ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Με 110 και 145 άλογα τα υβριδικά της Peugeot

2.072 Επισκέψεις στο άρθρο (7/4/2025)
Με 110 και 145 άλογα τα υβριδικά της Peugeot
2 Φωτογραφίες »

Τα Hybrid 100 και Hybrid 136 γίνονται Hybrid 110 και Hybrid 145.
Υπολογίζεται πλέον η συνδυαστική ισχύς, όπως σε όλα τα υβριδικά συστήματα.
Η αλλαγή θα περάσει σε όλες τις μάρκες της Stellantis.
Ήπια υβριδικά που πάνε και ηλεκτρικά.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Τα Hybrid 100 και Hybrid 136 γίνονται Hybrid 110 και Hybrid 145

Με νέα ονομασία, η οποία αντικατοπτρίζει τη συνδυαστική ιπποδύναμη, θα προσφέρονται πλέον οι εκδόσεις Hybrid των ήπια υβριδικών μοντέλων της Peugeot. Όντας γνωστές μέχρι σήμερα ως Hybrid 100 και Hybrid 136, μετονομάζονται σε Hybrid 110 και Hybrid 145, αντίστοιχα, όπως ανακοίνωσε η μάρκα. Αλλά γιατί συνέβη κάτι τέτοιο;

Υπολογίζεται πλέον η συνδυαστική ισχύς, όπως σε όλα τα υβριδικά συστήματα

Η απάντηση του μυστηρίου δεν είναι καθόλου σύνθετη. Το αντίθετο μάλιστα. Προηγουμένως, η Stellantis, η μητρική εταιρεία της Peugeot, υπολόγιζε μόνο την ισχύ που παρείχε ο 1,2 λίτρων βενζινοκινητήρας (100 ή 136 άλογα ανάλογα με την έκδοση). Τώρα, αντί αυτού, δηλώνει τη μέγιστη ισχύ του ήπια υβριδικού συστήματος κίνησης, συμπεριλαμβανομένης και της συμβολής του ηλεκτροκινητήρα. Δηλαδή, ακολουθεί την ίδια προσέγγιση που χρησιμοποιείται για τα φουλ υβριδικά (αυτοφορτιζόμενα) και τα Plug-in υβριδικά.

Ως αποτέλεσμα έγινε αλλαγή από 100 σε 110 άλογα και από 136 σε 145 άλογα. Η ενίσχυση από τον ηλεκτροκινητήρα ήταν πάντα παρούσα, αλλά πλέον προσμετρείται και στα επίσημα στοιχεία, όπως και στις ονομασίες των εκδόσεων. Αξίζει να σημειωθεί πως η κίνηση αυτή ήταν απαραίτητη να συμβεί εξαιτίας του προτύπου Euro 7.
 

Ήπια υβριδικά που πάνε και ηλεκτρικά

Θυμίζουμε πως το εν λόγω ήπια υβριδικό σύστημα της Stellantis αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων, που συνεργάζεται με  ένα εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με ενσωματωμένο ηλεκτρικό κινητήρα 29 ίππων. Η Stellantis αναφέρει πως τα μοντέλα μπορούν να κινηθούν και αμιγώς ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες και συγκεκριμένες συνθήκες.

Η αλλαγή θα περάσει σε όλες τις μάρκες της Stellantis

Όπως εύκολα μπορεί κάποιος να αντιληφθεί, η συνθήκη αυτή θα ισχύσει για όλες τις μάρκες που λειτουργούν υπό την σκέπη της Stellantis και χρησιμοποιούν για τα αυτοκίνητά  τους το εν λόγω ήπια υβριδικό σύστημα. Ανάμεσα στα μοντέλα βρίσκουμε μεταξύ άλλων την Alfa Romeo Junior Junior Ibrida, τα Opel Corsa, Mokka και Grandland, το Jeep Avenger, Citroen C4, Fiat 600 και άλλα.     

Toyota
PIRELLI P ZERO