ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Maserati χωρίς οδηγό έκανε ρεκόρ ταχύτητας με 318 χλμ./ώρα!

1.178 Επισκέψεις στο άρθρο (5/3/2025)
Maserati χωρίς οδηγό έκανε ρεκόρ ταχύτητας με 318 χλμ./ώρα!
4 Φωτογραφίες »

Μία Maserati MC20 οδηγήθηκε από λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης.
Έφτασε τα 318 χλμ./ώρα ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ των 310 χλμ./ώρα.
Στόχος του πρότζεκτ να γίνουν ασφαλέστερα τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Έγραψε ιστορία για 2η φορά

Η αυτόνομη οδήγηση και η τεχνητή νοημοσύνη, είναι δύο από τις τεχνολογίες που ήδη έχουν ξεκινήσει να ενσωματώνονται στα αυτοκίνητα, αν και αμφότερες βρίσκονται ακόμα σε αρχικά στάδια. Παρά ταύτα, οι δύο αυτές τεχνολογίες ένωσαν τις δυνάμεις τους σε μία Maserati MC20, στην οποία και χάρισαν για δεύτερη φορά το ρεκόρ ταχύτητας σε αυτοκίνητο χωρίς οδηγό, αφού το ιταλικό μοντέλο κατάφερε να φτάσει τα 318 χλμ./ώρα!

Μία Maserati MC20 οδηγήθηκε από λογισμικό

Παίρνοντας τα πράγματα με τη σειρά, το πανεπιστήμιο Politecnico di Milano της Ιταλίας ένωσε τις δυνάμεις του με την εταιρεία διοργανώσεων αγώνων Indy Autonomous Challenge για να σημειώσει αυτό το ρεκόρ, το οποίο και πέτυχαν στο Kennedy Space Center. Εκεί βρέθηκε μία Maserati MC20 οδηγούμενη από ένα λογισμικό που ετοίμασε η ομάδα PoliMOVE-MSU, η οποία αποτελεί μέρος του τμήματος επιδόσεων τεχνητής νοημοσύνης του ιταλικού πανεπιστημίου Politecnico di Milano.

Έφτασε τα 318 χλμ./ώρα.

Μάλιστα, η όλη προσπάθεια καταγράφηκε και σε βίντεο όπου δείχνει τη Maserati MC20 χωρίς οδηγό να αναπτύσσει ταχύτητα έως τα 318 χλμ./ώρα, πριν χρειαστεί να πατήσει τα φρένα στο τέλος του αεροδιάδρομου. Η τελική ταχύτητα των 318 χλμ./ώρα είναι το νέο ρεκόρ που «έγραψε» το ιταλικό μοντέλο, ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ των 310 χλμ./ώρα.

Στόχος του πρότζεκτ να γίνουν ασφαλέστερα τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης

Σύμφωνα με όσα αναφέρουν οι πρωταγωνιστές πίσω από αυτό το πρότζεκτ, στόχος δεν είναι το ρεκόρ, αλλά η ακόμα μεγαλύτερη εξέλιξη σε θέματα ασφάλειας των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης, τα οποία μελλοντικά θα χρησιμοποιηθούν στα Ι.Χ. αυτοκίνητα που θα κυκλοφορούν στους δρόμους.

Όπως τόνισε ο Επιστημονικός Διευθυντής του πρότζεκτ και Διευθυντής του Τμήματος Ηλεκτρονικής, Πληροφοριών και Βιομηχανικής στο Politecnico di Milano, Καθ. Sergio Matteo Savaresi: «Ο στόχος των δοκιμών υψηλής ταχύτητας είναι να αξιολογηθεί η συμπεριφορά των οδηγών ρομπότ σε ακραίες συνθήκες. Αυτά τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης έχουν δοκιμαστεί σε οχήματα παραγωγής με νόμιμες ταχύτητες δρόμου στους αγώνες Indy Autonomous Challenge από το 2021. Η ομάδα της AIDA χρησιμοποίησε αυτό το τεστ για να ξεπεράσει τα όρια της αυτόνομης οδήγησης, βελτιώνοντας και ενισχύοντας την ασφάλεια και την αξιοπιστία, για καταστάσεις αστικής κινητικότητας χαμηλής ταχύτητας».

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
CONTINENTAL VS LINGLONG