ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Με άριστα το 10: Όλα τα C-SUV στο τεστ αποφυγής κινδύνου

Με άριστα το 10: Όλα τα C-SUV στο τεστ αποφυγής κινδύνου

17.300 Επισκέψεις στο άρθρο (11/1/2022)

Επειδή ένα απλό νούμερο ταχύτητας εισόδου δεν δίνει όλη την πληροφορία, βαθμολογούμε με άριστα το 10 όλα τα C-SUV στην κορυφαία δοκιμασία ενεργητικής ασφάλειας, που πραγματοποιεί το Test Center του AutoΤρίτη.

Εκεί που και το 1 χλμ. μετράει!

«Σιγά, και τι έγινε; Πέρασε με 77 αντί με 76 ή 75 χλμ./ώρα, μικρή είναι η διαφορά» σχολιάζει ο κόσμος. Και όμως αυτό το 1 χλμ./ώρα όχι μόνο κάνει τη διαφορά μεταξύ της επιτυχημένης αποφυγής ενός κινδύνου και ατυχήματος, αλλά αποτελεί σημείο που οι κατασκευαστές επενδύουν εκατομμύρια ευρώ για να βελτιώσουν την οδική συμπεριφορά ενός μοντέλου κάτω από ξαφνικές συνθήκες πίεσης. Πλαίσιο, μεταξόνιο, μετατρόχια, αρχιτεκτονική και ρύθμιση της ανάρτησης, βάρος, κατανομή, κέντρο βάρους και φυσικά ελαστικά ενός αυτοκινήτου είναι καθοριστικοί παράγοντες, που ανάλογα με το κόστος εξέλιξής του μπορούν να κάνουν ένα αυτοκίνητο «μάγκα» ή να το ξεγυμνώσουν σε μια δοκιμασία, όπως αυτή της αποφυγής κινδύνου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Γιατί με άριστα το 10;

Για να γίνεται πιο κατανοητή η αξιολόγηση ενός μοντέλου στο ELK TEST αποφασίσαμε στο AutoΤρίτη Test Center να την αξιολογούμε με άριστα το 10. Φυσικά η επίδοσή του (ταχύτητα εισόδου σε χλμ./ώρα) αποτελεί το πιο σημαντικό κριτήριο, ωστόσο δεν είναι το μόνο. Στη δοκιμασία βλέπετε ο οδηγός απλά χειρίζεται το τιμόνι, δεν πατάει ούτε γκάζι, ούτε φρένο. Απλά καθοδηγεί το αυτοκίνητο στον ελιγμό που πραγματοποιεί. Ωστόσο, μπορεί ένα αυτοκίνητο να έχει μια Α ταχύτητα εισόδου και ο οδηγός να μην ιδρώνει καθόλου. Να εκτελεί τη διαδικασία με το… ένα χέρι που λέμε. Ένα άλλο αυτοκίνητο, μπορεί να πετυχαίνει την ίδια ταχύτητα εισόδου, αλλά με δραστική επέμβαση του ESP, με πολύ… «δράμα» και γενικά αγχώνοντας τον οδηγό. Πρέπει λοιπόν να αποτυπώνεται αυτό με κάποιο τρόπο. Γιατί η λειτουργία του ESP, η συμπεριφορά της ανάρτησης (αναπηδήσεις ή όχι), η αίσθηση του οδηγού και των άλλων 3 επιβατών (το ELK TEST γίνεται πάντα με πλήρες φορτίου ήτοι 4 άτομα και αποσκευές) κάνουν διαφορές.
Εμείς λοιπόν, στις επόμενες γραμμές -«οθονιές» αξιολογούμε τα μικρομεσαία SUV, την κατηγορία με την μεγαλύτερη απήχηση στον κόσμο, σύμφωνα με την Έκθεση Αυτοκινήτου του AutoΤρίτη, και σας παρουσιάζουμε τη βαθμολογία τους.

Ρεκόρ από το νέο Nissan Qashqai

GLA, Tiguan, Arkana και Karoq στo Club των… 75 χλμ./ώρα

73 χλμ./ώρα από Kuga, 3008 και C-HR

«Στέκονται» αξιοπρεπώς Tucson, Eclipse Cross & Grandland X

Απογοήτευση από το Volvo XC40

Με άριστα το 10: Τελική κατάταξη

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
SMALL VANS AYTONOMIA