MINI Countryman Cooper SE ALL4 Vs Peugeot e-2008
Και τα δύο μπαίνουν στην πρίζα, και τα δύο έχουν premium προσανατολισμό (λίγο πιο έντονο μάλλον το Mini), και τα δύο είναι ξεχωριστά σε σχεδίαση. Συγκρίνουμε το Plug-in και 4κίνητο Countryman με το αμιγώς ηλεκτρικό e-2008. Τι ανάγκες καλύπτει το καθένα;
SUV πόλης αποκλειστικά πριζάτο ή και με βενζίνη;
Η αυξανόμενη δυναμική των μικρών SUV φέρνει στις αγορές ολοένα και περισσότερες επιλογές, οι οποίες καλύπτουν ευρύτερο φάσμα αγοραστικών αναγκών. Είτε μιλάμε για σύγχρονες τεχνολογίες κίνησης, είτε για premium παροχές και ανέσεις που τα προηγούμενα χρόνια θα συναντούσαμε σε μεγαλύτερης κατηγορίας μοντέλα. Εμείς θα σταθούμε σε δύο χαρακτηριστικές περιπτώσεις αυτοκινήτων που ξεχωρίζουν συνολικά για το «πακέτο» που προσφέρουν. Το Plug-in MINI Countryman Cooper SE ALL4 καλύπτει το ενδιάμεσο στάδιο μέχρι την «καθαρή» ηλεκτροκίνηση, πεδίο δράσης στο οποίο η Peugeot με το e-2008 καταθέτει την δική της πρόταση. Αξιολογούμε τα δύο B-SUV με το lifestyle αποτύπωμα, το εντυπωσιακό design αλλά και τις hi-tech τεχνολογίες κίνησης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Εξοπλισμός: Πιο πλούσιο το Countryman, φθηνότερο λόγω επιδότησης το Peugeot
Πληρέστατο με όλες τις παροχές άνεσης και ασφάλειας είναι το MINI Countryman PHEV, το οποίο έχει ό,τι ζητήσει κανείς, σε ένα «τσιμπημένο» είναι η αλήθεια κόστος. Σίγουρα, υπάρχει το advantage της 4κίνησης και των 220 ίππων, αλλά τα 44.890 ευρώ φαντάζουν πολλά, χωρίς τη δυνατότητα κρατικής επιδότησης. Μία επιδότηση 8.000 ευρώ που βλέπουμε στο e-2008 με το κόστος της βασικής έκδοσης Active να ξεκινά κάτω από τα 31.500 ευρώ. Αν θέλετε την γνώμη μας, λόγω των περιορισμένων στάνταρ παροχών, θα επιλέγαμε την πιο πλούσια Active Plus στην οποία αρέσει αρκετά ο εντυπωσιακός 3D ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών. Από εκεί και πέρα να σημειώσουμε πως η διαδικασία της κρατικής επιδότησης καθυστερεί χρονικά και θα πρέπει να είστε προετοιμασμένοι...
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »