «βιβλιογραφία» τεχνογνωσία 15+ χρόνων επί της υβριδικής κίνησης, για αυτό και επενδύουν περισσότερο στις πιο «καθαρές» μετακινήσεις. Πάνω συγκεκριμένη φιλοσοφία βαδίζουν και άλλες εταιρείες από τον ανταγωνισμό (BMW, Porsche), διατηρώντας ταυτόχρονα στην γκάμα τους και συμβατικές επιλογές (mild hybrid βενζίνης και diesel) σε ποσοστό 70-90%. Στον αντίποδα, άλλες εταιρείες (π.χ. Tesla), που προσπαθούν να καθιερωθούν στην αγορά, εστιάζουν αποκλειστικά στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών.
 
Η διαφοροποίηση της Lexus έγκειται στον πολυδιάστατο χαρακτήρα των προϊόντων της και την ομαλή μετάβαση στην νέα εποχή μέσα από την πληρέστερη εξηλεκτρισμένη premium γκάμα. Κάθε υποψήφιος αγοραστής μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε πλήρως υβριδικές, Plug-in υβριδικές και μία αμιγώς ηλεκτρική πρόταση για το επόμενο αυτοκίνητό του.


Τελευταίο μη-υβριδικό μοντέλο που πωλήθηκε στην Ελλάδα ήταν το IS 250, στο μακρινό 2009!
2 Φωτογραφίες »

Τελευταίο μη-υβριδικό μοντέλο που πωλήθηκε στην Ελλάδα ήταν το IS 250, στο μακρινό 2009!

Σελίδα 2Πρώτοι στο υδρογόνο & 5 γενιές υβριδικών
Σελίδα 3Από υβριδικά & Plug-in, μέχρι αμιγώς ηλεκτρικό
Σελίδα 4Τι κερδίζεις αγοράζοντας ένα Lexus;
Mercedes
AVON VS LINGLONG