Ήταν το 2013 όταν η Mercedes έκανε τις πρώτες της προσπάθειες στην ηλεκτροκίνηση με την SLS AMG Electric Drive, η οποία κατασκευάστηκε σε 9 μονάδες και έγινε πιο σπάνια ακόμη και από το Audi R8 E-Tron που μπήκε σε παραγωγή για λιγότερα από 100 αυτοκίνητα. Δέκα χρόνια αργότερα, η Mercedes-AMG συνεχίζει να μην έχει στην γκάμα της κάποιο δικό της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο αλλά συνεχίζει να προσφέρει AMG εκδόσεις στα ηλεκτρικά μοντέλα της Mercedes.
Στους 1.000 ίππους η ισχύς της πρώτης Mercedes-AMG
H Mercedes-AMG πάντως είναι γνωστό πως έχει στην διάθεσή της την πλατφόρμα AMG.EA, πάνω στην οποία, σύμφωνα με πληροφορίες, η μάρκα ετοιμάζει να παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο θέλοντας να το λανσάρει εμπορικά το 2025. Σύμφωνα με πληροφορίες από το βρετανικό Autocar, η Yasa, μια εταιρεία με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο που εξαγοράστηκε από τη Mercedes το 2021, δηλώνει πως η AMG θα χρησιμοποιήσει έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 490+ άλογα και πως στον άλλο άξονα θα υπάρχει ένα δεύτερο ηλεκτρικό μοτέρ. Συνδυαστικά, η ισχύς του μοντέλου θα ξεπερνά τους 1.000 ίππους.
Θυμίζουμε πως το 2022, η Mercedes παρουσίασε το αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο Vision AMG, το οποίο εξοπλιζόταν επίσης με ηλεκτροκινητήρα της Yasa με 5.100 χλστ. γεγονός που το έκανε λίγο μακρύτερο από τη Μercedes-AMG GT 4MATIC 4 Door.
700 άλογα η πρώτη ηλεκτρική BMW M
Αξίζει να σημειώσουμε πως ένας από τους μεγάλους ανταγωνιστές της Mercedes, η BMW, έχει ανακοινώσει πως έχει στην κατοχή της τεχνολογία που της επιτρέπει να κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό με 1.340+ άλογα. Το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό M μοντέλο πάντως, η επόμενη M3 θα έρθει το 2027 ή το 2028 με ισχύ περίπου 700 άλογα.