Τα diesel που κυκλοφορούν (ακόμα και τα τελευταίας τεχνολογίας), δεν πιάνουν τα απαιτούμενα όρια σε ρύπους NOx.
Λονδίνο & Παρίσι VS diesel
5.209 Επισκέψεις στο άρθρο (30/3/2017)
Λονδίνο και Παρίσι θα μετρούν από φέτος μόνοι τους, τους πραγματικούς ρύπους των diesel, καθώς έβλεπαν την Ε.Ε να καθυστερεί. Φαίνονται πολύ αποφασισμένοι να τα διώξουν από τις πόλεις τους. Εσείς τι λέτε; Εμείς τι θα κάνουμε;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το μέτρο αυτό αποφασίστηκε σε μια συνάντηση μεταξύ του δημάρχου του Λονδίνου Sadiq Khan, της ομόλογου του στο Παρίσι Anne Hidalgo και αντιπροσώπων από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Τα τεστ που πραγματοποιούνται αυτή την περίοδο ελέγχουν μόνο ορισμένους ατμοσφαιρικούς ρύπους και γίνονται μέσα σε εργαστήρια , συνεπώς δεν καταγράφουν τις πραγματικές εκπομπές ρύπων. Τα νέα τεστ λοιπόν θα λαμβάνουν χώρα έξω στους δρόμους, ελέγχοντας κάθε τύπο ρύπου για κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά. Στη συνέχεια, τα αποτελέσματα θα γίνουν διαθέσιμα στο διαδίκτυο έτσι ώστε οι κάτοικοι- και πιθανοί αγοραστές αυτοκινήτων- να διαμορφώσουν τη δική τους άποψη.
Το σκάνδαλο diesel gate της Volkswagen φαίνεται πως έκανε τους αρμόδιους πιο συνειδητοποιημένους και τους έδωσε το έναυσμα να βρουν νέους, καλύτερους τρόπους για να μετρήσουν τους ρύπους που παράγονται από τα αυτοκίνητα στις πόλεις
Η δήμαρχος του Παρισιού Αnne Hidalgo ανακοίνωσε συνεργασίες με διαφορές οργανώσεις για να δουλέψουν μαζί με το Συμβούλιο για Καθαρές Μεταφορές και άλλους αναλυτές στην προσπάθεια να μετρηθούν οι ρύποι με νέους υπερσύγχρονους αισθητήρες.
Ο δήμαρχος του Λονδίνου είπε :« Με το να πραγματοποιούμε τεστ στους δρόμους πιστεύω ότι θα βοηθήσουμε τους Λονδρέζους να κάνουν την επιλογή τους για το επόμενο τους αυτοκίνητο ενημερωμένοι και θα δώσουμε κίνητρο στους κατασκευαστές να φτιάξουν καθαρά αυτοκίνητα συντομότερα».
Και άλλες μεγάλες πόλεις που είχαν λάβει μέρος στη περσινή σύνοδο κορυφής, τη C40 έχουν ήδη δεσμευτεί να δημιουργήσουν ένα παγκόσμιο δίκτυο κατάταξης των αυτοκινήτων με βάση τους ρύπους που εκπέμπουν. Μερικές από τις πόλεις αυτές είναι η Μαδρίτη, η πόλη του Μεξικό, το Μιλάνο, η Μόσχα, το Όσλο, η Σεούλ και το Τόκιο. Συν τοις άλλοις, ο Khan έχει ήδη περάσει μέτρο από το προηγούμενο έτος το οποίο προβλέπει πρόστιμο 10 λιρών για όσους οδηγούς εισέρχονται στην πόλη του Λονδίνου με αυτοκίνητα παλαιότερης τεχνολογίας Euro 4 και πίσω από τις 7 το πρωί μέχρι τις 6 το απόγευμα.
Όπως καταλαβαίνετε, αυτή είναι μια απόφαση με τεράστιες συνέπειες, καθώς τα diesel που κυκλοφορούν (ακόμα και τα τελευταίας τεχνολογίας), δεν πιάνουν τα απαιτούμενα όρια σε ρύπους NOx. Eχουν στην πραγματικότητα ρύπους πολύ υψηλότερους από τους επιτρεπόμενους για την είσοδο στις πόλεις. Σκεφτείτε τώρα τους πίνακες που θα βγάλουν Παρίσι και Λονδίνο, όπου θα βλέπεις ότι το αυτοκίνητο σου έχει σε NOx 850 ανά 1000 χλμ, όταν το όριο για να μπεις στην πόλη είναι 80 και αναμένεται να μειωθεί και άλλο.
