Το εμπρός μέρος αναμφίβολα θα σας κεντρίσει τη προσοχή, μιας και ξεχωρίζει η μεγάλη γρίλια της μάσκας με το ευμεγέθες σήμα της φίρμας. Γενικότερα, ο σχεδιασμός του αμαξώματος είναι αρκετά αιχμηρός.
Mazda CX-9
8.945 Επισκέψεις στο άρθρο (19/11/2015)
Μπορεί να πέρασε μια δεκαετία από την κυκλοφορία της πρώτης γενιάς CX-9, αλλά φαίνεται ότι άξιζε το κόπο. Το νέο Mazda CX-9 στα καλύτερά του.
Το δεύτερης γενιάς Mazda CX-9 ακολουθεί τη σχεδιαστική νόρμα που μας παρουσίασε η φίρμα με το πρωτότυπο Koeru, τη σχεδιαστική γλώσσα Kodo design. Το εμπρός μέρος αναμφίβολα θα σας κεντρίσει τη προσοχή, μιας και ξεχωρίζει η μεγάλη γρίλια της μάσκας με το ευμεγέθες σήμα της φίρμας. Γενικότερα, ο σχεδιασμός του αμαξώματος είναι αρκετά αιχμηρός. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα είναι λεπτά και τραβιούνται σχεδόν μέχρι τη μέση των φτερών, ενώ τα πίσω είναι κι αυτά στενά, τα οποία ενώνονται με μια λεπτή λωρίδα χρωμίου.Κάτω από το μεγάλο καπό θα υπάρχει ο νέος βενζινοκινητήρας της φίρμας, τεχνολογίας SKYACTIV-G, με χωρητικότητα 2,5 λίτρα και απόδοση 250 ίππων και 420 Nm ροπής. Η κίνηση θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, διαμέσου ενός αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων. Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα MacPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω.Σε ότι αφορά το εσωτερικό, αυτό είναι εμφανώς ποιοτικό και ευρύχωρο, όπου αναμένεται να φιλοξενήσει με άνεση τους επιβαίνοντες. Ο σχεδιασμός του, φέρει πολλά κοινά στοιχεία από τα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας.Αυτό που ανακοίνωσε βέβαια η Mazda είναι πως το νέο της μοντέλο δεν θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές.
Tο εσωτερικό, αυτό είναι εμφανώς ποιοτικό και ευρύχωρο, όπου αναμένεται να φιλοξενήσει με άνεση τους επιβαίνοντες.