Λέτε μετά τα γερμανικά σαπάκια, να αρχίσουμε να εισάγουμε και γαλλικά ή και αγγλικά δεξιοτίμονα; Πάντως Γάλλοι και Aγγλοι φαίνονται πολύ αποφασισμένοι να τα διώξουν από τις πόλεις τους. Εσείς τι λέτε;
Και άλλες μεγάλες πόλεις που είχαν λάβει μέρος στη περσινή σύνοδο κορυφής, τη C40 έχουν ήδη δεσμευτεί να δημιουργήσουν ένα παγκόσμιο δίκτυο κατάταξης των αυτοκινήτων με βάση τους ρύπους που εκπέμπουν. Μερικές από τις πόλεις αυτές είναι η Μαδρίτη, η πόλη του Μεξικό, το Μιλάνο, η Μόσχα, το Όσλο, η Σεούλ και το Τόκιο. Συν τοις άλλοις, ο Khan έχει ήδη περάσει μέτρο από το προηγούμενο έτος το οποίο προβλέπει πρόστιμο 10 λιρών για όσους οδηγούς εισέρχονται στην πόλη του Λονδίνου με αυτοκίνητα παλαιότερης τεχνολογίας Euro 4 και πίσω από τις 7 το πρωί μέχρι τις 6 το απόγευμα.
Όπως καταλαβαίνετε, αυτή είναι μια απόφαση με τεράστιες συνέπειες, καθώς τα diesel που κυκλοφορούν (ακόμα και τα τελευταίας τεχνολογίας), δεν πιάνουν τα απαιτούμενα όρια σε ρύπους NOx. Eχουν στην πραγματικότητα ρύπους πολύ υψηλότερους από τους επιτρεπόμενους για την είσοδο στις πόλεις. Σκεφτείτε τώρα τους πίνακες που θα βγάλουν Παρίσι και Λονδίνο, όπου θα βλέπεις ότι το αυτοκίνητο σου έχει σε NOx 850 ανά 1000 χλμ, όταν το όριο για να μπεις στην πόλη είναι 80 και αναμένεται να μειωθεί και άλλο.
Λέτε μετά τα γερμανικά σαπάκια, να αρχίσουμε να εισάγουμε και γαλλικά ή και αγγλικά δεξιοτίμονα; Πάντως Γάλλοι και Aγγλοι φαίνονται πολύ αποφασισμένοι να τα διώξουν από τις πόλεις τους. Εσείς τι λέτε;
Δεν εχετε βαρεθει με τις μπαρουφες συνεχεια για τα diesel?? δηλαδη εσεις νομιζετε οτι τα βενζινοκινητα εχουν τους ρυπους που ανακοινωνονται? το μετρο δεν αφορα τα τελευταιας γενιας diesel και ειδικα αυτα με adblue αλλα παλαιοτερα και στην Ελλαδα δεν υπαρχει περιπτωση ουτε σε μια δεκαετια να εφαρμοστει κατι τετοιο!!!
Αυτό που αδυνατειτε μάλλον να καταλάβετε, είναι πως οι περισσότεροι από αυτούς που παίρνουν diesel και μάλιστα πενταετίας ή δεκαετίας, είναι άνθρωποι που ψάχνουν εναγωνίως τρόπους για μειώσουν τα μηνιαία τους έξοδα και κάνουν πολλά χιλιόμετρα. Εγώ ας πούμε, κάνω καθημερινά πάνω από 60χλμ. Με βενζίνη σε μηνιαία βάση θα χρειαζόμουν 250-280€. Με το πετρέλαιο, θέλω 120-140. Όταν λοιπόν βγάζω 600 τον μήνα και δεν έχω δυνατότητα χρήσης ΜΜΜ, καταλαβαίνετε πως δεν έχω άλλη επιλογή. Όταν προσπαθείς να επιβιώσεις καθημερινά , οι οικολογικές ανησυχίες, έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Αν θέλουν λοιπόν να αλλάξω όχημα ας μου το επιδοτησουν κατά 50%. Αλλιώς λυπάμαι αλλά θα συνεχίσω να το οδηγώ, μέχρι να μπορέσω να το αλλάξω. Αν μπορέσω.....
Αν και ειμαι κατα της πετρελαιοκινησης δεν ειναι το προβλημα στα νεα γεννιας EURO 5 -6 αλλα στα παλαιοτερα κατα 90 τις εκατο αυτα κανανε το προβλημα της υπερθερμανσης στον πλανητη και κυριως τα τανκερ μην μιλησω για αυτα που ενα πλοιο ρυπαινει οσο 80.000. ιχ
πραγματικα σπανε τα νευρα μου, γιατι πωλουνται ντιζελ απ την στιγμη που θελουν να τα διωξουν; απαγορευση πωλησης ντιζελ και τερμα η συζητηση και ο προβληματισμος. οσο επιτρεπεται η πωληση θα κυκλοφορουν το καθε μοντελο σε βαθος δεκαετιας και τερμα. εδω γιατι να επιτρεπεται η εισαγωγη απ τα σαραβαλα ντιζελ; φταιει ο καταναλωτης; οτι ντιζελ κυκλοφορει ειναι υπευθυνο το κρατος που επιτρεπει την εισαγωγη και την πωληση. ας αποζημιωσει οσους πηραν τα σαπακια ρυπογονα ντιζελ να μην κυκλοφορουν μια και επετρεψε την εισαγωγη και πωληση τους. τελος. τις ερωτησεις σας στο κρατος και οχι σ εμας, το κρατος ειναι υπευθυνο για ολα αυτα τα προβληματα και οχι ο κοσμακης